abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95780115
Geen idee... Afgelopen zaterdagen heb ik van 7-13,8-13.30, 17-20 gewerkt. En meer kan ik me niet echt herinneren. :+
pi_95780253
Huh... Zaterdag is toch geen feestdag? Of hebben we het nu over de koninginnedag? :')
pi_95780304
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
Huh... Zaterdag is toch geen feestdag? Of hebben we het nu over de koninginnedag? :')
Oh, ja. Het duurt nog een week. Ik doelde inderdaad op koninginnedag :P :')
pi_95781911
Jammer, dan hoef ik niet te werken. :'(
  donderdag 21 april 2011 @ 17:35:11 #230
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_95813288
hoe zit het eigenlijk met vakantiegeld bij een all in loon? Krijgen we iedere maand een vast voorschot of een voorschot op basis van de gewerkte uren? In het eerste geval zouden wedan nog een nabetaling kunnnen verwachten toch?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_95815401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef monsterd. het volgende:
hoe zit het eigenlijk met vakantiegeld bij een all in loon? Krijgen we iedere maand een vast voorschot of een voorschot op basis van de gewerkte uren? In het eerste geval zouden wedan nog een nabetaling kunnnen verwachten toch?
Laatst denk ik, heb in iedergeval nooit gehoord van een nabetaling van vakantiegeld.

Krijg lekker ¤700 :6
pi_95818159
quote:
vakantiegeld is gewoon 8% (volgens mij, wederom, niet de eerste keer dat ik een verkeerd getal noem), iig een vast percentage over je gewekte uren, dus geen nabetaling.
pi_95834819
quote:
Je krijgt een vast percentage over je gewerkte uren heen. Aangezien vakantietoeslag een vast percentage is, kan dat dus bij iedere salarisuituitkering betaald worden. Een nabetaling is er niet.
pi_95944984
We gaan morgen wat dingen verplaatsen in de winkel. Dus lekker aan het werk op 2e paasdag.
  maandag 25 april 2011 @ 08:38:03 #235
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_95946438
Wij hebben noooooooit ruimte in het magazijn, het staat altijd heeeelemaal vol, gisteren en vandaag aan het opruimen er stond ook nog 4 fust met uit het assortiment :P en we zijn al een kleine winkel....
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_95959219
Kan het zijn dat veranderde tijden (heb 2 uur langer gewerkt) niet weergegeven worden in plaza? Een TL zegt namelijk dat hij mijn tijden heeft veranderd, maar in plaza was dit gister niet veranderd.
Moo
pi_95960861
quote:
5s.gif Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef Zuivelkoe het volgende:
Kan het zijn dat veranderde tijden (heb 2 uur langer gewerkt) niet weergegeven worden in plaza? Een TL zegt namelijk dat hij mijn tijden heeft veranderd, maar in plaza was dit gister niet veranderd.
Ja, dat kan. Je kan je veranderde tijden alleen op Plaza zien, als je TL ze op de dag van het overwerken heeft ingevoerd. Dus als hij vandaag invoert dat je gister langer hebt gewerkt, zie je dat niet.
pi_95967826
Vroeg me dat dus ook af... Want ik stond niet in R&R dat ik van 7-4 gewerkt heb, heb dat aan mijn SM doorgegeven en hij heeft gezegd dat hij in de computer heeft aangepast. Maar ik zag gisteren dus nog steeds streepjes staan. :') Dus nou weet ik niet of het wel geregistreerd staat. :'(
pi_95969482
bij het afsluiten van de uren, ( op maandag)...komt er een lijst uit met daarop de geregistreerde en gewerkte uren. Op deze lijst kan je zien wat er voor jou geregistreerd is. deze lijst kan je gewoon inzien,...wel even vragen aan je TL of SM
pi_95972535
Ik wacht wel gewoon op mijn salarisstrookje af. :) Sowieso, ik vertrouw mijn SM wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2011 22:05:29 ]
pi_96046026
en wanneer krijgen de mensen met een contract van 12+uur hun vakantiegeld uitgekeerd? komende maandag of bij de uren van deze periode?
pi_96066085
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef tinoburg het volgende:
en wanneer krijgen de mensen met een contract van 12+uur hun vakantiegeld uitgekeerd? komende maandag of bij de uren van deze periode?
Volgens mij zijn we bij AH altijd redelijk vroeg en is het periode 4 en dus maandag
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_96080351
Ok relaxed. Dankjewel. Kon het nergens vinden!
Nog mensen die met hun filiaal mee gaan doen aan het voetbaltoernooi?
pi_96092725
't Zal vast al eens eerder zijn gevraagd, maar waar moet ik zijn als ik zowel mijn gebruikersnaam als wachtwoord van Plaza ben vergeten? :'( :D

Ik heb vorig jaar al een keer de gegevens opgehaald, maar er verder nooit wat mee gedaan. :(
pi_96092817
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef Justinn het volgende:
't Zal vast al eens eerder zijn gevraagd, maar waar moet ik zijn als ik zowel mijn gebruikersnaam als wachtwoord van Plaza ben vergeten? :'( :D

Ik heb vorig jaar al een keer de gegevens opgehaald, maar er verder nooit wat mee gedaan. :(
Bij je ASM :)
pi_96093231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:02 schreef bigbass het volgende:

[..]

Bij je ASM :)
Dank je wel. :)
pi_96145724
Na overleg met mijn SM (Njah, overleg. Enige wat ie zei was; 'is goed!') ga ik naar de zomervakantie voor 24 uur aan de slag.
pi_96145819
Weet iemand toevallig wat je in het 'database' veld in het inlogscherm van AH Cross in moet vullen?

Toen ik namelijk vorige week zag dat de software bij mij in de winkel geïnstalleerd was en met m'n pnl in wilde loggen om eens een kijkje te nemen werd ik hier namelijk door weerhouden. Wel jammer trouwens dat er nog nergens documentatie te vinden is. De PowerPoint waar eerder in dit topic over gesproken werd heb ik iig niet kunnen vinden in "Mijn Documenten". Iemand die weet waar die precies staat?
pi_96148629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef Bulstronk het volgende:
Weet iemand toevallig wat je in het 'database' veld in het inlogscherm van AH Cross in moet vullen?

Toen ik namelijk vorige week zag dat de software bij mij in de winkel geïnstalleerd was en met m'n pnl in wilde loggen om eens een kijkje te nemen werd ik hier namelijk door weerhouden. Wel jammer trouwens dat er nog nergens documentatie te vinden is. De PowerPoint waar eerder in dit topic over gesproken werd heb ik iig niet kunnen vinden in "Mijn Documenten". Iemand die weet waar die precies staat?
Daar moet je niks invullen, dat veld leeg laten.
pi_96150222
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef Bulstronk het volgende:

Gewoon leeg laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')