Ja, alleen de quotes zijn te zienquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat zijn posts ook gewoon weggehaald zijn![]()
wat probeer je te zeggen toontje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Iquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen toontje?
ik lig in bed.. kijk geen teeveequote:
Welterustenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen, denk ik. Welterusten allemaal, tot morgen![]()
![]()
Slaap lekker droom niet over paarden die elkaar zo hard neuken dat de darmen scheuren en overal bloed zit enzoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
![]()
slaap lekker meisquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
![]()
M'n toetsenbord spacetequote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wat probeer je te zeggen toontje?
Wat is er dan nu bezig?quote:
Doei piraatjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
![]()
oh oohquote:
Dunno met die neger maar ik kijk niet echt geluid is uit maar een raren vrouw met raren haar. echt heul raarquote:
Snuf wat is ditquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Slaap lekker droom niet over paarden die elkaar zo hard neuken dat de darmen scheuren en overal bloed zit enzo
even aanzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dunno met die neger maar ik kijk niet echt geluid is uit maar een raren vrouw met raren haar. echt heul raar
gelukkig las ik eerst nog mn berichtje op msn voordat ik mn afstandsbediening paktequote:
gaat heloef zo draaien?quote:
Nee johquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeeeeeeeeeeeehooooooooooooo lekker kopje senseeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooo
hahaha dat zing ik altijd meequote:
Wat leukquote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hahaha dat zing ik altijd meeals is gewone koffie lekkerder.. klinkt alleen verrot:
heeeeeeeeeeeeeeehoooooooooooooo lekker kopje filter gemalen koffieeeeeeeeeeeeeeeee
dan wordt het wel onwijs lekker plassen straksquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
ik moet plassen maar ik zit zo lekker
ik hou het wel op tot de dj wissel en dan sprinten
waarheid ditquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan wordt het wel onwijs lekker plassen straks
Gebruik je glas gewoonquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
ik moet plassen maar ik zit zo lekker
ik hou het wel op tot de dj wissel en dan sprinten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |