Oh, ja. Het duurt nog een week. Ik doelde inderdaad op koninginnedagquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
Huh... Zaterdag is toch geen feestdag? Of hebben we het nu over de koninginnedag?
Laatst denk ik, heb in iedergeval nooit gehoord van een nabetaling van vakantiegeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef monsterd. het volgende:
hoe zit het eigenlijk met vakantiegeld bij een all in loon? Krijgen we iedere maand een vast voorschot of een voorschot op basis van de gewerkte uren? In het eerste geval zouden wedan nog een nabetaling kunnnen verwachten toch?
vakantiegeld is gewoon 8% (volgens mij, wederom, niet de eerste keer dat ik een verkeerd getal noem), iig een vast percentage over je gewekte uren, dus geen nabetaling.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef monsterd. het volgende:
hoe zit het eigenlijk met vakantiegeld bij een all in loon? Krijgen we iedere maand een vast voorschot of een voorschot op basis van de gewerkte uren? In het eerste geval zouden wedan nog een nabetaling kunnnen verwachten toch?
Je krijgt een vast percentage over je gewerkte uren heen. Aangezien vakantietoeslag een vast percentage is, kan dat dus bij iedere salarisuituitkering betaald worden. Een nabetaling is er niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:35 schreef monsterd. het volgende:
Ja, dat kan. Je kan je veranderde tijden alleen op Plaza zien, als je TL ze op de dag van het overwerken heeft ingevoerd. Dus als hij vandaag invoert dat je gister langer hebt gewerkt, zie je dat niet.quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef Zuivelkoe het volgende:
Kan het zijn dat veranderde tijden (heb 2 uur langer gewerkt) niet weergegeven worden in plaza? Een TL zegt namelijk dat hij mijn tijden heeft veranderd, maar in plaza was dit gister niet veranderd.
Volgens mij zijn we bij AH altijd redelijk vroeg en is het periode 4 en dus maandagquote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef tinoburg het volgende:
en wanneer krijgen de mensen met een contract van 12+uur hun vakantiegeld uitgekeerd? komende maandag of bij de uren van deze periode?
Bij je ASMquote:Op donderdag 28 april 2011 16:00 schreef Justinn het volgende:
't Zal vast al eens eerder zijn gevraagd, maar waar moet ik zijn als ik zowel mijn gebruikersnaam als wachtwoord van Plaza ben vergeten?![]()
![]()
Ik heb vorig jaar al een keer de gegevens opgehaald, maar er verder nooit wat mee gedaan.
Daar moet je niks invullen, dat veld leeg laten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef Bulstronk het volgende:
Weet iemand toevallig wat je in het 'database' veld in het inlogscherm van AH Cross in moet vullen?
Toen ik namelijk vorige week zag dat de software bij mij in de winkel geïnstalleerd was en met m'n pnl in wilde loggen om eens een kijkje te nemen werd ik hier namelijk door weerhouden. Wel jammer trouwens dat er nog nergens documentatie te vinden is. De PowerPoint waar eerder in dit topic over gesproken werd heb ik iig niet kunnen vinden in "Mijn Documenten". Iemand die weet waar die precies staat?
Gewoon leeg laten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:59 schreef Bulstronk het volgende:
Weet iemand toevallig wat je in het 'database' veld in het inlogscherm van AH Cross in moet vullen?
Toen ik namelijk vorige week zag dat de software bij mij in de winkel geïnstalleerd was en met m'n pnl in wilde loggen om eens een kijkje te nemen werd ik hier namelijk door weerhouden. Wel jammer trouwens dat er nog nergens documentatie te vinden is. De PowerPoint waar eerder in dit topic over gesproken werd heb ik iig niet kunnen vinden in "Mijn Documenten". Iemand die weet waar die precies staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |