Nee, niet relevant, want dit is een speciaalbiertopicquote:Op maandag 21 februari 2011 01:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is echter zeer relevant! Ben benieuwd wat Pietverdriet vindt van de combinatie pillen en speciaalbier.![]()
Ik drink trouwens zelf elke week wel speciaalbier.
Ja, jij begon erover! De laatste keer dat ik pillen heb gehad, dronk ik nog geen bier. Of iets anders dan mierzoete pubercocktailtjes, for that matter. Wijn heb ik ook pas leren waarderen vlak voor mijn emigratie.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:19 schreef n8n het volgende:
Ik vind het niet erg relevant verder maar wees vooral vrij het er over te hebben
Jij moet een keer wat (kleine) brouwerijen bezoeken. Dat is leuk en lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 01:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, jij begon erover! De laatste keer dat ik pillen heb gehad, dronk ik nog geen bier. Of iets anders dan mierzoete pubercocktailtjes, for that matter. Wijn heb ik ook pas leren waarderen vlak voor mijn emigratie.
Nou, de combinatie met goed eten dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, niet relevant, want dit is een speciaalbiertopic
Ze wilden mij in Dublin naar de Guiness-brouwerij hebben. Maar Guiness vind ik niet lekker, om eerlijk te zijn. Kan me niet meer herinneren waarom ook alweer niet, vond de textuur wel goed, dat schuim is net melkschuimquote:Op maandag 21 februari 2011 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet een keer wat (kleine) brouwerijen bezoeken. Dat is leuk en lekker
Een keer bier van een molen in Bodegraven op was goed te doen, erg troebel, vele malen beter dan het alternatiefquote:Op maandag 21 februari 2011 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet een keer wat (kleine) brouwerijen bezoeken. Dat is leuk en lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Veel beterquote:Op maandag 21 februari 2011 01:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, de combinatie met goed eten dan?
Hert is erg lekkerquote:Ik had laatst haas(soepvlees, never again) en hert
in een zogenaamd Vlaams restaurant. En daar hadden ze ook Chouffe. Hert
Chouffe.
De rest van de dames gingen voor mosselen met witte wijn.. Ga dan naar een Frans restaurant.
Die vind ik erg lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef dandybleu het volgende:
lindemans pecheresse
perzikkenbier
voor een kind geschikt "zoals shandy"
[ afbeelding ]
Dan moet je eens kijken of je je handen op een Left Hand Milk Stout kunt krijgen. Dat vindt je dan waarschijnlijk erg lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 01:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze wilden mij in Dublin naar de Guiness-brouwerij hebben. Maar Guiness vind ik niet lekker, om eerlijk te zijn. Kan me niet meer herinneren waarom ook alweer niet, vond de textuur wel goed, dat schuim is net melkschuim. Dus die brouwerij heb ik niet van binnen gezien.
Ik denk dat ik Leffe zou drinken bij spareribs. Of rode wijn (die met veel tannine) maar da's offtopic.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel beter
Past veel beter in de bourgondische gedachten.
[..]
Hert is erg lekker
Vind ik ook erg leuk om klaar te maken en kan ik naar verluid ook prima
Ik vind over het algemeen dat bij speciaalbier veel vlees en/of hartigheid moet met veel smaak. Niet al te subtiel spul
Bij "4 Tafels" in Gent is dat bijvoorbeeld bijzonder goed te doen
Ook als student hoef je je niet te beperken tot macaroni met kaas.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:30 schreef n8n het volgende:
Speciaalbier in combinatie met lekker eten is nog een onbegaande weg voor mij, ben nu nog even student
Ik bedenk me net dat jij een Zeezuiper van de Scheldebrouwerij waarschijnlijk erg lekker gaat vinden.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Leffe zou drinken bij spareribs. Of rode wijn (die met veel tannine) maar da's offtopic.
Doe ik ook niet, zeker niet maar het bier drink ik in de kroeg en het lekkere eten gebeurd nog vrijwel altijd thuisquote:Op maandag 21 februari 2011 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook als student hoef je je niet te beperken tot macaroni met kaas.
Oh zoquote:Op maandag 21 februari 2011 01:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, zeker niet maar het bier drink ik in de kroeg en het lekkere eten gebeurd nog vrijwel altijd thuis
Je bent wel eens in België te Utrecht geweest?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo
Je moet gewoon eens 2/3 lekkere kaasjes meenemen naar de kroeg om bij je biertje te eten
Nee. Vorig weekend bijna, maar het werd toch Tivoliquote:Op maandag 21 februari 2011 01:35 schreef n8n het volgende:
Je bent wel eens in België te Utrecht geweest?
Eeeh..slecht gewassen studenten?quote:Daar kan je bijna de kaas van je buurman afschrapen![]()
Daar komt van alles zeker keertje gaan ze hebben een prettig bieraanbodquote:Op maandag 21 februari 2011 01:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Vorig weekend bijna, maar het werd toch Tivoli
[..]
Eeeh..slecht gewassen studenten?
Nou ja, hutspot is ook lekker eten en zeer geschikt voor speciaalbieren. Ik denk dat een Cuvee des Trolls er wel goed bij zou zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:30 schreef n8n het volgende:
Speciaalbier in combinatie met lekker eten is nog een onbegaande weg voor mij, ben nu nog even student
Voor zulk advies kom ik hier nog een keer buurten. Wordt nog een hele operatie, vriendin bellen wat we gaan eten, ff op Fok! advies vragen en dan nog ff snel langs een bierspeciaalzaakquote:Op maandag 21 februari 2011 01:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, hutspot is ook lekker eten en zeer geschikt voor speciaalbieren. Ik denk dat een Cuvee des Trolls er wel goed bij zou zijn.
Ik heb met een paar vrienden vorig jaar voor 30 man een 5-gangendiner op tafel gezet en bij iedere gang hadden we een biertje bedacht of erin verwerkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, hutspot is ook lekker eten en zeer geschikt voor speciaalbieren. Ik denk dat een Cuvee des Trolls er wel goed bij zou zijn.
Ze houdt niet van verrassingen?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:44 schreef n8n het volgende:
[..]
Voor zulk advies kom ik hier nog een keer buurten. Wordt nog een hele operatie, vriendin bellen wat we gaan eten, ff op Fok! advies vragen en dan nog ff snel langs een bierspeciaalzaak
Hoe bedoel je? Een vriendin van me kookt meesterlijk maar k heb geen benul welk biertje bij welk gerecht past. Ben ook de enige die-hard bierfanaat drinken voornamelijk wijnquote:Op maandag 21 februari 2011 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze houdt niet van verrassingen?
Zulke taferelen komen voor mij na m'n studie, nu geen geld en skills voor hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb met een paar vrienden vorig jaar voor 30 man een 5-gangendiner op tafel gezet en bij iedere gang hadden we een biertje bedacht of erin verwerkt.
Een kaasplankje met een La Trappe van 7 jaar oud(meen ik), een kriekbierijs, stoofvlees of vis met een St Feuillien Saison, en nog wat gangen waarvan ik de bieren vergeten ben
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb met een paar vrienden vorig jaar voor 30 man een 5-gangendiner op tafel gezet en bij iedere gang hadden we een biertje bedacht of erin verwerkt.
Een kaasplankje met een La Trappe van 7 jaar oud(meen ik), een kriekbierijs, stoofvlees of vis met een St Feuillien Saison, en nog wat gangen waarvan ik de bieren vergeten ben
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op maandag 21 februari 2011 01:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Dat klinkt verrekte goed.
Goed plan wel. Ik moet hier toch eens meer werk van gaan maken. Ik ben gek op bier, wijn én koken. Waarom doe ik daar nooit iets mee?
Omdat je dit zei:quote:Op maandag 21 februari 2011 01:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Een vriendin van me kookt meesterlijk maar k heb geen benul welk biertje bij welk gerecht past. Ben ook de enige die-hard bierfanaat drinken voornamelijk wijn
Ik dacht dat je bedoelde dat jij even zou gaan overleggen wat jullie zouden gaan eten. Het leek me juist wel aardig om dat een keer zonder overleg te doen. Maar blijkbaar is zij de kokquote:vriendin bellen wat we gaan eten
Zoals gezegd, ook met simpele gerechten kun je prima een lekker biertje erbij kiezen. En het mag gezegd worden, bij Mexicaanse gerechten passen Mexicaanse biertjes uitstekend bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Zulke taferelen komen voor mij na m'n studie, nu geen geld en skills voor haha
Daar moet je ook geen geld voor hebben. Want het was in onze stamkroeg en de mensen betaalden er netjes voorquote:Op maandag 21 februari 2011 01:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Zulke taferelen komen voor mij na m'n studie, nu geen geld en skills voor haha
Dat was het ookquote:
Who knows? Ga eens kleine dinnertparties houden voor vrienden. Kleine kostendekkende bijdrage vragenquote:Goed plan wel. Ik moet hier toch eens meer werk van gaan maken. Ik ben gek op bier, wijn én koken. Waarom doe ik daar nooit iets mee?
Oh wacht: ik weet het al. Ik ben gek op koken en goeie drank bij het eten. Ik HAAT echter de afwas en daarom drink ik uit flessen en kook ik zelden voor mezelf. Indien samenwonend: ik kook, hij/zij wast af.quote:
Tsin Tao, tafelbier.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ook met simpele gerechten kun je prima een lekker biertje erbij kiezen. En het mag gezegd worden, bij Mexicaanse gerechten passen Mexicaanse biertjes uitstekend bijvoorbeeld.
Ben benieuwd wat je het beste bij een gemiddeld chinees gerecht zou drinken trouwens.
En waar is ook alweer die stamkroeg? (en datum volgende vreetfestijn?)quote:Op maandag 21 februari 2011 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je ook geen geld voor hebben. Want het was in onze stamkroeg en de mensen betaalden er netjes voor
Was echt heel erg gaaf om te doen
Het was helemaal omgetoverd tot een eetcafe.
Ja zeker mijn kunde ligt bij het betere snijwerkquote:Op maandag 21 februari 2011 01:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je dit zei:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat jij even zou gaan overleggen wat jullie zouden gaan eten. Het leek me juist wel aardig om dat een keer zonder overleg te doen. Maar blijkbaar is zij de kok
Toch maar eens wat vaker naar de speciaalzaak thuis is het vaak La Trappe of Duvel wat de klok slaat. Heb ook sigarettenvoorkeur, bij een Duvel liever Galoises, bij La Trappe dan weer Lucky'squote:Op maandag 21 februari 2011 01:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ook met simpele gerechten kun je prima een lekker biertje erbij kiezen. En het mag gezegd worden, bij Mexicaanse gerechten passen Mexicaanse biertjes uitstekend bijvoorbeeld.
Ben benieuwd wat je het beste bij een gemiddeld chinees gerecht zou drinken trouwens.
Ik wil in mijn volgende huis een grote eettafel.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was het ook
We hadden een hele overdekte keuken opgebouwd buiten.
[..]
Who knows? Ga eens kleine dinnertparties houden voor vrienden. Kleine kostendekkende bijdrage vragen
In Maassluis, Nederland.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waar is ook alweer die stamkroeg? (en datum volgende vreetfestijn?)
Ah, de landen zonder bier.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil in mijn volgende huis een grote eettafel.. Maar bon, dat zal in Spanje of Zuid-Amerika zijn denk ik.
Zon, eh? Waardevoller dan BIER!!!!quote:
Ja, goed plan.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Maassluis, Nederland.
In principe is er nu iedere vrijdag een kookgebeuren(dat kook ik niet trouwens) maar zo groot als dat eerste heb ik nog niet. Ik heb in December nog voor 60+ man stoofvlees gemaakt dus het zal even duren. Maar als ik weer wat weet, dan hoor je het wel
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is één reden die AL die redenen overtreft: BIER!!!!!
![]()
Dat ging over 100000 redenen om NIET naar België te verhuizen. De 3 belangrijkste dingen in het leven zijn:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |