Nee liever niet hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog wat wave files van de sex verhalen van Sofia, is daar nog behoefte aan ?
[ afbeelding ]
ook bij zon jonkie als guido?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In zo'n tv-unit is het toch best iets anders dan normaal. Zolang je niet geprikkeld wordt ben je er ook totaal niet mee bezig: genoeg anderen toestanden om je mee bezig te houden.
Thanks, but no thanksquote:Op maandag 21 februari 2011 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog wat wave files van de sex verhalen van Sofia, is daar nog behoefte aan ?
[ afbeelding ]
Bij jonkies ligt dat wel weer wat anders, maar Guido zal misschien wel blij zijn dattie even 'vakantie' heeftquote:Op maandag 21 februari 2011 02:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ook bij zon jonkie als guido?
ik gok dat uido het zo lang niet volhoudtquote:Op maandag 21 februari 2011 02:49 schreef Zaadschieter het volgende:
Maar wat denken jullie,
Komt er pompen hoe guido het zegt??, Of alleen het laatste dag
trustquote:Op maandag 21 februari 2011 02:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij jonkies ligt dat wel weer wat anders, maar Guido zal misschien wel blij zijn dattie even 'vakantie' heeft
heb nog geen blote kont gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 02:53 schreef Zaadschieter het volgende:
Je zit net zo goed in je bloten kont, en dan begint die camera op jouw te richten
Toch nog even opblijven dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Joanna zou weleens kunnen gaan slaapwandelen btw... Ze is vast goed moe en druk in d'r hoofd na d'r emo-dag en de laatste rel-actie
Als je lang genoeg naar d'r kijkt, zou het zomaar opeens kunnen gebeuren vannachtquote:Op maandag 21 februari 2011 02:55 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil meer zien van joanna![]()
Krijg gewoon een lekker gevoel als zij in de kamer loopt
Ik paf m'n laatste ffquote:Op maandag 21 februari 2011 02:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Toch nog even opblijven dan?
Ik wil dat slaapwandelen ook niet missenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:57 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil het graag zien.
Dat joanna slaapwandelt
het was van korte duur deur uit en weer gaan liggenquote:Op maandag 21 februari 2011 03:02 schreef Zaadschieter het volgende:
Ze denkt bij haar eigen,
Waar ben ik nu weer
Joanna was GOED in de war, dus moet haast wel zijn dat ze sliep! Ze keek ook heel typisch!quote:Op maandag 21 februari 2011 03:02 schreef Zaadschieter het volgende:
Ze denkt bij haar eigen,
Waar ben ik nu weer
Het is toch ook al lang bekend dat ze slaapwandelt bij de dames. Dat het haar geheim is alleen niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
Monique moet dat dan toch hebben opgemerkt...
sorry, schat: het worden er toch echt nog een paar meer vrees ikquote:Op maandag 21 februari 2011 02:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Laat ik er dan eentje met je meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |