Ja joh.. 14 miljoen streamers!!quote:
quote:
Idd erg raar dat ze dat steeds denken, zeker nu de kijkcijfers daarbinnen ook bekend waren. Huub was zich immer echt bewust van FOK! die keek , mede door de zeultjes die kaarten stuurden via hier en die mutsen van nowlive...quote:
Alex toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:22 schreef b_engeltje het volgende:
servia 10 jaar ouder met borsthaar <--kan alleen maar over guido gaan
Jij wilde hem ook wel als verjaarskadootje, toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Servio valt idd op Guido, maar zou willen dat hij tien jaar ouder was en borsthaar had
Volgens mij zijn ze wel zoekend naar een zoen moment maar willen het ook weer iet wat spontaan houden en dan zal de man doorgaans moeten beginnen, maar daar is Guido het type niet naar.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
Dit gaat niets meer worden.. Ik kijk morgenochtend wel even of er verscheurd vleesch en botten over zijn gebleven...![]()
de rust!
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Servio valt idd op Guido, maar zou willen dat hij tien jaar ouder was en borsthaar had
Servio: "Het is echt nog zo'n jongetje"
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
Dit gaat niets meer worden.. Ik kijk morgenochtend wel even of er verscheurd vleesch en botten over zijn gebleven...![]()
de rust!
alex is bijna net zo oud als servio dus dan kan die 10 jaar en borsthaar niet op hem slaan denk ikquote:
Maar ze hadden het eerst over Laura en Alex dus vandaar dat ik dacht dat het over Alex gingquote:Op maandag 21 februari 2011 01:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
alex is bijna net zo oud als servio dus dan kan die 10 jaar en borsthaar niet op hem slaan denk ik
daaraan tegen is guido 10 jaar jonger
Duurt alleen nog zo lang tot ik jarig ben...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jij wilde hem ook wel als verjaarskadootje, toch?
Ik vind het bij niemand mooi...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vind het bij een vrouw niet mooi zon grote tatoo
Bummer...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Duurt alleen nog zo lang tot ik jarig ben...
Ik ook niet op 1 na bij een vrouw met een mooie Mandala die perfect bij die meid paste, maar dat was de uitzondering...quote:Op maandag 21 februari 2011 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zie het er nog wel van komen dat je hem terloops *ergens* op je pad tegen komtquote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef DGK-Eric volgende:
[..]
Duurt alleen nog zo lang tot ik jarig ben...
Maar dat is toch geen verrassing? Denk dat ze bij alle mannen op de 1e plaats staat. Met Sharon of Laura op de 2e plaats.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:26 schreef DGK-Eric het volgende:
Guido sprak fluisterend "Cynthia" uit toen ze het hadden over de nominaties.
Je hebt wel lekker wat plaatjes te kijken als je d'r voorover over de wasmischine neemt.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij openquote:Op maandag 21 februari 2011 01:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah nieuwe info voor mij je k*t laten bleken ...?
ja hier ook hahaahquote:Op maandag 21 februari 2011 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open.
voor mij ook hoor, nooit geweten dat dat tot de mogelijkheden behoordequote:Op maandag 21 februari 2011 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open.
Hehe, ik heb dat vermoeden ookquote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zie het er nog wel van komen dat je hem terloops *ergens* op je pad tegen komt
Ze mogen het alleen niet onderling over de nominaties hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen verrassing? Denk dat ze bij alle mannen op de 1e plaats staat. Met Sharon of Laura op de 2e plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |