ssssssssshtquote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Jullie willen die pm echt nog allemaal hebben?Het ging niet over de meet hè, alleen welke bowlingbaan van een familielid van Uniek was, want dat wilde ze niet online zetten!
Dan ga je maar om uniek te zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:44 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso ga ik niet helemaal naar Friesland om te bowlenIk hou niet zo van bowlen
Ja, of ik ga gewoon alleen als het mij uitkomt. Ook een goed ideequote:
Rattenvlees, njummiequote:
Oh, die heb ik wel gehad.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Goodbye het volgende:
Jullie willen die pm echt nog allemaal hebben?Het ging niet over de meet hè, alleen welke bowlingbaan van een familielid van Uniek was, want dat wilde ze niet online zetten!
http://www.google.nl/sear(...)UoAA&q=Enrtqa&nfpr=1quote:Op maandag 21 februari 2011 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een recept voor de pil: Enrtqa.
Kent iemand deze pil?
Geen idee. Heb hier alleen het recept liggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:06 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)UoAA&q=Enrtqa&nfpr=1
Google kent 'em ook niet![]()
Welke hormonen zitten erin?
Nooit van gehoord!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een recept voor de pil: Enrtqa.
Kent iemand deze pil?
CF was er op dat moment niet hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 10:06 schreef uniekhoorn het volgende:
heb heul geen pm verstuurd over meet, inderdaad alleen bowling. Naar mensen die op dat moment er wsren, was heul niet belangrijk... *kras*
Het moet ook een beetje uitspreekbaar blijven hè?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Het is Enriqa volgens de Duitse google. Even lezen.
Wel stukjes Minette en Belara, gezien de verdere productnamenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:11 schreef V1z0R het volgende:
Blijken het gewoon stukjes Enrique Iglesias verwerkt in pillen te zijn, let maar op!
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:11 schreef V1z0R het volgende:
Blijken het gewoon stukjes Enrique Iglesias verwerkt in pillen te zijn, let maar op!
ik ook!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:13 schreef Perruche het volgende:
Ok ik ga na een dramatich weekend even een lijstje posten:
O: beetje yoguhrt met honing en granola
T: stukjes pretzel
L: 100 gr salade, 65 gr olijven, baguette gegrilde groenten
D: iets groens of sushi ofzo
Ohquote:Op maandag 21 februari 2011 10:15 schreef loveli het volgende:
Hij staat ingedeeld bij de anti-androgene pillen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chlormadinone
Ton Vlaggenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Iglesias betekent trouwens 'kerken' hè? En Banderas betekent 'vlaggen'.
Oh in het Spaans klinken die namen zo mooi.
Wat een bedrog inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:14 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Iglesias betekent trouwens 'kerken' hè? En Banderas betekent 'vlaggen'.
Oh in het Spaans klinken die namen zo mooi.
Wat denk je dat anticonceptie betekent dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Heet anticonceptie echt 'antibabypillen' in het Duits?
[..]
Wat een bedrog inderdaad!![]()
Dan heeft mijn achternaam nog meer betekenis!
Tegen het verwekken...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat denk je dat anticonceptie betekent dan?
Zo noem ik het ook altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Heet anticonceptie echt 'antibabypillen' in het Duits?
Ik vat 'm welquote:
De baby is er nooit geweest met een anticonceptiepilquote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vat 'm wel
Vind de naamgeving alleen grappig, alsof je zo'n pilletje kan nemen en *poef* je baby is er niet meer...
Lijkt me wel handig voor wanneer je geen zin hebt om je baby te verschonen, even pilletje en bent een paar uurtjes van het probleem af!
Schijnt ook echt te helpen tegen een onrustige huid en haaruitval en je krijgt er dikke tieten van.quote:CMA 2 mg combined with EE 0.3 mg improves symptoms of depressive mood. The high structural congruence between the endogenous GABA(A) modulator epipregnanolone and the CMA metabolite M-V suggests a direct GABAergic, mood stabilizing function of CMA. We propose a theoretical concept - the CMA-GABA(A) model - that could explain the positive psychotropic effect of CMA.
Duur is relatief, op dat linkje van jou is de goedkoopste +/ 100 euro per jaar als je voor een half jaar vooruit koopt. Ik weet niet hoe de apotheken in Duitsland zijn met verstrekken van geneesmiddelen op basis van werkzame stof, of dat ze per se het merkartikel dat jouw vrouwenarts heeft voorgeschreven moeten pakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb op deze pagina gekeken: http://medikamente.onmeda(...)ft-dosierung-10.html
Lijkt me inderdaad beter dan de Diana. Is alleen wel duur
Ik kan gewoon bestellen wat ik wil omdat de pil hier niet vergoed wordt.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Duur is relatief, op dat linkje van jou is de goedkoopste +/ 100 euro per jaar als je voor een half jaar vooruit koopt. Ik weet niet hoe de apotheken in Duitsland zijn met verstrekken van geneesmiddelen op basis van werkzame stof, of dat ze per se het merkartikel dat jouw vrouwenarts heeft voorgeschreven moeten pakken.
Doe mij maarquote:Op maandag 21 februari 2011 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt goed:
[..]
Schijnt ook echt te helpen tegen een onrustige huid en haaruitval en je krijgt er dikke tieten van.
Ingewikkeld verhaal, wil ik via PM eventueel wel toelichten, maar kom niet in aanmerking voor taxivergoeding in de regio.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:04 schreef MarMar het volgende:
goedemorgen lieffies
Lijstje wordt niets vandaag, ben alweer ziek..
Viel te verwachten met een ziek kindje in huis en mijn zero weerstand
Ben ik trouwens een spelbreker als ik zeg dat ik niet onzeker ben? Ik heb gewoon allang geaccepteerd dat ik net als ieder ander niet helemaal perfect ben en kan daar prima mee leven
@Swietje, kan je geen taxivergoeding fixxen? Valys doe je toch ook al?
dat laatste is natuurlijk wel een minpuntje.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe mij maar
De achtergrond van zo'n pil met anti-androgene werking is dat het vrij testosteron bindt. Dat betekent tegengaan van ongewenste haargroei, haaruitval veroorzaakt door gevoeligheid van androgenen, minder acne, maar het kan ook invloed hebben op je libido. Testosteron is ook voor vrouwen het hormon dat je libido beinvloedt.
Voor het zingen de kerk uit!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef loveli het volgende:
Ik kom steeds tot de conclusie dat er geen leuke vorm van anti-conceptie is.
Ah, mag, maar ik denk dat ik het antwoord al weet :x iets met bureaucratie, minimum kilometers, inkomen wat net een paar tientjes te hoog is waarna ze besluiten om ipv die paar tientjes eraf te trekken gewoon HELEMAAL GEEN vergoeding toe te kennen, zoiets? PM maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:36 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, wil ik via PM eventueel wel toelichten, maar kom niet in aanmerking voor taxivergoeding in de regio.
Nou, zeg dat.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef loveli het volgende:
Ik kom steeds tot de conclusie dat er geen leuke vorm van anti-conceptie is.
Wel effectieve anticonceptie tho'.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat laatste is natuurlijk wel een minpuntje.
Minste gedoe, alleen timing is gigantisch van belang...quote:
SPOILER: Enigszins nodigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Minste gedoe, alleen timing is gigantisch van belang...You srs?SPOILER: Enigszins nodigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Minste gedoe, alleen timing is gigantisch van belang...Wil je een basislesje seksuele voorlichting over ejaculaat, voorvocht en de aanwezigheid van zaadcellen?SPOILER: Enigszins nodigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mannen die dat propageren als a.c. kunnen een knal voor hun kop krijgen. Tezamen met een doos tissues en een stapel natuurfilms.
David Attenborough FTW!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mannen die dat propageren als a.c. kunnen een knal voor hun kop krijgen. Tezamen met een doos tissues en een stapel natuurfilms.
Je hebt al laten zien dat je het bestaan van PI's weet, hoe wil je dan aangeven dat je echt een grapje maaktequote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
David Attenborough FTW!
Nu nog een manier vinden om ironie aan te geven in m'n posts...
Ja dat zeg je nuquote:Op maandag 21 februari 2011 11:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
David Attenborough FTW!
Nu nog een manier vinden om ironie aan te geven in m'n posts...
En gozers die willen dat jij aan de pil gaat zodat zij nergens last van hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nja, maar ik meen het wel. Van die gozers die geen condooms willen gebruiken 'omdat ze dan niks meer voelen'..
Volgens Co hoort lekkere sex een beetje vies te zijn. En sex, geen seks.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig ga ik zo hardlopen, want ik vind dit maar een ranzig onderwerp.
Duim voor jequote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
argh, ik word zenuwachtig. Ze hebben NU de vergadering over wie de phd plek krijgt..Gek om te weten dat ze het over je hebben..en spannend...
Oeh spannend!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
argh, ik word zenuwachtig. Ze hebben NU de vergadering over wie de phd plek krijgt..Gek om te weten dat ze het over je hebben..en spannend...
Ik zit hier echt met een opgehaalde neusquote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens Co hoort lekkere sex een beetje vies te zijn. En sex, geen seks.
Idd.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nja, maar ik meen het wel. Van die gozers die geen condooms willen gebruiken 'omdat ze dan niks meer voelen'..
Spannend!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens Co hoort lekkere sex een beetje vies te zijn. En sex, geen seks.
Ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Sport!!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Agenda laten liggen bij de mondhygiëniste. Kan ik zo weer 8 kilometer tegen de wind in die kant op fietsen..
Hoe lang ben je al op?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef Rituals het volgende:
Spannend Jagar!
Ik ga ontbijten (), eindelijk m'n grapefruit! Genieten
.
Dat en bij die grapefruit toch wel minstens nog 2 belegde boterhammen he?quote:
Een hele grapefruit? Dat is een tussendoortjequote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef Rituals het volgende:
Spannend Jagar!
Ik ga ontbijten (), eindelijk m'n grapefruit! Genieten
.
Nog niet zo lang, vandaar het ontbijt. En het is grapefruit + griekse yoghurt + lijnzaad.quote:
Oké. Dan is het goed.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nog niet zo lang, vandaar het ontbijt. En het is grapefruit + griekse yoghurt + lijnzaad.
quote:
Ja. maar er moeten meerdere mensen beslissen. Zeg maar iedereen aan de faculteit die een phd heeft. En ik weet niet eens of ik het wel wil, promoveren hier. Maar goed, maar afwachten!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:14 schreef loveli het volgende:
Jag, die ene prof die moet beslissen zeit och dat 'ie hoopte dat je andere sollicitatie plan b, c, d of e was? Thumbs up!
[..]
Sport!!
Dacht dat dequote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Volgens mij schrik je van de reacties en probeer je je nu met een grapje ervan af te maken
.
quote:
Co eet ook halve mango's. Ik snap d'r ook niks vanquote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Rituals het volgende:
Ik moet altijd grinniken om jouw halve grapefruits co. Waarom een halve?
Restant van gisteren. Duh..quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Rituals het volgende:
IJsquote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef MarMar het volgende:
Trek hebben in combinatie met keelpijn suckt!
Kweenie eigenlijk!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Rituals het volgende:
Ja maar die zijn echt huge!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Co eet ook halve mango's. Ik snap d'r ook niks van.
Ik verwacht hier een plaatje bij.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Co neemt ook altijd half-om-half gehakt, halfjes brood, halfvolle zuivel, etc.
Hoe bewaar je de andere helft? In folie ofzo? Of is dat niet nodig?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Kweenie eigenlijk!Ik lepel hem uit en na een halve heb ik daar wel weer genoeg van.
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik verwacht hier een plaatje bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag dat maar aan V1z0R.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heb je liever de bovenste helft?
Vershoudfolietje en dan in de koelkast!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe bewaar je de andere helft? In folie ofzo? Of is dat niet nodig?
Grapefruit met zuivel eten is nog niet zo handig. Ik wil alleen het vruchtvlees in m'n bakje met zuivel, maar het sap is ook lekker, dus het wordt een beetje een zooitje.
Thxquote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Swietje het volgende:
XM! Ik schrok van 't plaatje.![]()
Beterschapjes Coco
Me 2quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en als er meer bekend is over een meet, dan wil ik tzt wel een pm. Als die rondgestuurd gaat worden. Slankies irl ftw
Eerst zien, dan kiezen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heb je liever de bovenste helft?
Hmmm. Jaaaa, geloof ik wel. En zo niet, dan wil ik 't alsnog welquote:Op maandag 21 februari 2011 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Thx
Volgens mij zouden wij trouwens nog een keer gaan winkelen. Of zoiets. Hebben we het een hele tijd terug nog eens over gehad. Remember?
Huu.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan V1z0R.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 21 februari 2011 11:51 schreef Swietje het volgende:
[..]
Hmmm. Jaaaa, geloof ik wel. En zo niet, dan wil ik 't alsnog welSHOPPPENNNN
Ja, wij zijn wat dat betreft redelijk hetzelfde, bleek toen ^^quote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Coco..
We hadden ook al eens over deze kwestie gepm'd, toch?
Maar even in een spoiler voor Swietjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ehrm... Morgen ga ik weer aan t werk. Zal ik dan even mn agenda bestuderen en een paar data doorgeven>?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm... Morgen ga ik weer aan t werk. Zal ik dan even mn agenda bestuderen en een paar data doorgeven>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |