Ik ook niet op 1 na bij een vrouw met een mooie Mandala die perfect bij die meid paste, maar dat was de uitzondering...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind het bij een vrouw niet mooi zon grote tatoo
ik zie het er nog wel van komen dat je hem terloops *ergens* op je pad tegen komtquote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef DGK-Eric volgende:
[..]
Duurt alleen nog zo lang tot ik jarig ben...
Maar dat is toch geen verrassing? Denk dat ze bij alle mannen op de 1e plaats staat. Met Sharon of Laura op de 2e plaats.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Guido sprak fluisterend "Cynthia" uit toen ze het hadden over de nominaties.
Je hebt wel lekker wat plaatjes te kijken als je d'r voorover over de wasmischine neemt.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind het bij een vrouw niet mooi zon grote tatoo
Er gaat een wereld voor mij openquote:Op maandag 21 februari 2011 01:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah nieuwe info voor mij je k*t laten bleken ...?
ja hier ook hahaahquote:Op maandag 21 februari 2011 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open.
voor mij ook hoor, nooit geweten dat dat tot de mogelijkheden behoordequote:Op maandag 21 februari 2011 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open.
Hehe, ik heb dat vermoeden ookquote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zie het er nog wel van komen dat je hem terloops *ergens* op je pad tegen komt
Ze mogen het alleen niet onderling over de nominaties hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen verrassing? Denk dat ze bij alle mannen op de 1e plaats staat. Met Sharon of Laura op de 2e plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |