Ja, alleen de quotes zijn te zienquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat zijn posts ook gewoon weggehaald zijn![]()
wat probeer je te zeggen toontje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Iquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen toontje?
ik lig in bed.. kijk geen teeveequote:
Welterustenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen, denk ik. Welterusten allemaal, tot morgen![]()
![]()
Slaap lekker droom niet over paarden die elkaar zo hard neuken dat de darmen scheuren en overal bloed zit enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
![]()
slaap lekker meisquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
![]()
M'n toetsenbord spacetequote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen toontje?
Wat is er dan nu bezig?quote:
Doei piraatjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
![]()
oh oohquote:
Dunno met die neger maar ik kijk niet echt geluid is uit maar een raren vrouw met raren haar. echt heul raarquote:
Snuf wat is ditquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Slaap lekker droom niet over paarden die elkaar zo hard neuken dat de darmen scheuren en overal bloed zit enzo
even aanzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dunno met die neger maar ik kijk niet echt geluid is uit maar een raren vrouw met raren haar. echt heul raar
gelukkig las ik eerst nog mn berichtje op msn voordat ik mn afstandsbediening paktequote:
gaat heloef zo draaien?quote:
Nee johquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeeeeeeeeeeeehooooooooooooo lekker kopje senseeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooo
hahaha dat zing ik altijd meequote:
Wat leukquote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hahaha dat zing ik altijd meeals is gewone koffie lekkerder.. klinkt alleen verrot:
heeeeeeeeeeeeeeehoooooooooooooo lekker kopje filter gemalen koffieeeeeeeeeeeeeeeee
dan wordt het wel onwijs lekker plassen straksquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
ik moet plassen maar ik zit zo lekker
ik hou het wel op tot de dj wissel en dan sprinten
waarheid ditquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan wordt het wel onwijs lekker plassen straks
Gebruik je glas gewoonquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
ik moet plassen maar ik zit zo lekker
ik hou het wel op tot de dj wissel en dan sprinten
tssssssssss doe eens niet zoquote:
sarcasme spat erafquote:
quote:
Florence + The Machinequote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
oke vrienden met den goeden muzaksmaak welken artiesten moet ik downloaden voor in mijn collectie?
Ohh daar heb ik nog een leuken anekdote van van plassen in een glas. grappig en vies tegelijk. maar het tiepen kost zoveel moeitequote:
Sorry, ik word moequote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tssssssssss doe eens niet zo
Nee dus ga ik downbatsenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Florence + The MachineMaar die heb je vast al
Teslaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
oke vrienden met den goeden muzaksmaak welken artiesten moet ik downloaden voor in mijn collectie?
En Last Shaddow Puppets zijn ook wel vetquote:
is geen reden om niet lievv tegen mij te gaan doenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry, ik word moeen daarmee minder blij
Heb ik al wat vanquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
En Last Shaddow Puppets zijn ook wel vet
Maak me aan het lachen danquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is geen reden om niet lievv tegen mij te gaan doen
Ik schrokquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Wie schrok er?
Voor diegene:
[ afbeelding ]
Travis?quote:
ik schrok jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
Wie schrok er?
Voor diegene:
[ afbeelding ]
ik ben niet grappigquote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maak me aan het lachen dan
Of je die muziek kentquote:
HIJ STAAT NIET OP SPOTIFYquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Of je die muziek kent
Why does it always rain on me moet je maar even luisteren
WUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toon doet dit plaatje het wel?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
Dezen viezen plaatje niet openen dit gaat me een ban opleverenGay pronz
ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
AWquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
Dezen viezen plaatje niet openen dit gaat me een ban opleverenGay pronz
geil plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
Wil je dat ik dat doe?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga je nou alles van icanhascheezburger en failblog enzo hier posten?
gelijkboos.jpgquote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ga ik wel naar die sites, dacht je niet?
Vraag maar aanquote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mag ik een nummertje aanvragen? Dan hoef ik de radio niet af te zetten
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ga ik wel naar die sites, dacht je niet?
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mag ik een nummertje aanvragen? Dan hoef ik de radio niet af te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
quote:
ja man dat is cool enz wat zo oud is ze als ze ze maakt en de volgende heet vast 23quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
Adele is zo erg noob he. Haar albums heten 19 en 21_!
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief![]()
ben ik de enige die dat kansloos vind? echt wtf je noemt je kinderen toch ook niet naar de leeftijd die je was toen je ze maakte?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ja man dat is cool enz wat zo oud is ze als ze ze maakt en de volgende heet vast 23
Sorry schat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Het is ook debielquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ben ik de enige die dat kansloos vind? echt wtf je noemt je kinderen toch ook niet naar de leeftijd die je was toen je ze maakte?
boeiend.. gaat me niet om de titels maar om de muziek.. en haar stem is grandioosquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ben ik de enige die dat kansloos vind? echt wtf je noemt je kinderen toch ook niet naar de leeftijd die je was toen je ze maakte?
Of Lentequote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het is ook debielGewoon dat je geen titel voor je album kan bedenken. Aan de andere kant is het wel origineel. Er zijn ook mensen die hun kinderen Storm en Appel noemen. Net zo debiel
Volgens mij is het een wervel, stormquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het is ook debielGewoon dat je geen titel voor je album kan bedenken. Aan de andere kant is het wel origineel. Er zijn ook mensen die hun kinderen Storm en Appel noemen. Net zo debiel
Mijn neefje heet Stormquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Zwaantje danquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sorry schat.
[ afbeelding ]Waarom niet het is een goeden nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoooiquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
Mijn album gaat sprookje heten!
En dan is alles waar!
En dan snapt niemand het!
En dus chaos!
Of zoiets!
Hooiquote:
Verbaasd?quote:
Hooiquote:
Heuj, steeds meer mensenquote:
Prethoofdquote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Wat slecht, zo liep ik erbij vannacht
als ik dan nog durf welquote:Op zondag 20 februari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Kwam jij nou eigenlijk ook naar de meet?
Ik zit ook echt te twijfelen of ik durfquote:
piratenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit ook echt te twijfelen of ik durf![]()
Er is die avond wel een piratenfeest in de Beurs, echt geniaal thema
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef EggsTC het volgende:
En ik hoorde ook iets over een rar van merel, link ns ff merel
Merel.rarquote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef EggsTC het volgende:
En ik hoorde ook iets over een rar van merel, link ns ff merel
gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik word weer blij
Dankje Steeniejj![]()
miss wel.. .miss niet.. kweeniequote:
Mijn nek is ook aidsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand m'n nek ff breken? Heb er zo vertieft veel last van :S
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss wel.. .miss niet.. kweenie
Als het zonder gitaren herrie is, surequote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn nek is ook aids
Samen pijn lijden?
Mijn nek doet ook al pijnquote:Op zondag 20 februari 2011 23:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn nek is ook aids
Samen pijn lijden?
Als ik die van jouw masseer, doe je daarna mijn nek?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn nek doet ook al pijn![]()
Heb een massage nodig
Ik kraak m'n nek zo hard dat mensen er echt van schrikken en denken dat ik hem breek ofzo, dat vind ik dan wel weer leuk...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn nek doet ook al pijn![]()
Heb een massage nodig
zo hard knak ik mn vingers altijdquote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik kraak m'n nek zo hard dat mensen er echt van schrikken en denken dat ik hem breek ofzo, dat vind ik dan wel weer leuk...
Dealquote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als ik die van jouw masseer, doe je daarna mijn nek?
Haha ik kan alleen mn rug kraken, bij mn nek zijn het vooral mn spieren die te hard zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik kraak m'n nek zo hard dat mensen er echt van schrikken en denken dat ik hem breek ofzo, dat vind ik dan wel weer leuk...
Lijkt me niet gezondquote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
M'n knieën en vingers gaan net zo hard, maar daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
zo hard knak ik mn vingers altijd
Doeeeeiquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensjes ik ga ervan tussen.. luister nog wel een poosje enzo hoor... doei doei![]()
![]()
![]()
heul niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef EggsTC het volgende:
Maak mij ook ns ff lid van die maffia, anders komen rockiej en ik even afrekenen met die maffia!!!1
Mijn enkels zijn het ergstequote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
M'n knieën en vingers gaan net zo hard, maar daar heb ik geen last van
As ifquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef EggsTC het volgende:
Maak mij ook ns ff lid van die maffia, anders komen rockiej en ik even afrekenen met die maffia!!!1
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mensjes ik ga ervan tussen.. luister nog wel een poosje enzo hoor... doei doei![]()
![]()
![]()
Baiquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
JA RUSTIG BEN BEZIG KOMT ZO ONLIJN JWTquote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef EggsTC het volgende:
hihiquote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JA RUSTIG BEN BEZIG KOMT ZO ONLIJN JWT
En luisterenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallonballon.
Ik moest hier ook komen posten van Goudvisjen.
Heloefquote:
Bonjourquote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallonballon.
Dat kan ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan m'n rechter grote teen knakken om een of andere reden
Hooiquote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallonballon.
Hooiquote:
Haha hoe kwam je daar achter?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan m'n rechter grote teen knakken om een of andere reden
Oh en m'n schouders, enkels en soms zelfs mn ruggengraat doen het ook, ik val straks echt nog uit elkaarquote:
Het kan erger, geloof mequote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Monopoly het volgende:
Verschrikkelijke foto's van mezelf vannacht
Ik laat me nooit meer op de foto zetten op zo'n feest
Zonder je handen te gebruiken hequote:Op zondag 20 februari 2011 23:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat kan ik ookMn linker teen ook trouwens. Eigenlijk allemaal
Haha ja, mn rug was ook wel eens erg.. Vroeger na trainen ging een teamgenootje er wel eens op zittenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oh en m'n schouders, enkels en soms zelfs mn ruggengraat doen het ook, ik val straks echt nog uit elkaar
Ja gewoon tegen de grond. Ik gebruik mn handen daarbij nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zonder je handen te gebruiken he
Ik doe gewoon altijd helemaal naar achter leunen, hoor je ook alles krakenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha ja, mn rug was ook wel eens erg.. Vroeger na trainen ging een teamgenootje er wel eens op zittenKNAK KNAK KNAK KNAK
Haha ja sowieso al bij strekken als je je armen in de lucht doetquote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon altijd helemaal naar achter leunen, hoor je ook alles kraken
nu ben jij ook coolquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van me had zo'n Angerfist masker gekocht
Ik moest hem wel ff op doen op de foto natuurlijk
Ik vind die chick links wel leukquote:Op maandag 21 februari 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je hard?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
Ik kom hard.
Ik kom lekker.
Ik kom los.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Geen maffiabaasquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik doe niet aan de maffia, ik ben gewoon baas!
Hoeveel sos?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Maar ik ben trots op mezelf.
Enkel 5 biertjes gehad, en verder lekker aan het water
Ja dat kan.quote:
Snuflandquote:
Ik ben mn leven kwijtquote:aantal posts: 3489 (gemiddeld 70 per dag)
Dan pas? Ik morgenquote:
Valt mee, kijk eens bij mij ?quote:
Ohquote:Op maandag 21 februari 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan pas? Ik morgen![]()
[..]
Valt mee, kijk eens bij mij ?
Oh wow dat is helemaal ziekquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
OhEn Knetter niet te vergeten natuurlijk met haar gemiddelde van 250
Haha nee ik heb hetzelfde probleemquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wow dat is helemaal ziek
Ik moet eigenlijk gewoon een maand niet postenMaar dat gaat niet lukken
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
Even checken maar jullie horen muziek toch?
Heulemaal niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Bijna iedereen hier woont in Snuf land geloof ik
Jaaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
Ik woon in n00blandquote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Goudvis_ het volgende:
Bijna iedereen hier woont in Snuf land geloof ik
quote:
Inderdaad, dan wordt t helemaal ergquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Haha nee ik heb hetzelfde probleem
En nu ook nog een week vakantie
Ja, tof nummerquote:Op maandag 21 februari 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
hahahahhaquote:
Trustenquote:
uit je raamquote:Op maandag 21 februari 2011 00:06 schreef Snuf. het volgende:
Gvd nu moet ik het nog bijna 2 uur ophouden
Ja.quote:
quote:
Slaap lekker.quote:
Hoop het voor jequote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik probeer snel te verhuzien uit n00bland.
Maar dan moet de directie van mijn werk mee werken.
Ga op een stoel staanquote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan niet open of helemaal bij het plafondzo lang issie niet
Ik ben vergeten te eten en ik kan echt niet weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik ben net vergeten tanden te poetsen. Moet ik ook nog 2 uur mee wachten dus
Terug naar Zwollequote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het voor je
Waar wil je heen?
Wil je wat van mn dropfruitduo's?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te eten en ik kan echt niet weg.
NOM NOM NOMquote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wil je wat van mn dropfruitduo's?
Ik heb ook nog van die smileysquote:
Is Zwolle echt leuk?quote:
Ik ben nooit in Zwolle geweest.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is Zwolle echt leuk?
Ik ben er 1x geweest en dat was prut..
Je kan daar echt leuk stappen, en de mensen zijn gewoon normaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is Zwolle echt leuk?
Ik ben er 1x geweest en dat was prut..
qftquote:
Oke..quote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan daar echt leuk stappen, en de mensen zijn gewoon normaal.
Ik hou van die stad, heerlijk!
Ook fijne stad hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke..
Ik ben waarschijnlijk toch wel meer fan van Utrecht
Ik heb er een vriend wonen hij zegt dat het er wel een beetje saai is maar ja vergeleken met Amsterdam is alles saai in Nederland.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan daar echt leuk stappen, en de mensen zijn gewoon normaal.
Ik hou van die stad, heerlijk!
Amsterdamquote:Op maandag 21 februari 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er een vriend wonen hij zegt dat het er wel een beetje saai is maar ja vergeleken met Amsterdam is alles saai in Nederland.
Spartaquote:
quote:
hatersquote:Op maandag 21 februari 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
Snuf. land moet men laten afzinken!
De leuke meiden/vrouwen moeten wel gered worden though!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |