nigtrijder?quote:
wanneer kom je, gaan we show doen met naatjequote:
JA LATEN WE DAT DOENquote:
Dat zou epic zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 01:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wanneer kom je, gaan we show doen met naatje
quote:
quote:
Ik moet nog Useless Man doen en Naaatje nog Living Doll. Dat is een oude afspraak.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:18 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wanneer kom je, gaan we show doen met naatje
Kom die afspraak snel na danquote:Op maandag 21 februari 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog Useless Man doen en Naaatje nog Living Doll. Dat is een oude afspraak.
Ik wacht op Naatje.quote:
Nieuwflikkerquote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef ShabLombok het volgende:
Sorry voor geen topic doen koesje Mo
Nee Herbal Essencesquote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Chicks met patatjes speciaal in hun haar
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Snuf. het volgende:
HELOEF MAG IK TEGEN GOUDENVIS STRIJDEN DAN?
die hebben wij ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee Herbal EssencesRuikt zo lekker
[ afbeelding ]
Gebruik jij die ook?quote:
Wat zei zechtquote:Op maandag 21 februari 2011 01:24 schreef Goudvis_ het volgende:
Wel opschieten want ik wil zo gaan slapen
op mn hoofdquote:
jaquote:
pics om te vergelijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind deze zanger wel eng hij lijkt op een predator
Gratis gedaan manquote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef Nitrouz het volgende:
Snuf, ik wil je nog bedanken voor dat nummer. Wat een heerlijk nummer man!
je hebt gelijkquote:
wat watquote:Op maandag 21 februari 2011 01:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
fucking eng he predators zijn eng ben altijd bang dat er 1 op straat is ofzo
Ik ben bang voor predatorsquote:Op maandag 21 februari 2011 01:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die film Alien vs. Predator is vers.
wow ja die gelijkenisquote:Op maandag 21 februari 2011 01:30 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
hier is het helemaal eng
quote:
ik heb al gewonnenquote:
PRATERS GONNA PRATEquote:Op maandag 21 februari 2011 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK BEDOEL GOUDVISJE NATUURLIJK.
quote:
Stalkerquote:Op maandag 21 februari 2011 01:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag jou naam staan en toen dacht ik heyyy
Kusje van de verliezerquote:Op maandag 21 februari 2011 01:36 schreef Goudvis_ het volgende:
ik heb het koud
heb ik wat gewonnen?
quote:
Door hogere machten?quote:
Wat is dezen ik zit er niet tussen?quote:
Nou gezellig.quote:
Ik zit wel op je schoot.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is dezen ik zit er niet tussen?
quote:
ok dan maar daarna ga ik slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is dezen ik zit er niet tussen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:38 schreef Goudvis_ het volgende:
Zal ik mn ondertitel veranderen naar FOK! Mafia Chick
Jij veranderen naar Opperbaas danquote:
Dat zal ik doen effe w88 op den nieuwen mafiaquote:Op maandag 21 februari 2011 01:39 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij veranderen naar Opperbaas dan
Ik sta wel in het midden.quote:
Je moet wel vetdrukken en op de bovenste regel. Kom op, mafia is belangrijker dan Spartaquote:Op maandag 21 februari 2011 01:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik doe het in mijn sig want ik moet mijn trots op Sparta toch laten zien in de ondertitel
WUT ECHTquote:Op maandag 21 februari 2011 01:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet nu echt gaan moet morgen om 6:45 opstaan...
Succes ermee.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet nu echt gaan moet morgen om 6:45 opstaan...
quote:
flauwe humor is nu echt niet goed voor mijquote:
Ik word er waarschijnlijk op tijd uit gehaald om mn bureau leeg te maken enzo en dat mn moeder mn kamer kan stofzuigen.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:43 schreef Snuf. het volgende:
Natuurlijk niet ik slaap tot 16:00 ofzo
jij dan baggerkoninginquote:
draakje ofzo?quote:
heb vandag hele huis moeten opruimen, stofzuigen en dweilen. Vind ik niet erg om te doen, maar woon in een herenhuis van 3 etages.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:43 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik word er waarschijnlijk op tijd uit gehaald om mn bureau leeg te maken enzo en dat mn moeder mn kamer kan stofzuigen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
heb vandag hele huis moeten opruimen, stofzuigen en dweilen. Vind ik niet erg om te doen, maar woon in een herenhuis van 3 etages.
haha nerdquote:Op maandag 21 februari 2011 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje, ik sta al klaar met een verzoek
ik hoor hem nu tochquote:
Maar dat is Ekdom.quote:
broertje heeft af en toe geholpen, maar hij kneep er steeds tussen uitquote:Op maandag 21 februari 2011 01:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik word er al moe van als ik het lees.
Oh wacht. Ik ben al moe
draai de jouwen danquote:
Gewoon slaan. Doe ik ook altijd bij mijn zusjesquote:Op maandag 21 februari 2011 01:47 schreef Viro het volgende:
[..]
broertje heeft af en toe geholpen, maar hij kneep er steeds tussen uit
dat mag nietquote:Op maandag 21 februari 2011 01:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gewoon slaan. Doe ik ook altijd bij mijn zusjes
meisjes mogen meisjes slaanquote:
Rickrollquote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
nope pagina gebookmarked en om exact 2.00 vraag ik een nummer aan. Ik weet al welke nummer
ben ik meer tijd kwijt om hem te slaan dan aan schoonmaken, dus ik liet hem maar gaan. Hij mocht als straf het eten makenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Gewoon slaan. Doe ik ook altijd bij mijn zusjes
Haha ja zo kan je het ook doenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
ben ik meer tijd kwijt om hem te slaan dan aan schoonmaken, dus ik liet hem maar gaan. Hij mocht als straf het etenmaken
Ik wil er ook bijquote:
morgen ik ga nu echt slapen want dat ging ik 3 uur geleden al doen omdat ik vroeg naar bed zou gaanquote:
laters mede bewoner van snuf landquote:Op maandag 21 februari 2011 01:52 schreef Snuf. het volgende:
GEGROET VRINDEN TOT MORGENMIDDAG DANWEL AVOND. LATERS
check mn foboquote:Op maandag 21 februari 2011 01:52 schreef Snuf. het volgende:
GEGROET VRINDEN TOT MORGENMIDDAG DANWEL AVOND. LATERS
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
check mn fobomet fok maffia
Trusten snuf
Snuf landquote:
doei morgen mag je bij de fok mafiaquote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
Trusten Snuf!
En ik ben ff roken.
Ja ik schud het zo uit mijn mouw.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:50 schreef Goudvis_ het volgende:
Hij doet het gewoon nog even een keertje.![]()
![]()
welquote:Op maandag 21 februari 2011 01:54 schreef Goudvis_ het volgende:
ik ben een spamslet![]()
IK GA SLAPENNN
dag allemaal
truste goudvisquote:Op maandag 21 februari 2011 01:54 schreef Goudvis_ het volgende:
ik ben een spamslet![]()
IK GA SLAPENNN
dag allemaal
Slaap lekker.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:54 schreef Goudvis_ het volgende:
ik ben een spamslet![]()
IK GA SLAPENNN
dag allemaal
Alweer.quote:
quote:
hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 02:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik kwam nog even hoi zeggen voordat ik ging slapen
Hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er niks word aangevraagd gaat draakje zelf een nummer kiezen...quote:Op maandag 21 februari 2011 02:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie heeft dit aangevraagd? Wat is dit? Een of andere japanse intro op een serie ofzo?
Ah oke..quote:Op maandag 21 februari 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
[..]
als er niks word aangevraagd gaat draakje zelf een nummer kiezen...
iddquote:Op maandag 21 februari 2011 02:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is de meeste bazigste remix van dat nummer
Ik weetquote:Op maandag 21 februari 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
om misbruik te voorkomen, sommige users kunnen er wat van
modem/router moest waarschijnlijk dhcp release vernieuwen...quote:Op maandag 21 februari 2011 02:37 schreef Spouwerranger het volgende:
Draadloos internet knalde er net uit zonder reden..
Ik heb de kabel eruit getrokken en er opnieuw ingestoken. Werkt altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
[..]
modem/router moest waarschijnlijk dhcp release vernieuwen...
start > uitvoeren > typ in "cmd" (zonder ") > typ in "ipconfig /renew" (* zie vorige) helpt ook altijd, hoef je niet meer met kabels te trekkenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb de kabel eruit getrokken en er opnieuw ingestoken. Werkt altijd
Thanks. Die onthoud ikquote:Op maandag 21 februari 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
[..]
start > uitvoeren > typ in "cmd" (zonder ") > typ in "ipconfig /renew" (* zie vorige) helpt ook altijd, hoef je niet meer met kabels te trekken
Beter als die BAMBAM muziekquote:Op maandag 21 februari 2011 02:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
The Script is ook niet echt topmuziek
Beter danquote:Op maandag 21 februari 2011 02:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Beter als die BAMBAM muziek
yups, helaas kan het niet tippen aan ftd. Door geen beter alternatief moet ik overstappen naar spotnetquote:Op maandag 21 februari 2011 02:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Viro, toevallig bekend met Spotnet?
Ja ik ook. FTD werkte goed inderdaad. Maar ik heb nu verschillende dingen gedownload via Spotnet (ik doe het pas sinds vandaag), maar de meeste dingen zijn nog langzamer dan torrent. Heb jij dat ook?quote:Op maandag 21 februari 2011 02:49 schreef Viro het volgende:
[..]
yups, helaas kan het niet tippen aan ftd. Door geen beter alternatief moet ik overstappen naar spotnet
Jeejquote:
nope, ik kijk wat erop staat qua spots in spotnet en open de nzb in grabit. Spotnet is niet ideaal om te downloaden imo.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ik ook. FTD werkte goed inderdaad. Maar ik heb nu verschillende dingen gedownload via Spotnet (ik doe het pas sinds vandaag), maar de meeste dingen zijn nog langzamer dan torrent. Heb jij dat ook?
Oke. Ik deed dat. Verdwijnen mijn huidige download in Spotnet, maar ze staat nog wel open, echt vaag. Even iets kleins via jouw manier downenquote:Op maandag 21 februari 2011 02:52 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, ik kijk wat erop staat qua spots in spotnet en open de nzb in grabit. Spotnet is niet ideaal om te downloaden imo.
kijk bij bewerken > downloadknop > nzb openen of opslaan
Bazennummerquote:
spotnet heeft zo nog een paar irritante bugs.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke. Ik deed dat. Verdwijnen mijn huidige download in Spotnet, maar ze staat nog wel open, echt vaag. Even iets kleins via jouw manier downen
waar is ragboer, heb hem vandaag/vannacht niet gezienquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
just wait for it...quote:Op maandag 21 februari 2011 03:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Koelkast en Darcli zijn nog wakker
Waar dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 03:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Koelkast en Darcli zijn nog wakker
Oh, ik dacht dat ze echt nog wakker warenquote:Op maandag 21 februari 2011 03:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze staan in de requestlijst
Waarschijnlijk wel aan het meeluisteren en het requesten, maar niet op het forum.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:00 schreef Viro het volgende:
[..]
waar is ragboer, heb hem vandaag/vannacht niet gezien
klopt, maar jij zal je zo meteen ff schamenquote:Op maandag 21 februari 2011 03:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze staan in de requestlijst
Oh ja.. Wacht. Kleine faal voor mijquote:Op maandag 21 februari 2011 03:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze echt nog wakker waren
quote:Op maandag 21 februari 2011 03:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh ja.. Wacht. Kleine faal voor mij
Ja nogal jaquote:Op maandag 21 februari 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
klopt, maar jij zal je zo meteen ff schamen
LOLLOL!quote:Op maandag 21 februari 2011 03:06 schreef Viro het volgende:
heb dit nummer als ringtone op mijn telefoon, vandaag was ik vergeten mijn telefoon op stil te zetten in het ziekenhuis
Oke.. hij opent nu in GrabIt, maar hij doet het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 02:52 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, ik kijk wat erop staat qua spots in spotnet en open de nzb in grabit. Spotnet is niet ideaal om te downloaden imo.
kijk bij bewerken > downloadknop > nzb openen of opslaan
Verplegerstietenquote:Op maandag 21 februari 2011 03:06 schreef Viro het volgende:
heb dit nummer als ringtone op mijn telefoon, vandaag was ik vergeten mijn telefoon op stil te zetten in het ziekenhuis
EN LIGT IN DE AAAMSTEELquote:Op maandag 21 februari 2011 03:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
EN WE HEBBEN EEN WOOOOOOOOOONBOOOOOOOOOOOOOT
bij openen open je de download in grabit, bij opslaan download je alleen het nzb bestandquote:Op maandag 21 februari 2011 03:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke.. hij opent nu in GrabIt, maar hij doet het niet
truste bhzakjequote:Op maandag 21 februari 2011 03:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nou schatjes, ik ga naar bed.
Slaap lekker alvast!![]()
![]()
Ja, weet ik. Maar de download zelf houdt er meteen mee op.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:09 schreef Viro het volgende:
[..]
bij openen open je de download in grabit, bij opslaan download je alleen het nzb bestand
Even mijn verzoekjen afwachten en dan ga ik ook lekker slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 03:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nou schatjes, ik ga naar bed.
Slaap lekker alvast!![]()
![]()
heb je spotnet nog openstaan? zo ja ff afsluitenquote:Op maandag 21 februari 2011 03:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar de download zelf houdt er meteen mee op.
Nope nog steeds nietquote:Op maandag 21 februari 2011 03:11 schreef Viro het volgende:
[..]
heb je spotnet nog openstaan? zo ja ff afsluiten
Hij blijft maar aangeven 'Article not found'quote:Op maandag 21 februari 2011 03:11 schreef Viro het volgende:
[..]
heb je spotnet nog openstaan? zo ja ff afsluiten
welk usenet provider heb je ?quote:Op maandag 21 februari 2011 03:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij blijft maar aangeven 'Article not found'
dat is je internet provider. Die hebben een lage retentie, wil je hogere retentie dan zou ik je aanraden om een usenet account bij eweka te nemen.quote:
Is het ookquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Iets met slaap
quote:Mike
Wow... ben ik nou echt naar die zender aan het luisteren? Een liedje over een konijn deed me 'm bijna uitzetten... maar ene Shaaaaaron (hm... zouden we die kennen¿) had Oasis als verzoek... dat heeft het doorluisteren gered hoor :p ...
pittig zeg!quote:Op maandag 21 februari 2011 07:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nieuwe helpdesk gaat vandaag live, dus ik weet zeker dat ik het als systeembeheerder vandaag druk ga krijgen
Ik ben geen uitslaper, het langste dat ik geslapen heb is tot 9:50quote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef sharr het volgende:
Waarom ben jij al wakker? Je hebt vakantie, man
Jemig. Kom ik met m'n 17:00quote:Op maandag 21 februari 2011 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben geen uitslaper, het langste dat ik geslapen heb is tot 9:50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |