Ik heb ook van die vrienden. Prima dubbel salaris en goedkoop c1000 bier. Ja, maar dat is ook goed bier hoor, je proeft nauwelijks verschil.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
Waarom wil iemand AH Pilsner op zijn feestjewees niet pauper en bestel gewoon goed pils, HJ ofso. Oke, kost 6e/krat meer, maar dat proef je ook. Hij heeft pech, ik bestel
Het is een schandequote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook van die vrienden. Prima dubbel salaris en goedkoop c1000 bier. Ja, maar dat is ook goed bier hoor, je proeft nauwelijks verschil.
Nee, JIJ proeft nauwelijks verschil omdat je geen fuck van bier weet. Pauper!
Wordt leuk, 2 feestjes naast elkaar met gedeelde voorraad ruimte, ene feestje goedkope AH spullen, andere feestje merk drank en fatsoenlijke hapjes, ipv alleen AH chips en borrelnotenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook van die vrienden. Prima dubbel salaris en goedkoop c1000 bier. Ja, maar dat is ook goed bier hoor, je proeft nauwelijks verschil.
Nee, JIJ proeft nauwelijks verschil omdat je geen fuck van bier weet. Pauper!
Euh.... Wat is er ook weer precies mis met AH chips en borrelnoten?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt leuk, 2 feestjes naast elkaar met gedeelde voorraad ruimte, ene feestje goedkope AH spullen, andere feestje merk drank en fatsoenlijke hapjes, ipv alleen AH chips en borrelnoten
Iemand gaat niet populair worden op z'n eigen feestje
Als je dat afzet tegen tapas, maakt het wel verschilquote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh.... Wat is er ook weer precies mis met AH chips en borrelnoten?
Bier kan ik me voorstellen, maar hapjes e.d. boeiend?
Ik wil wel mijn tapas tegen borrelnoten ruilenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat afzet tegen tapas, maakt het wel verschil
Het komt uit dezelfde fabrieken als het origineel. Alleen wordt het minder lekker gemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
Euh.... Wat is er ook weer precies mis met AH chips en borrelnoten?
Mensen afzeiken omdat ze geen dure A-merken kopenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt leuk, 2 feestjes naast elkaar met gedeelde voorraad ruimte, ene feestje goedkope AH spullen, andere feestje merk drank en fatsoenlijke hapjes, ipv alleen AH chips en borrelnoten
Iemand gaat niet populair worden op z'n eigen feestje
Ja, daarom. En dat minder lekker is natuurlijk relatief. Ik vind de AH noten net zo lekker als die van de Duyvis, die borrelnootjes zelfs lekkerder.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt uit dezelfde fabrieken als het origineel. Alleen wordt het minder lekker gemaakt.
Dat is natuurlijk vre-se-lijk! Mensen die geen A-merken kopen zijn minderwaardig en moeten collectief worden afgemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen afzeiken omdat ze geen dure A-merken kopenLeuke feestjes.
Tapas. Daar noem je een ding. Maar als ik een schaal AH nootjes op tafel zet, zijn ze dan meteen minder lekker dan die van Duyvis?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat afzet tegen tapas, maakt het wel verschil
Hier ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel onzinnig hoor... Iemand afzeiken omdat hij/zij heen A-merken wil kopen
Compensatiedrang?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Tapas. Daar noem je een ding. Maar als ik een schaal AH nootjes op tafel zet, zijn ze dan meteen minder lekker dan die van Duyvis?
Ik vind het wel onzinnig hoor... Iemand afzeiken omdat hij/zij heen A-merken wil kopen
Alweer?quote:
T viel mij op dat bij de een alles budget moet en totaal niet naar smaak gekeken wordt en bij de ander meer op smaak en minder op budget (de AH borrelnoten komen bij beidequote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen afzeiken omdat ze geen dure A-merken kopenLeuke feestjes.
Sommige dingen dienen wel A-merk te zijn ja. Mensen die Schultenbrau in huis halen moeten idd afgemaakt worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vre-se-lijk! Mensen die geen A-merken kopen zijn minderwaardig en moeten collectief worden afgemaakt.
Tenzij je er mee gaat smijtenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige dingen dienen wel A-merk te zijn ja. Mensen die Schultenbrau in huis halen moeten idd afgemaakt worden.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Tapas. Daar noem je een ding. Maar als ik een schaal AH nootjes op tafel zet, zijn ze dan meteen minder lekker dan die van Duyvis?
Ik heb in mijn studententijd anders prima feestjes meegemaakt waar Schultenbrau was. Als je dat weet kan je van tevoren thuis alvast wat indrinken met normaal bier zodat je er minder van merkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige dingen dienen wel A-merk te zijn ja. Mensen die Schultenbrau in huis halen moeten idd afgemaakt worden.
Inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
En dat... Dat is echt zo boersquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam met bier smijten??
Omdat Achter(lijk)hoek.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam met bier smijten??
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat groene dus. Credits plaatje stbabs.
Droegen ze geitenwollensokken in sandalen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
Nu stonden de dierenactivisten echt voor de deur, en zelfs binnen. Gezellig
Ik woon in het groene gebiedquote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat niet iedereen het geld ervoor over heeft?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T viel mij op dat bij de een alles budget moet en totaal niet naar smaak gekeken wordt en bij de ander meer op smaak en minder op budget (de AH borrelnoten komen bij beide).
Op de totale rekening, scheelt het heel weinigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het geld ervoor over heeft?
Dat dusquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn studententijd anders prima feestjes meegemaakt waar Schultenbrau was. Als je dat weet kan je van tevoren thuis alvast wat indrinken met normaal bier zodat je er minder van merkt.
Waren die stroopwafels niet AH eigen merk?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik hou van A-merken. Gewoon omdat het lekkerder is.
Ojee, ik moet vergeten zijn dat ik ergens heb gezegd dat ik nooit AH-merk koop! Sorry!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
Waren die stroopwafels niet AH eigen merk?
Het was maar een geintje, rustig maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ojee, ik moet vergeten zijn dat ik ergens heb gezegd dat ik nooit AH-merk koop! Sorry!
Qua bier, chips, koffie en weetikwat koop ik gewoon A merk. Sommige andere dingen niet.
Dan nog.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op de totale rekening, scheelt het heel weinig
Niet op gelet.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Droegen ze geitenwollensokken in sandalen?
Oh, anti-dierproeven protesten?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef STING het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met ratten en zalfjes. Bastards.
Dank voor de credsquote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je wilt geen A-merk? Wat pauperquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
ohja, nogmaals, waar kan je ergens goedkoop verhuisdozen kopen?
Nu jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank voor de creds
Maarreh, bij Jovink krijg je op je flikker als je met biersmijt. En dat is toch wel heel Achterhoek.
http://www.google.com/web(...)&fp=b5fc6a07c812d0bfquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
http://www.verhuisdozengigant.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Bij Jovink ZC09 werd hij best hellig toen ze niet kaptenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu jaEerst ook niet. Bij BZB en Normaal overigens ookm tegenwoordig. Al word er nog steeds gesmeten. Lompe boeren ook.
Vroeger trok je je oude zwembroek en t-shirt aan naar Jovink, omdat je gegarandeerd een bierdouche kreegquote:Op maandag 21 februari 2011 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank voor de creds
Maarreh, bij Jovink krijg je op je flikker als je met biersmijt. En dat is toch wel heel Achterhoek.
Ze hebben geleerd.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger trok je je oude zwembroek en t-shirt aan naar Jovink, omdat je gegarandeerd een bierdouche kreeg
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
#
Verhuisdozen kopen ¤ 0,99 p.s - Nu 10 verhuisdozen voor ¤ 9,90.
Extra sterk en direct thuisbezorgd!
wehkamp.nl/Verhuisdozen+kopen
Klinkt als quantumkorting. Als je niet kunt rekenen.
Dat kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij Jovink ZC09 werd hij best hellig toen ze niet kapten
Yupz.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kloptMaar dat is nu, vroegah was het wel anders.
Vind 't ook beter overigens. Bij de Motorband (geloof ik) is een versterker vernield door 't bier. En het is gewoon smerig om over je heen te krijgen
Ja, is het ookquote:
Of het goedkoop is weet ik niet, maar bij de bouwmarkt zijn die dingen wel te koop geloof ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Leve de halve liter bekers die je tegenwoordig soms hebtquote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ookHelemaal als je bedenkt wat je tegenwoordig betaalt voor een plasticje bier
Tenzij Oranjeboom (en dat pretendeert toch echt een A-merk te zijn).quote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Bier gooien... het is en blijft zonde.
Dan nog, niet gooien, zuipenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de halve liter bekers die je tegenwoordig soms hebt
Ga jij even lekker met Oranjeboom smijten. Laat je het even weten wanneer je het hebt weten te kopen in Nederland?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Tenzij Oranjeboom (en dat pretendeert toch echt een A-merk te zijn).
De AlbertHeijn hier heeft het gewoon volgens mij. De Makro sowieso.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij even lekker met Oranjeboom smijten. Laat je het even weten wanneer je het hebt weten te kopen in Nederland?
Dat betwijfel ik ZEER ernstig.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De AlbertHeijn hier heeft het gewoon volgens mij. De Makro sowieso.
Truequote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh! Maar heel makkelijk dat je minder hoeft te lopen.
Opsluiten, die lui. Of zit ie al opgesloten?quote:
Rabobankquote:Op maandag 21 februari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... internetbankieren ligt er nog steeds uit. Lastig.
Hij doet 't net weerquote:
Oj, ik wil ookquote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
De groeten aan alle singles, ik ga nu naar het strand
Bij ING nooooit problemenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij vind ik de storingen bij de Rabobank best mee valt in vergelijking met andere banken
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat ik bij de Rabobank eigenlijk nooit klachten heb gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij vind ik de storingen bij de Rabobank best mee valt in vergelijking met andere banken
Hij's dood.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opsluiten, die lui. Of zit ie al opgesloten?
Vreemd. Hier nietquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
Sterf ende ga dood!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:24 schreef cafpow het volgende:
ABN nog minder, in de tijd dat ik er werkte iig, kreeg je altijd die leuke statistieken te zienquote:Op maandag 21 februari 2011 14:26 schreef Tally het volgende:
Oh. Mja, ook goedquote:
Hier ook niet meer. Hij gaf net steeds foutmeldingen of zo. Maar, hij doet 't weerquote:
Vast 3+ jaar terug ongeveerquote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ABN nog minder, in de tijd dat ik er werkte iig, kreeg je altijd die leuke statistieken te zien![]()
Postbank/ing bungelde altijd onderaan
Tegenwoordig niet meer nee maar een jaar of 5 geleden was dat echt om te huilen.quote:
juist minderquote:
Wij ook niet. De is eigenlijk de eerste storing die ik mee maak.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet wel dat ik bij de Rabobank eigenlijk nooit klachten heb gehad
Voor mij precies hetzelfdequote:Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij ook niet. De is eigenlijk de eerste storing die ik mee maak.
Of waar ik mijn man over hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |