En je kwam niet eens even op de koffie?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik was bij Cinestar, dat wel een heul klein kuteindje
Nee, want je woont bij je ouders (en ik had mijn broer bij me).quote:Op maandag 21 februari 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je kwam niet eens even op de koffie?
Is dat die miniserie?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Clitorissen?
Gisteren weer begonnen met Rome. Zit ook een legionair aan zijn centurion uit te leggen hoe je een vrouw happy maakt. En verteld dat er bij zijn vrouw een knopje bovenin zit, waar ze helemaal gek door wordt. Centurion helemaal over de rooie HOE WEET JIJ DAT DAT BIJ MIJN VROUW ZIT???
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker hè? Kan ik eindelijk lekker doorwerken.
Ahquote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want je woont bij je ouders (en ik had mijn broer bij me).
Oh, ja. Die gaan benen breken.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, half Nederland op wintersport
Hier idd ook lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Die gaan benen breken.
Is het daar ook lekker weer?De zon schijnt
De wind is koudquote:Op maandag 21 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Hier idd ook lekker
Wel lekker snijdend koud vanochtend op fiets
Ah right.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, 13 en 11 afleveringen. Vind het niet echt mini.
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ah right.
Aangezien ik er alleen maar goede verhalen over hoor, is het intentioneel dat er maar 2 seizoen van zijn of is hij destijds gecancelled?
Wel even relaxt, zeker om het te kunnen bijhouden.quote:
Het enige wat ik ervan hoor is dat er nogal veel seksscenes in zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.
Ahquote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seizoen 1 is hoe Ceasar aan de macht komt (en wordt vermoord). Seizoen gaat over hoe Octavius (Augustus) aan de macht komt en eindigt dat dat lukt.
Het is gewoon realistisch. Er werd nou eenmaal veel afgesekst, afgeknokt en afgefeestquote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan hoor is dat er nogal veel seksscenes in zitten
En daarna Spartacus Blood & Sand en dan Spartacus Gods of the Arenaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
AhToch maar eens downloaden, hou wel van het thema
Hij is inderdaad gecanceled omdat de serie te duur werd voor de BBC.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef STING het volgende:
Ah right.
Aangezien ik er alleen maar goede verhalen over hoor, is het intentioneel dat er maar 2 seizoen van zijn of is hij destijds gecancelled?
Zo zo, die krijgt ook al zo'n hoge rating.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarna Spartacus Blood & Sand en dan Spartacus Gods of the Arena
Dat weet ik. Maar dat is dus het enige wat ik erover hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch. Er werd nou eenmaal veel afgesekst, afgeknokt en afgefeest
Briljanste scene: Marc Anthony wil nog even van bil. Atia heeft geen zin en zegt tegen een slavin, doe jij het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |