Speciaal voor jou dan nog 1 keer.....Cynthia stinkt.....En Sharon is een paard....quote:Op maandag 21 februari 2011 04:14 schreef catwaezle het volgende:
Wat is het toch weer heerlijk in de COS 's nachts, zonder een aantal negatievelingen die enkel posten om het zuigen en zeiken op alles en iedereen. Negatief over alles en nogwat, waarschijnlijk om zichzelf geweldig te vinden. Gelukkig kan het ook nog steeds anders. Geen 'die zou ik wel geven' types meer. Heerlijk.Wel jammer dat er zo weinig gebeurt nu.
Met dat laatste ben ik het eensquote:Op maandag 21 februari 2011 04:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan nog 1 keer.....Cynthia stinkt.....En Sharon is een paard....
Nee, dat was inderdaad al een tijdje geleden.quote:Op maandag 21 februari 2011 04:17 schreef Papiergeld het volgende:
De titel van deze COS is echt totaal niet meer van toepassing..
Mod mag er best een tijd bij zetten wanneer de rust is wedergekeerd voor de ochtendreaders...quote:Op maandag 21 februari 2011 04:18 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, dat was inderdaad al een tijdje geleden.Jammer.
Ik denk dat beeld erbij meer zal scoren.quote:Op maandag 21 februari 2011 04:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luistert er iemand uberhaupt naar de deze audio files ???
Of kan ik er beter mee stoppen ............
Sofia en Johanna met sexverhalen:
http://www.xs4all.nl/~aerocom/SST/Sophia1.wav
http://www.xs4all.nl/~aerocom/SST/Sophia2.wav
http://www.xs4all.nl/~aerocom/SST/Sophia3.wav
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, en jouw CAPs zijn geweldigquote:Op maandag 21 februari 2011 04:14 schreef catwaezle het volgende:
Wat is het toch weer heerlijk in de COS 's nachts, zonder een aantal negatievelingen die enkel posten om het zuigen en zeiken op alles en iedereen. Negatief over alles en nogwat, waarschijnlijk om zichzelf geweldig te vinden. Gelukkig kan het ook nog steeds anders. Geen 'die zou ik wel geven' types meer. Heerlijk.Wel jammer dat er zo weinig gebeurt nu.
Thanks!quote:Op maandag 21 februari 2011 04:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en jouw CAPs zijn geweldig
Voor de eerlijk en duidelijkheid, ik luister en kijk nooit naar video of geluidsfragmenten die hier staan.quote:
LOL.. heb ik ook wle eens last van. Helemaal om deze tijdquote:Op maandag 21 februari 2011 04:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De edit was omdat ik mijn eigen post quotte, sorry ...........
Okay, bedankt. Tijdens de DGK maakte ik ook vele audio files, en die werdenquote:Op maandag 21 februari 2011 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Voor de eerlijk en duidelijkheid, ik luister en kijk nooit naar video of geluidsfragmenten die hier staan.
Alleen naar de streams zonder geluid daarom kan ik ook nooit commentaar geven over wat er gezegd wordt
Maar daar waren ook veel meer ECHT leukere discussies volgens mij, het ging hard tegen hard en dan wilde je nog wel eens denken zei die dat nou echt?quote:Op maandag 21 februari 2011 04:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Tijdens de DGK maakte ik ook vele audio files, en die werden
goed gewaardeerd. Vandaar de vraag.
Als er iets echt interessants is gebeurd wel ja, maar zoals gezegd heb ik echt veel liever een videofile van het gebeuren. Ik heb beeld nodig bij interessante gebeurtenissen.quote:Op maandag 21 februari 2011 04:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Luister jij de audio files wel ?
Misschien zonder Daffy Duck lippen?quote:Op maandag 21 februari 2011 04:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit blijft mijjn mooiste CAP van Joanna .............. iemaand een betere ?
[ afbeelding ]
Ik vond deze erg prettig:quote:Op maandag 21 februari 2011 04:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit blijft mijjn mooiste CAP van Joanna .............. iemaand een betere ?
[ afbeelding ]
Okay, duidelijk. maar Sophia ging vanavond helemaal los over enkele sexervaringen,quote:Op maandag 21 februari 2011 04:35 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als er iets echt interessants is gebeurd wel ja, maar zoals gezegd heb ik echt veel liever een videofile van het gebeuren. Ik heb beeld nodig bij interessante gebeurtenissen.
Zit ook weer iets wantrouwend in die ogenquote:Op maandag 21 februari 2011 04:38 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik vond deze erg prettig:
[ afbeelding ]
Dat soort fragmenten zijn altijd welkom ja. Maar die heb ik zelf dus live gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 04:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, duidelijk. maar Sophia ging vanavond helemaal los over enkele sexervaringen,
en die zullen we op TV echt niet terugzien, vandaar .............
In ieder gaval niet zo erg als de caps van Gerard. Die kijkt alsof hij ieder moment een bijl kan pakken om iedereen in het huis af te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 04:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zit ook weer iets wantrouwend in die ogen
Ik geloof dat ik helemaal gek van dat mannetje zou worden met zijn spel, maarja daar is het eigenlijk wel zo'n soort spel voorquote:Op maandag 21 februari 2011 04:41 schreef catwaezle het volgende:
[..]
In ieder gaval niet zo erg als de caps van Gerard. Die kijkt alsof hij ieder moment een bijl kan pakken om iedereen in het huis af te maken.
Wat ik eerder al schreef je moet op dat soort types vallen, ze kan misschien wel aardig zijn maar ik ken haar verder nietquote:Op maandag 21 februari 2011 04:43 schreef PinkDream het volgende:
Joanna is me toppertje![]()
Zij is echt een leuke meid
Die vind ik al veel mooier dan die je eerder plaatste als mooiste!quote:Op maandag 21 februari 2011 04:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 21 februari 2011 04:43 schreef PinkDream het volgende:
Joanna is me toppertje![]()
Zij is echt een leuke meid]
Mee eens :-)
[ afbeelding ]]
Sorry ..... en deze dan, echt de allermooiste denk ik .............quote:Op maandag 21 februari 2011 04:47 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die vind ik al veel mooier dan die je eerder plaatste als mooiste!
Ogen mooi maar de mond minder nou nog geluid erbijquote:Op maandag 21 februari 2011 04:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry ..... en deze dan, echt de allermooiste denk ik .............
[ afbeelding ]
No problem, dit kon ook nog .............quote:Op maandag 21 februari 2011 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ogen mooi maar de mond minder nou nog geluid erbij
Sorry
Oke lippen wat smaller maar dan die oranje borstjesquote:Op maandag 21 februari 2011 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
No problem, dit kon ook nog .............
[ afbeelding ]
Tuurlijk is die tekening mooi gemaakt maar ik hou niet van tattoo's die had voor mij beter als een grafitty op een garagedeur kunnen staan PRACHTIG !!quote:Op maandag 21 februari 2011 04:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Sofia was ook mooi te CAPpen denk ik ............
[ afbeelding ]
Joanna en Aafke wat mij betreft ...........quote:Op maandag 21 februari 2011 04:55 schreef catwaezle het volgende:
Laura en Joanna zijn wel de twee lekkerste dames in het huis, maar Sofia is mijn favoriet
En Aafke is ook de meest spontane denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 05:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Joanna en Aafke wat mij betreft ...........
Ik zie 2 hele grote verschillenquote:Op maandag 21 februari 2011 05:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik bedoel maar, what the fuck is this ........
[ afbeelding ]
Het is daar 1 uur vroegerquote:Op maandag 21 februari 2011 09:11 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze toch nog onverwachts een feestje gehad ofzo, dat ze allemaal nog liggen te maffen?
Vanaf hier te lezenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:16 schreef Tamaartje het volgende:
Heeft Joanna geslaapwandeld? Ik kan dat nergens terug vinden?
Ahhh thanx! Kon het niet vinden bij de streamverslagenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vanaf hier te lezen
[COS #107]Rellen in het huis
(hoop dat ik het goed doe qua link)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |