Aafke mja heerlijk wijffie hoor ^^quote:Op maandag 21 februari 2011 02:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En bij Aafke, die echt geen week zonder masturberen kan (naar eigen zeggen) ook wel denk ik.
LOL.. ja, daarom doet hij bijna niets aan zijn fake relatie missie met Laura. Sure.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij valt op mannen check zn houding net toen die bij de dames in de kamer stond helemaal in elkaar gekrompen etcHij doet zowel mannen als vrouwen i guess
ben geen man ,geen idee hoe lang het duurt voor je er echt *last* van krijgquote:Op maandag 21 februari 2011 02:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet zo gek na een dag of 10 onthouding lijkt me
quote:
Geloof me: zo voelt het soms ook echt en dat is heerlijk!quote:
Net zo snel als gezonde vrouwen neem ik aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ben geen man ,geen idee hoe lang het duurt voor je er echt *last* van krijg
Ja die gaat heel wat TV momentjes krijgen met een zielig eenzaam liedje erbij, kan het al voor me zien....quote:
Jah dat ik ook wel heerlijk,quote:Op maandag 21 februari 2011 02:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Geloof me: zo voelt het soms ook echt en dat is heerlijk!
volgens mij staat het geschreven en gedrukt dat vrouwen die gevoelens beter kunnen beheersen ,maar dat moet je mijn niet vragen ...quote:Op maandag 21 februari 2011 02:42 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Net zo snel als gezonde vrouwen neem ik aan.
Dacht meer aan Jan Papparazzi... of Gaston Gooooooeeeeieeeeemoreguhhhh........quote:Op maandag 21 februari 2011 02:43 schreef RiftNL het volgende:
Is het trouwens niet beter dat de stem volgend jaar vervangen word door Jigsaw de stem van SAW?
In zo'n tv-unit is het toch best iets anders dan normaal. Zolang je niet geprikkeld wordt ben je er ook totaal niet mee bezig: genoeg anderen toestanden om je mee bezig te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle mannen spreken, maar 10 dagen is toch al wel behoorlijk lang....quote:Op maandag 21 februari 2011 02:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens jaar ? dan mag er toch iets meer sensatie komenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:43 schreef RiftNL het volgende:
Is het trouwens niet beter dat de stem volgend jaar vervangen word door Jigsaw de stem van SAW?
Komt er niet of John de Mol moet de kanidaten gaan verplichten ruzie te maken zoals destijds bij DGKquote:Op maandag 21 februari 2011 02:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens jaar ? dan mag er toch iets meer sensatie komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |