Wat moeten ze dan? Er is verder niks?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:22 schreef Boobman het volgende:
net wakker en opgestaan of ze hangen alweer
ja wat kan mij het schelen, blijf staan, ga lopen, spring over het hek, vinger Laura, gooi tosti's, poets je schoenen, mep sjintieja in elkaar, d-o-e i-e-t-squote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Er is verder niks?
Ze hebben alleen crackers en sinaasappels hoor ik netquote:Op maandag 21 februari 2011 10:25 schreef Boobman het volgende:
[..]
ja wat kan mij het schelen, blijf staan, ga lopen, spring over het hek, vinger Laura, gooi tosti's, poets je schoenen, mep sjintieja in elkaar, d-o-e i-e-t-s
dan zal Sharon wel haar spullen pakkenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben alleen crackers en sinaasappels hoor ik net
Ja chocola, wijn en chips als ontbijtquote:Op maandag 21 februari 2011 10:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
dan zal Sharon wel haar spullen pakken
He ja dan wordt het helemaal aapie's kijken, op tijd gevoederd worden! Laat ze maar werken voor hun brood! Pleur er een opdracht in waarmee ze ontbijt kunnen verdienenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:27 schreef marky het volgende:
Ik snap niet dat die redaktie er gewoon niet voor kan zorgen dat er iedere ochtend op tijd brood in dat hok staat ze weten iedere dag hoe laat ze opstaan dan moet dat toch niet zo moeilijk te plannen zijn.
Dan hebben ze in ieder geval energie om aktie te ondernemen nu teren ze op reserve. Zorg dat ze een overvloed an energie hebben dan gaan ze vanzelf wat doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
He ja dan wordt het helemaal aapie's kijken, op tijd gevoederd worden! Laat ze maar werken voor hun brood! Pleur er een opdracht in waarmee ze ontbijt kunnen verdienen
quote:
Hij ziet er dood uit bedoel je ?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Kzie enige gelijkenis met MJ, iemand anders ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |