De NAVO to the rescue: ze hebben tientallen mensen gedood in Afghanistanquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef danos het volgende:
Wanneer gaat de Navo/UN ingrijpen is mijn enige vraag.
Wanneer gaan wij onze regering verantwoordelijk houden?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef danos het volgende:
Wanneer gaat de Navo/UN ingrijpen is mijn enige vraag.
Net als zijn vader dusquote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef Achillius het volgende:
Een zeer slechte maar vooral amateuristische speech van de zoon van Kadaffi, nu op Al Jazeera.
Wat een baas.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Had liever zijn broer zien spreken.
[ afbeelding ]
De protestanten lopen altijd met de oude vlag rond:quote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef bokaal het volgende:
Ik wou net zeggen, waarom hangt er geen Libische vlag op de achtergrond. Maar ik snap wel waarom, dit is hem:
[ afbeelding ]
Ja maar hij vertelt toch de waarheid zegt ie zelf?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
Maar die 'foreign elements' had z'n vader toch zelf ingehuurd?
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef bokaal het volgende:
Nog meer mensen met problemen met de AJE stream? Ik moet regelmatig op Play klikken.
Nee, net 1 stottertje, verder gaat het goed.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef bokaal het volgende:
Nog meer mensen met problemen met de AJE stream? Ik moet regelmatig op Play klikken.
Nu niet, eerder gaf hij wat problemen. Soms helpt van browser wisselen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef bokaal het volgende:
LOLquote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef bokaal het volgende:
"De media overdrijft" // AJE:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |