maar dan zien we haar vieze gezichtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stem: Cynthia, doe die fucking bril af of we sturen FOK! knok ploeg op je af
God ja, daar zat ik al te wachten. Heeft nog lang geduurd.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat zijn krokodillentranen uhm apetranen van Cynthia.
Is ze ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Maanvis het volgende:
tering zeg gaat het nou over clous die niet gedeeld worden, en wordt er daarom gejankt???? Ik von dmonique heel leuk maar nu lijkt ze steeds meer op een ontzettend zwak meisje.
Racist!quote:
ik las een berichtje, en opeens is het wegquote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Goh, LS kan nog posten....hoe is het mogelijk.
Verbouwen is een optiequote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
maar dan zien we haar vieze gezicht
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
ik las een berichtje, en opeens is het weg
No way.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef md89 het volgende:
Joanna wil tegen Cynthia zeggen dat ze stinkt?Monique vind het zielig en wil het niet..
je zit in de negeer-fase. nog een paar shots van guido en je komt stormend die kast uitquote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik lees vanaf nu over jouw posts heen
Aafke zei iets dat dr plastic haar stonk ofzo..ik kreeg het ook niet helemaal meequote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja erg word alleen niet op door geggaan ,iets met 2 jassen en ene ding ,maar wat voor ding????
van die 2 jassen zei philipquote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke zei iets dat dr plastic haar stonk ofzo..ik kreeg het ook niet helemaal mee.
Waren daar bij de dgk regels voor, want jullie hadden ze wel, maar stoorden eigenlijk niet zoals hier SSTquote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
True! Die zonnebril dient als Cynthia's masker op 't moment.
als joanna genomineerd word ga ik zeker 5 sms's sturen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Cynthia wordt zeker weten genomineerd. Denk alleen dat het publiek niet voor Cythia kiest want dan haal je de grootste spanning uit het huis...
joanna is er dan nog.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Cynthia wordt zeker weten genomineerd. Denk alleen dat het publiek niet voor Cythia kiest want dan haal je de grootste spanning uit het huis...
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura is next op audientie bij Cynthia.........
Laura; je kan het spel alleen maar spelen als je valt, en jij bent de eerste die nu valt.
Eeeeh........
Ja maar was ook iets met wanneer ze 's ochtends opstond.quote:
Oh nee hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef gniffie het volgende:
[..]
je zit in de negeer-fase. nog een paar shots van guido en je komt stormend die kast uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |