Met een polo is het een stuk makkelijker invoegen dan met een slagschip.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
4) niet persé.
5) alleen als je niet kunt autorijden, zoals dat treintuig.
6)![]()
![]()
. Wat een faalargument. Als iedereen een 760LI rijdt, is er geen km file extra hoor.
7) Alleen in het oog van de stinkhippie. En dat boeit sowieso al niet.
Dat valt te verwaarlozen, is allemaal peuleschil als je groter gewend bent...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een polo is het een stuk makkelijker invoegen dan met een slagschip.
Nice, en leuke Alfa historie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nooit langere tijd kleine auto's gehad, of t moet voor erbij zijn geweest. T kleinste was wel een Alfa 33 en dat was mn 1e auto. Daarna altijd 155/156/75 gehad, ook in mijn studenten tijd.
Juist nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Of donkerblauw of -groen. Voor een Beemer.
Ligt er maar net aan hoeveel deuken je in je auto hebt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist nietmet een slagschip laten ze je er makkelijker tussen, of kan je het iig afdwingen (wat niet gelijk staat aan er tussen drukken). Met een Polo gebeurt dat toch net ff iets minder snel
Vind ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nice, en leuke Alfa historie.
Als ik nu voor een nieuwe moest zou ik de Guilietta wel meenemen in mijn vergelijk. Wat een ontiegelijk mooi vormgegeven auto is dat.
Nieuwe dikke bakken = goed verzekerd, dus schade meteen hersteldquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel deuken je in je auto hebt.
MG met british racing greenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.
Fijne wagens, zelf zou ik eerder voor de 1-serie gaan, maar dat is alleen vanwege de achterwiel aandrijving, verder rijdt een A3 wel super.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.
Oude of nieuwe?quote:
Invoegen op wat? De snelweg? Lijkt me lastiger, want je komt minder goed op snelheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Dat ligt eraan. Er zijn zoveel tinten grijs. Antraciet vind ik echtquote:
Kost je snel een 35.000~40.000 in deze uitvoeringquote:
Heb de 1-serie ook gereden en reed net nog wat verfijnder dan de Audi. Maar ja de Audi was wat betreft het kostenplaatje gunstiger. En tja het blijft wel de portemonnee die je in de gaten moet houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijne wagens, zelf zou ik eerder voor de 1-serie gaan, maar dat is alleen vanwege de achterwiel aandrijving, verder rijdt een A3 wel super.
Wit is ook tof bij een beemer, zeker met motorsport strepen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
Wij begrijpen elkaar... hij is voor de handel
Ik rij natuurlijk een witte!
Antraciet en matzwart. Prima kleuren, toch niet heel saai.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zwart of zilver/grijs zijn imho wel de mooiere kleuren voor een wagen
Extreem lelijk zeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
Wit is ook tof bij een beemer, zeker met motorsport strepen.
[ afbeelding ]
Rijden is voor mij een hobby, kosten zijn daar wel altijd enigszins ondergeschikt aan geweest. Hoewel auto rijden eigenlijk nooit duur is geworden door mij, tenzij ik er zelf voor koos (door bijv een onderstel compleet aan te passen).quote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb de 1-serie ook gereden en reed net nog wat verfijnder dan de Audi. Maar ja de Audi was wat betreft het kostenplaatje gunstiger. En tja het blijft wel de portemonnee die je in de gaten moet houden.
Ja, leuk gezegd, maar figuren als jij moeten al janken bij een klein krasje, ook al kan het hersteld worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuwe dikke bakken = goed verzekerd, dus schade meteen hersteld
Formaat van de auto zegt niks over de PK - gewicht verhouding natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Invoegen op wat? De snelweg? Lijkt me lastiger, want je komt minder goed op snelheid.
een M, kost je het dubbele.... dus wat is duurquote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kost je snel een 35.000~40.000 in deze uitvoeringM-sportpakket is DUUR!
Zelfs de basis 7-serie heeft een betere PK/KG verhouding dan een gemiddelde Poloquote:Op maandag 21 februari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Formaat van de auto zegt niks over de PK - gewicht verhouding natuurlijk.
de M1, je weet ze wel te vinden hequote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt de M1 van vroeger? Die kost nog wel wat meerquote:Op maandag 21 februari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
een M, kost je het dubbele.... dus wat is duur
Auto's is zeker een leuke bezigheid, maar heb meer zaken waar veel geld in gaat zitten. Hypotheek, Audio Hobbie en nog wat andere zaken. En tja dan let je op de kosten, en hoe je het draait of keert een auto is een kostenpost.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rijden is voor mij een hobby, kosten zijn daar wel altijd enigszins ondergeschikt aan geweest. Hoewel auto rijden eigenlijk nooit duur is geworden door mij, tenzij ik er zelf voor koos (door bijv een onderstel compleet aan te passen).
Ielquote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scirocco is wel beetje jammer, mooi gestyled maar inwezen een golf en dik overpriced.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel
Ik vind witte auto's sowieso niet snel mooi. Tenzij de Scirocco, die is wel echtin wit!
Kopen en op de plank leggen? Die worden alleen maar duurder en meer waard.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
dit stickerpakket werd mij aangeboden laatst, ja leuk.. maar dan moet ik wle een echte M3 hebben natuurlijk, geen wannabe!
[ afbeelding ]
Ik vind het een toffe autoquote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Scirocco is wel beetje jammer, mooi gestyled maar inwezen een golf en dik overpriced.
In het wit is een Audi A5 wel gaaf of een BMW 3-Serie Coupe
nee de M1 is wat techno? net plaatste....quote:Op maandag 21 februari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bedoelt de M1 van vroeger? Die kost nog wel wat meerDe huidige 1-serie is niet als M1 te krijgen toch? Alleen als 1xxi/d-M ??
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Scirocco is wel beetje jammer, mooi gestyled maar inwezen een golf en dik overpriced.
In het wit is een Audi A5 wel gaaf of een BMW 3-Serie Coupe
Snap ik, toch geef ik liever net even wat meer uit voor een auto dan de gemiddelde mens.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Auto's is zeker een leuke bezigheid, maar heb meer zaken waar veel geld in gaat zitten. Hypotheek, Audio Hobbie en nog wat andere zaken. En tja dan let je op de kosten, en hoe je het draait of keert een auto is een kostenpost.
Ohw mooi vind ik hem wel dat is het issue ook niet, alleen de Scirocco is letterlijk een Golf, en voor de prijs van de rocco rij je een hele dikke Golf. Dus die verhouding is wat krom geworden bij VW. Niet voor niets dat je de rocco niet zoveel op de weg ziet. Collega rijdt een roccoquote:Op maandag 21 februari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe autoIn Glanerbrug staat er eentje en ik kijk toch altijd even als ik erlangs fiets, hij heeft voor mij gewoon wat.
En alle kleine auto'tjes van VW zijn in wezen een golfNiet alleen de kleintjes, overigens.
Mja, dat is een keuze die je maakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw mooi vind ik hem wel dat is het issue ook niet, alleen de Scirocco is letterlijk een Golf, en voor de prijs van de rocco rij je een hele dikke Golf. Dus die verhouding is wat krom geworden bij VW. Niet voor niets dat je de rocco niet zoveel op de weg ziet. Collega rijdt een rocco
Voorheen ook gedaan, 1e auto een Astra G Sport 1.8 16v met Dbilas aanpassingen, EPS uitlaat, Apex schroefkit en wat andere aanpassingen. Daarna een Astra GTC Sport, met enige aanpassing DVD/Nav en OPC Spoiler. En tja nu dan lease...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Snap ik, toch geef ik liever net even wat meer uit voor een auto dan de gemiddelde mens.
nah.. ik zal toch nooit een E30 M3 nemen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kopen en op de plank leggen? Die worden alleen maar duurder en meer waard.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Stuurt iemand me trouwens even een PM/DM/Mail/SMS/Whatsapp/G-Talk als het niet meer over jongetjes dingen gaat
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Snap ik, toch geef ik liever net even wat meer uit voor extra onderdelen voor een auto dan de gemiddelde mens.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Mja, dat is een keuze die je maakt.
Ik vind de Giulietta overigens ook mooi in het wit
Beetje onbereikbaar voor de normale mens... wel mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kan ook wel wit hebben.
Vrouwen vinden lambo's niet mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch niet erg, die lambo is er ter vervanging van een vrouwquote:Op maandag 21 februari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen vinden lambo's niet mooi.
Ik vind Lambo's gedrochtenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
Nooit begrepen. Iedereen geilt erop, maar ik vind het niks.
Mn 33 ging een andere uitlaat onder, de 155 erna compleet onderstel, blueprint van de motor, interieur (later eruit gesloopt en mee gaan racen). De 155 die daarna kwam alleen de velgen en kleine aanpassing van t onderstel. De 146 en 156 niks aan gedaan en de 75 heb ik helemaal zelf opgebouwd, met nieuwe motor, bak, interieur, etc. Overigens was die laatste wel 100% standaard en 100% originele onderdelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voorheen ook gedaan, 1e auto een Astra G Sport 1.8 16v met Dbilas aanpassingen, EPS uitlaat, Apex schroefkit en wat andere aanpassingen. Daarna een Astra GTC Sport, met enige aanpassing DVD/Nav en OPC Spoiler. En tja nu dan lease...
De Opels waren koop. GTC is nog in de familie, die wordt door mijn zusje bereden.
heerlijk fout is diequote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt. Buiten dat het Lambo op de kaart heeft gezet en gemaakt is buiten de werktijden om zonder dat de directie er van af wistquote:Op maandag 21 februari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Iedereen geilt erop, maar ik vind het niks.
Het origineel is wél mooi!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet van de Countach.
ik bouw ze op wel met originele onderdelen, maar niet van het type wat ik heb. ik pak de motor van een nieuwerequote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
Overigens was die laatste wel 100% standaard en 100% originele onderdelen.
De motor die ik had kwam zelfs uit hetzelfde bouwjaarquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik bouw ze op wel met originele onderdelen, maar niet van het type wat ik heb. ik pak de motor van een nieuwere
Je hebt het nu over de motor en blabla. Ik zei alleen maar dat ik em niet mooi vind.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Een van de mooiste auto's ooit gemaakt. Buiten dat het Lambo op de kaart heeft gezet en gemaakt is buiten de werktijden om zonder dat de directie er van af wist![]()
En het was technisch revolutionair om de motor en dwars en achterin te leggen en ook nog eens gekanteld.
is niet mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het origineel is wél mooi!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dan heb ik niks gemist. Maar, was het niet gewoon op bibici2?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als we het toch over auto's hebben, waarom was er gisteren geen Top Gear?
Op de site bij epi list staat Albania als laatste en hij stond vanochtend niet op mijn Engelse torrent site.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik niks gemist. Maar, was het niet gewoon op bibici2?
quote:
Met Maserati Ferrari motor + bakquote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
Gewoon qua uiterlijk... en dan alleen qua uiterlijk, vind ik dit wel een hele mooie auto. Maar ja, dan heb je alsnog gewoon een Alfa.
[ afbeelding ]
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het origineel is wél mooi!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige vrouwen vinden bananen geweldig!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielen
Was er gewoon opquote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, als we het toch over auto's hebben, waarom was er gisteren geen Top Gear?
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
Gadverdamme, vooral die laatste lijkt wel een banaan op wielen
Volgens Epguides was er wel een uitzending:quote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de site bij epi list staat Albania als laatste en hij stond vanochtend niet op mijn Engelse torrent site.
Die vind ik wel leukquote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.![]()
[ afbeelding ]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens Epguides was er wel een uitzending:
http://epguides.com/TopGear/
En hier je torrent:
http://torrent.zoink.it/T(...)V.%5Beztv%5D.torrent
( http://eztv.it/search/ )
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.
De auto R8 dus, best lelijke auto in het echt en dat Lambo gehalte is niet zo gek, het is een Lamborghini Gallardo met Audi jasquote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Deze heeft ook een hoog Lambo-gehalte.![]()
[ afbeelding ]
Jij kijkt Top Gear?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, heb hem ook op die site gevonden, ws. toch overheen gekeken. Oh well, dan heb ik vanavond nog wat te kijken.
En toch ben je tegen auto'squote:Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al minstens 6 jaar binnen een dag van de uitzending (op vakantie's na).
Misschien vanwege de Britse humor?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben je tegen auto'sToch apart.
Zij maken het leukquote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch ben je tegen auto'sToch apart.
Dat doen ze zekerquote:
Ik als eerste heb nog nooit beweert normaal te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doen ze zekerMaar het is wel een beetje raar, he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |