0:47quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef raistlin6 het volgende:
Oké klein poultje. Ik zet in op 0.52 uur als het moment dat ie stopt met brabbelen.
Nee hoor, dat wordt 01.05 ben ik bang!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef raistlin6 het volgende:
Oké klein poultje. Ik zet in op 0.52 uur als het moment dat ie stopt met brabbelen.
Zouden ze dat erger vinden dan martelingen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Drifter__ het volgende:
Wat zegt ie nou net, het westen zal jullie komen bezetten ofzo ?
Jij bent optimistisch.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef raistlin6 het volgende:
http://www.nu.nl/wetenschap/2447254/xtc-heeft-geen-negatieve-invloed-brein.htmlquote:
quote:AMSTERDAM – Het gebruik van xtc leidt niet tot cognitieve schade. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers vastgesteld na een grootschalig onderzoek onder gebruikers van de drug.
Hij gaat zo van voren af aan weer even samenvatten.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is 'ie al klaar?? Begint er op te lijken..
quote:Gaddafi boycotts summit over short speech time!
(Agencies)
21 November 2005
TUNIS Libyan Leader Muammar Gaddafi has boycotted the World Summit on Information Society (WSIS), which concluded here on Friday as a protest against the short period of time given to him to address the summit.
96 minuten!!quote:Gaddafi UN Speech: 5 Arguments Inside His Rant
24 Sep 2009 ... Libyan leader Muammar al-Gaddafi's 96-minute speech at the United Nations General Assembly Wednesday has been called "rambling," "long" and ...
61 minuten!!quote:Muammar Gaddafi dominates with long speech at first visit to General Assembly
Muammar Gaddafi berated the West in an hour and a half minute speech at the United Nations, in New York, where the Libyan leader was only scheduled to speak for 15 minutes.
Ze dachten laten we even duidelijkheid geven wat er aan de hand is met de zender, er waren allemaal mensen aan het bellen dat ze hun abonnement op gingen zeggen!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef tass het volgende:
[..]
Ze dachten laten we even duidelijkheid geven wat er aan de hand is met de zender, er waren allemaal mensen aan het bellen dat ze hun abonnement op gingen zeggen!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef intellectuele_user het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat kan mijn zoon slap lullen zeg" *is trots op zijn zoon en pinkt traantje weg*
Precies, zie Fidelquote:Op maandag 21 februari 2011 00:34 schreef HiZ het volgende:
Dit krijg je als niemand ooit tegen je durft te zeggen dat het wel mooi is geweest.
Ramses II zijn mummie ziet er nog beter uitquote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef intellectuele_user het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat kan mijn zoon slap lullen zeg" *is trots op zijn zoon en pinkt traantje weg*
Wrs denkt hij eerder zoiets van: nou nou die saif gaat ook lekker snel zeg...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef intellectuele_user het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef Smoofie het volgende:
Er zou nou iemand naar binnen moeten lopen, Allahu ackbar roepen, en zichzelf opblazen imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |