Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:14 |
Aanschouw hier; het 59e autorij topic. ![]() ![]() De heilige koeien: 08gnoT Mitsubishi Lancer, 1.3L, december 1996. Foto 1 Foto 2 Bartholomeus VW Golf 4, 1.9TDI, 2002, ploatje BrinkydeBMW, BMW 535d, 2005, Foto 1 Foto 2 Catch_me, Lancer Sportback 1.8, augustus 2010 foto 1 foto 2 Dubish Peugeot 307, 1.4HDI 2004, Foto 1, Foto 2 Dumpiej Fiat Bravo Edizione Prima 1.4 T-Jet 110kw FalleNk810i VW Polo 2F (86c) 1.3 NZ 1990 foto 1 foto 2 FlowMaster Chevrolet Caprice Classic, 5.7 V8, 1980 Foto gateway Volkswagen Golf, 1.9 Diesel, 1994 Foto 1 Foto 2 Grielen Subaru Legacy 2.0GL AWD, Oktober 1994 foto 1 foto 2 Goddelijker Peugeot 206 1.4, 2000. Foto 1, Foto 2 Grrrrrrrr ? house_is_a_feeling Mitsubishi Lancer 1.3, 1996 Foto JDude Renault Clio III 1.5 dCi, 2006, Foto 1 Junkiexp Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2 Kadooosh Volkswagen Polo 2 coupe 1990 Foto 1 Foto 2 L0we Renault Express 1.6 Diesel, 1986 Marco001 Seat Ibiza 2003 1.4 link1 Monsterd. Nissan Micra 1.3, 1999. Foto Piles Skoda Felicia 1.6, 1998. Foto 1, Foto 2 Purdey Nissan Micra 1.3, 1998. Foto ShizzleMyDizzle Volvo S40 2.0, 2000 Foto Sjoegerd Citroën AX 1.1 uit 1992 Foto WalkingDisaster Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2 WhiteJoker Peugeot 206 1.6-16V XS Premium, november 2001 Foto 1, Foto 2 De meet: Voor de aankomende meet, op zondag 6 maart ![]() Deelnemers (nog onder voorbehoud): House: Raalte (Overijssel) Piles: Schouwen-Duiveland (Zeeland) Cherrylips: Ede (Gelderland) Goddelijker: Utrecht Sjoegerd: Putten (Gelderland) Monsterd: Zutphen (Gelderland) Purdey: Rotterdam (Z-H) FalleNk810i: Rotterdam (Z-H) Marco001: Delfzijl (Groningen) Bartholomeus: Lichtenvoorde (Gelderland) Flowmaster Raalte (Overijssel) Grielen: Schermer/ Volendam (Noord-Holland)/ Dronten (Flevoland) von_Preussen: Deventer (Overijssel) Vannelle: Bergen op Zoom (Noord-Brabant) Wil je ook mee? Geef het even door aan Monsterd. of Purdey dan kom je ook op de lijst ![]() Statistieken: Piles heeft een aardige lijst met statistieken samengesteld, die zijn hier te vinden! Ook kun je hier de vorige topics vinden. ![]() ![]() Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, meer info volgt nog van onze organisatoren Monsterd en Purdey ![]() | |
von_Preussen | zondag 20 februari 2011 @ 23:14 |
Als mensen mij zien kijken ze altijd gauw de andere kant op. ![]() | |
house_is_a_feeling | zondag 20 februari 2011 @ 23:14 |
Ik heb mijn telefoon redelijk centraal in de auto gepositioneerd en kan ook daarvanaf mailen/smsen. Ipod ligt in het handschoenvakje, gelinked aan de radio. Fijne features zijn het idd ![]() | |
monsterd. | zondag 20 februari 2011 @ 23:15 |
![]() | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:16 |
Ik vergeet áltijd die quote tags weg te halen bij het maken van een nieuw autorij topic ![]() | |
Piles | zondag 20 februari 2011 @ 23:16 |
Er zit tegenwoordig een knop "Open nieuw deel" hè ![]() Moet je alleen de TT even aanpassen ![]() | |
von_Preussen | zondag 20 februari 2011 @ 23:17 |
Ik vind dit echt een buitengewoon gers nummer voor tijdens het autorijden: | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:17 |
![]() Dan moet je trouwens wel nog een ander plaatje en het "ziehier" zinnetje aanpassen ![]() | |
Piles | zondag 20 februari 2011 @ 23:17 |
Mij eerst ook niet, tot mensen me er op wezen ![]() Oh ja, in deze reeks wel ja ![]() | |
von_Preussen | zondag 20 februari 2011 @ 23:19 |
Trouwens, waar is de spoiler met de vorige topics heen? Is dat bewust of per ongeluk gedaan? ![]() | |
Piles | zondag 20 februari 2011 @ 23:20 |
Heb ik gedaan toen ik nieuw deel moest openen ![]() ![]() Sowieso, wie leest er nog terug ![]() | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:20 |
Op dit moment te veel fouten in de OP om recht te zetten ![]() Doe ik morgen wel uit m'n werk vandaan ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:21 |
"Deze video is mobiel niet beschikbaar" ![]() En ja, het lijkt soms erg overbodig, maar ik zit aardig wat op de weg, hou best wel van wat gadgets, dus waarom zou je je het plezier niet gunnen ![]() | |
Bargehassus | zondag 20 februari 2011 @ 23:21 |
Ik zie overigens sommige namen in de op die ik hier nog nooit gezien heb en aan de andere kant (redelijk) veel voorkomende namen in de topics die niet in de op staan? | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:22 |
O ![]() ![]() | |
von_Preussen | zondag 20 februari 2011 @ 23:24 |
MaffiaWars ftw! ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:25 |
Dat klopt ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:26 |
tijden geleden heb ik veel travian gespeeld... was ook geweldig! Kost alleen wel zeeën met tijd, die ik daar nu niet meer voor over heb. | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:28 |
![]() ![]() Ik begin dat Facebook na 2 jaar eindelijk een beetje uit te vinden. Kan ik m'n Italiaanse, Duitse en Noord-Amerikaanse vriendinnen mee op de hoogte houden van alles ![]() | |
von_Preussen | zondag 20 februari 2011 @ 23:30 |
Ben al sinds tijden op Facebook, toen ik ging studeren kreeg ik een hele sloot buitenlandse vrienden die geen hyves hadden, dus toen ook maar een profiel aangelegd. Staan trouwens ook honderden foto's van de auto's die ik de afgelopen periode heb gereden op, vind het zelf ook veel te leuk om erdoorheen te bladeren en dan aan de avonturen terug te denken. ![]() Plus dat mijn bolle harsens er ook op staan, maar dat interesseert natuurlijk niemand. ![]() | |
Sjoegerd | zondag 20 februari 2011 @ 23:32 |
Facebook, begin er steeds vaker op te kijken ![]() | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:33 |
Facebook doet het ook op mijn telefoon en Hyves niet. Maar ik ga toch een nieuwe telefoon nemen, deze valt om de haverklap uit ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:33 |
Hoe staat het met sportief doen? ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:35 |
Van mij hoeft het allemaal niet zo. Ik heb twitter, de rest van mn vrienden mail, sms of spreek ik wel ![]() | |
von_Preussen | zondag 20 februari 2011 @ 23:35 |
Hoe bedoel je? Ik ben zo sportief als een natte krant, dus een sportieve auto of de schietsport zijn het dichste wat erbij zou komen. ![]() | |
Bargehassus | zondag 20 februari 2011 @ 23:36 |
Geen Facebook, geen Hyves, alleen LinkedIn... ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:36 |
dat meende ik me te herinneren, dat je je had voorgenomen de komende tijd wat sportiever wilde gaan doen ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:38 |
Ohja, LinkedIn heb ik ook inderdaad, al doe ik daar bijzonder weinig mee... | |
von_Preussen | zondag 20 februari 2011 @ 23:38 |
Jaaaaa, nu je het zegt, alleen ben ik daar al weer van terug gekomen......moet mijn fiets nog steeds een laten repareren. Je hebt helemaal gelijk, erg slecht van mij, thumbs down. ![]() Maar ik ga nog wel regelmatig wandelen, al is het meer om mijn hoofd vrij te krijgen. | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:38 |
Ik ben sinds 3 weken weer aan het voetballen na m'n slepende blessure van 8 maanden, ik had mijn enkelbanden finaal gescheurd na een vieze tackle op m'n linkerenkel. Ben in 3 weken tijd 2 kilo aangekomen ![]() | |
Sjoegerd | zondag 20 februari 2011 @ 23:39 |
Twitter gebruik ik niet. Meeste mensen gaat via msn maar Facebook/Hyves is lurkmateriaal en tijdvulling. | |
Bargehassus | zondag 20 februari 2011 @ 23:40 |
Last van de 3e helft? ![]() | |
Sjoegerd | zondag 20 februari 2011 @ 23:40 |
Het word weer mountainbikeweer hoop ik ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:41 |
Ach, het begin is er! ![]() ![]() | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:42 |
Neuh, ik eet gewoon heel veel de laatste tijd. Met z'n drieën ongeveer 11 liter lasagna in 2 dagen weggewerkt, waarvan ik, hoewel ik de kleinste en slankste van de 3 ben, het meeste eet. Koppijn, alhoewel ik nu wel weer nuchter ben van vanmiddag, het bier ging er rap doorheen ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:42 |
Klimmen ftw! ![]() | |
Sjoegerd | zondag 20 februari 2011 @ 23:44 |
Hoogtevrees ftl ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:47 |
Das wat minder indd ![]() Gelukkig heb ik daar geen last van, al is het best even wennen als je in de rosten een route van bijna 200 meter lang recht omhoog klimt ![]() | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:52 |
Dubbel | |
L0we | zondag 20 februari 2011 @ 23:52 |
Anyway... bedtijd ![]() | |
Sjoegerd | zondag 20 februari 2011 @ 23:52 |
Ik voel me op een keukentrapje al niet prettig ![]() | |
Grielen | zondag 20 februari 2011 @ 23:53 |
Ik lig hier nu ook met de wetenschap dat mijn wekker in minder dan 6 uur afgaat ![]() | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 08:56 |
![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 09:32 |
![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 09:36 |
Goedemorgen heren (en dames)! ![]() | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 09:42 |
Leuk van die aanwezigheid sensoren op het kantoor.. lopen een paar collega's weg, 10 min later, licht uit.. Ik zit net op de grens van aan/uit ![]() | |
Purdey | maandag 21 februari 2011 @ 11:38 |
Goedemorgen! Alhoewel ik nog steeds niet helemaal wakker ben.. | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 11:52 |
En het is altijd maar de vraag of een maandagmorgen goed kan zijn... ![]() Vanmorgen had ik ook een automobilist met een humeurtje achter me zeg... Ik reed achter een auto die bij mij op de teller 47 reed, in het echt zal dat iets onder de 45 zijn... Nu heb ik altijd de gewoonte om aardig wat afstand te houden, je schiet er toch niets mee op als je dr vlak achter gaat plakken, en het rijdt alleen maar relaxter vind ik ![]() Helaas dacht de auto achter me daar anders over. Inhalen kon hij niet, ivm doorgetrokken streep, en naderend stoplicht. Dus begon hij maar te kleven, te seinen en te claxonneren. Op de een of andere manier maakt dat gedrag het slechtste in me los... ![]() Gelukkig moest ik links, en hij rechtdoor... ![]() ![]() | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 12:01 |
Nice job ![]() hoewel even kort op degene zn bumper gaan hangen wel helpt af en toe, sommige mensen zijn gewoon met andere dingen bezig en hebben niet door dat ze afzakken... Just to remind them ![]() | |
Breuls | maandag 21 februari 2011 @ 12:01 |
Automobilisten die lopen te kloten gaan hun gang maar, zo lang ik er geen last van heb. ![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 12:14 |
Ja, meestal ben ik daar ook wel vrij gemakkelijk in. Hier had ik alleen wél last van! ![]() | |
Breuls | maandag 21 februari 2011 @ 12:18 |
Het enige waar ik me wel eens aan erger is mensen die geen richting aangeven als ze wel van richting veranderen. Dat is op reguliere wegen soms vervelend, maar vooral op rotondes waar ik op wil rijden. Dan komt er een auto aan die geen richting aangeeft en waarvan ik dus denk dat-ie doorrijdt, maar die slaat dan ineens af, wat betekent dat ik allang de rotonde op had gekund. Erg vervelend. | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 12:21 |
Dat is bijzonder vervelend ja. Zeker omdat het zo'n kleine moeite is om het te doen... | |
Piles | maandag 21 februari 2011 @ 12:32 |
Voor jou als wachtende auto is het vervelend, voor fietsers en voetgangers gewoon gevaarlijk. Ben al vaak genoeg bijna aangereden omdat ik dacht dat een auto niet ging afslaan ![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 12:59 |
En dat is precies de reden waarom ik altijd geniet van een overdaad aan vermogen, dan hoef je mensen zoals jouw niet te ergeren maar dan ga je er gewoon snel nog even langs. Jij blij, ik blij, iedereen blij. ![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 13:06 |
Als hij dr gelijk langs was geschoten zonder dat ik daar last van heb had ik hem hooguit versleten als aso. Maar als BMW-rijder zal je daar nu onderhand wel tegenkunnen ![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 13:26 |
Over autorijden gesproken... | |
vannelle | maandag 21 februari 2011 @ 14:25 |
Hier nog 1. Leuk spel maar dodelijk voor je nachtrust! | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 14:55 |
En voor je concentratie op je studie & werk... | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 14:57 |
Echt zo'n grafhekel aan die facebook spelletjes. Krijg je elke keer zo'n bericht van dat spel, dat je iets aangeboden krijgt enzo. Je kan het wel blokken maar het lijkt wel alsof er een miljoen van die spelletjes bestaan en elke keer is het weer een ander spel ![]() Zo, weer een beetje opgelucht haha ![]() | |
house_is_a_feeling | maandag 21 februari 2011 @ 15:04 |
En juist dit gedrag kan ik niet uitstaan. Dat jij achter iets wilt blijven plakken is prima, maar als ik niet weet dat er meters voor jou iemand met een bejaardengang zit te tuffen denk ik dat jij degene bent die de opstopping veroorzaakt. Dan wil ik je gewoon inhalen zonder gezeik en wat ik dan verder tegenkom is weer mijn probleem! Heel sociaal natuurlijk om de ander niet voor te laten. Nou snap ik in dit geval wel dat hij niet moest toeteren en seinen, maar je kon hem natuurlijk ook makkelijk ervoor langs laten. Ik kom dit echt heel vaak tegen als ik iemand wil inhalen die 60/65 op een 80 weg blijft plakken, komt het moment dat ik kan inhalen trappen ze als debielen op het gaspedaal om hun irritante ego te strelen en andermans humeur kapot te maken. Zo! ![]() ![]() | |
vannelle | maandag 21 februari 2011 @ 15:11 |
Mijn dual was gelukkig een nachtmens. ![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 15:33 |
Ik reed er nog geen 10 sec achter. Als je je dan gelijk zo gedraagt kan je op weinig mededogen van mij rekenen. Zeker omdat hij nog op 20-30 meter voor het stoplicht, over het verdrijvingsvlak begon in te halen. Mijn inschatting was dat hij met geen mogelijkheid nog fatsoenlijk kon inhalen ![]() Dat kan ik me ook wel goed voorstellen, maar dit was in de spits, binnen de bebouwde kom, en hij zat nog geen 10 sec achter me. Nogal een nuanceverschil he? ![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 15:34 |
Ik probeerde alles alleen te doen, niet handig! ![]() | |
Purdey | maandag 21 februari 2011 @ 15:42 |
Net een gloednieuwe, donkergrijze Golf 5 voor de deur, wat zijn die dingen toch tof.. Jammer dat de man in kwestie deurwaarder was ![]() | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 15:47 |
Ehm, de golf 5 gloednieuw ![]() | |
house_is_a_feeling | maandag 21 februari 2011 @ 15:49 |
Precies, vandaar ook mijn tweede alinea ![]() ![]() | |
Purdey | maandag 21 februari 2011 @ 15:51 |
Golf 5 kun je nog steeds nieuw bestellen hoor ![]() | |
JDude | maandag 21 februari 2011 @ 15:55 |
Zoveel verschilt de 6 ook niet van de 5 toch? ![]() De Peugeot 206 is ook nog een hele tijd naast de 207 leverbaar geweest. Zelfde verhaal voor de tweede serie Renault Clio toen de derde serie al op de markt was. | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 15:58 |
Hmm, kan er niks over vinden.. Maar goed, ze zullen niet meer worden gemaakt toch? Gewoon de voorraad die er nog was toen de mk6 uitkwam.. | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 16:02 |
Golf 5 is een leuke auto, maakt niet uit of ie nieuw is. Heb je eventueel een kenteken? En heb je er zelf ook in gereden of is ie van iemand anders? | |
Sjoegerd | maandag 21 februari 2011 @ 16:04 |
Meevallertje, vond tussen een oude verjaardagskaart nog 10 euro ![]() | |
Purdey | maandag 21 februari 2011 @ 16:04 |
Kenteken, JNR in het midden geloof ik.. En ik heb ooit wel in een golf gereden, maar die was dus van iemand anders ![]() | |
JDude | maandag 21 februari 2011 @ 16:23 |
Dan is'ie niet meer helemaal nieuw. De J-reeks is van 2009 geloof ik. | |
Purdey | maandag 21 februari 2011 @ 19:02 |
Hmm, ik weet niet precies of het dat was he? ![]() Ik ben nog steeds in de war met die nieuwe kentekens. Ik ben helemaal de draad kwijt van wanneer een auto nu is. Terwijl ik 'vroeger' best nog wel aardig kon gokken ![]() Niemand anders daar last van? Dat een auto met een 'nieuw' kenteken in je gedachte ook meteen héél nieuw is? | |
Piles | maandag 21 februari 2011 @ 19:03 |
Dat wel ja ![]() ![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 19:07 |
Nee, ik zie meestal wel aan het type auto / details uit welke periode hij moet komen, ik weet alleen dat het nieuwe kenteken in mei 2008 is ingevoerd. Maar gelukkig kan ik altijd nog wel kentekens via mijn mobiel door de RDW-kentekencheck halen en dan allerlei gegevens over de desbetreffende auto opvragen. ![]() Btw, je zult in Duitsland maar zo een alcoholcontrole tegenkomen: | |
Sjoegerd | maandag 21 februari 2011 @ 19:10 |
Ik zie het ook aan het model uit welk tijdperk de auto komt.. Alleen zie je niet het verschil tussen import en niet import. Nu wel met die oude bakken met 'nieuw' kenteken. | |
Purdey | maandag 21 februari 2011 @ 19:11 |
De RDW is ook een van mijn beste vrienden ja. Die kentekencheck maakt af en toe overuren ![]() Ik weet van mezelf een aantal kentekens, uit welk jaartal die komen. Dus dan kan ik een beetje gaan gokken als ik een kenteken zie ![]() Van types en modellen heb ik weer helemaal geen verstand.. En ik vergis me altijd in prijsklasse. | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 19:12 |
ghehe geniaal ![]() Owja, agree met bovenstaand, meer kennis van auto's als van de kentekens ![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 19:12 |
Valt me trouwens op dat je de laatste tijd een stortvloed aan oude Mercedessen van het type W124 ziet, allemaal op "nieuw" kenteken. Zal wel komen omdat het een onverwoestbare auto was die nu belastingvrij (?) is geworden. Deze: ![]() | |
Sjoegerd | maandag 21 februari 2011 @ 19:13 |
Klopt, je ziet het ook regelmatig bij de Volvo 740. Zijn belastingvrij nog best aan de prijs trouwens. | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 19:15 |
Ja, ik vind ze wel vet. Echt zo'n maffia wagen in het zwart ![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 19:17 |
Dat heb ik ook, in Nederland kan ik de prijzen totaal niet inschatten (Duitse prijzen daarentegen wel erg goed, ook qua motor / uitrusting etc.). Dus ik heb maar de formule duitse prijs + 30% is ongeveer de Nederlandse prijs. Bij Audi / BMW / Mercedessen kan ik trouwens vaak aan bijv. uitlaten, grille etc. zien wat voor motor er waarschijnlijk in ligt. Zo is bij de oude 5-serie 1 uitlaat een 4-cylinder (520i of 520d), een dubbele ovaal / platte uitlaat een 6-cylinder (523i, 525i, 530i, 525d, 530d) en twee ronde uitlaten een V8 of biturbo R6 (535i, 535d, 540i, 550i). En een blik op de toerenteller laat dan zien of het om een diesel of benzineversie gaat. Of ik kan aan zulke sullige dingen als het knopje van de navigatie zien of een 5-serie uit de periode 2003 - 2005, 2005 - 2007, 2007 - 2009 of 2009 - 2010 komt. Ja, ik weet het, ik ben een freak. ![]() | |
Sjoegerd | maandag 21 februari 2011 @ 19:18 |
Ach sommige mensen zal het verschil tussen een Phase I en een Phase II S/V40 ook niet opvallen ![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 19:19 |
Voor de maffiaversie moet je minstens een oude S-klasse hebben: ![]() ![]() | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 19:26 |
Die zijn ook vet ![]() Owja, dictator merc ![]() ![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 19:33 |
Wat je zegt ja. Ze zijn onverwoestbaar en ze zijn belastingvrij, of worden dat vrij snel. Alles van voor 1 jan 1987 wordt nog belastiglngvrij. | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 19:34 |
Ik vind deze versie toch echt zo'n dikke Gestapobak, ik zie mezelf al met een hoedje en lange zwarte leren jas daarin rondrijden:![]() ![]() ![]() ![]() En dan de bijpassende kleding: ![]() | |
Bartholomeus | maandag 21 februari 2011 @ 19:34 |
Mijn neefje heeft een of andere oude Benz SEL 8-cylinder van 1980. Met airco, stoelverwarming, electrische spiegels, you name it ![]() | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 19:47 |
Echt prachtbakken ja ![]() Vind die nieuwe mercs niet zo boeiend, behalve deze... ![]() | |
Ajacied422 | maandag 21 februari 2011 @ 19:48 |
Hoi ![]() | |
gamezz | maandag 21 februari 2011 @ 19:50 |
Buut Ajacied422! | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 19:57 |
wut ![]() | |
D. | maandag 21 februari 2011 @ 20:23 |
Als het dan toch een Duitser moet zijn....![]() En nee, niet per se de 740, en sowieso geen L | |
Kadooosh | maandag 21 februari 2011 @ 20:35 |
Lees soms dat mensen hun motor even aan laten voordat ze hem uit zetten, waarom is dat eigenlijk goed en hangt dat ook van het soort ritje af. Weet dat het met de temperatuur te maken heeft enzo. | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 20:41 |
Jaaaaa, de BMW E38, mijn droomwagen. Mijn eerste liefde, die vergeet je nooit meer, ik zie hem nog pakweg 15 jaar geleden in het donkerblauw bij de buurman op de oprit staan.....ik was op slag verliefd. ![]() Ooit ga er nog eens een E38 komen, al is het maar als hobby-auto voor in de weekenden. ![]() | |
Grielen | maandag 21 februari 2011 @ 20:47 |
Turbo af laten koelen. Komt omdat een turbo bij zijn oliekoeling afhankelijk is van het motortoerental. Zet jij na lekker blazen op de weg je motor in 1 keer uit, dan komt er dus geen olie bij de turbo en zegt ie sgggrrrrrgg. | |
D. | maandag 21 februari 2011 @ 20:48 |
Ook mijn favo ![]() Ik overweeg 'm eigenlijk al jaren, en als alles loopt zoals ik hoop/verwacht dan schaf ik er over een paar maanden eentje aan ![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 20:51 |
Alleen schaf wel een goede aan, bij eentje met achterstallig onderhoud loop je leeg op de kosten. En helaas zijn er in Nederland zo weinig goede te vinden, slechts zelden kom je echt een mooie tegen. Wél bij zulke bedrijven, maar dan is de prijs er ook naar: http://www.autohan.nl/aanbod/344/BMW-730d-EXE.html De facelift is toch nog net weer een stukje mooier. ![]() Hoe wil jij er eentje gaan kopen, via marktplaats of heb je ergens een adresje? | |
Kadooosh | maandag 21 februari 2011 @ 20:53 |
En wat is een turbo precies? Dit is dus wel aan te bevelen bij een oude polo uit 1990? En nog 2 vragen, waar staat de liter van een motor eigenlijk voor, ik heb bv geloof ik een 1.3. En de wegenbelasting betaal je normaal per kwartaal, nu heb ik 15 januari een auto op mijn naam gezet en heb nog steeds geen brief gekregen van de belastingdienst. Kan het zo zijn dat de oude eigenaar het eerste kwartaal moet betalen en ik daarna pas? | |
FalleNk810i | maandag 21 februari 2011 @ 20:56 |
Op jouw polo zit geen turbo, als je al een turbo zou hebben dan zou het een G-lader zijn en heb je dus een GT-G40 in jouw geval -> redelijk zeldzaam en duur ![]() Jij hebt een 1.3 ja.. Die brief krijg je vanzelf.. Vorige eigenaar betaald niet het eerste kwartaal | |
D. | maandag 21 februari 2011 @ 20:56 |
Autohan was ik al tegengekomen ![]() En een model van na de facelift ja, dus '99 t/m '01 Hoe of waar heb ik niet bedacht. Als de tijd daar is kijk ik gewoon overal tot ik ergens iets heb gevonden. | |
Grielen | maandag 21 februari 2011 @ 20:57 |
Ben je nou serieus? Wat een turbo is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Turbolader Een 1.3 liter is 1300 cc, dit slaat op de inhoud van de cilinders Ik heb mn wegenbelasting op maandelijks automatische incasso maar ik denk dat jij in het volgende kwartaal ook nog een rekening krijgt over het vorige? Geen idee.. | |
D. | maandag 21 februari 2011 @ 20:58 |
Jij betaalt een kwartaal min 2 weken ![]() | |
Kadooosh | maandag 21 februari 2011 @ 21:00 |
Mooi ik kan hem dus gewoon gelijk uit zetten? Ja ik ben serieus, heb echt geen verstand van auto's maar wil het wel leren.. Thanks. | |
Kriegel | maandag 21 februari 2011 @ 21:11 |
W123 ![]() Prachtige velgen ook op die bovenste en onderste, alleen daarom al zou ik er ooit zo'n eentje willen hebben. Onverwoestbare klasse en luxe. Als iemand trouwens nog een vette maffia W124 zoekt: http://link.marktplaats.nl/418907563 Zag ik vandaag toevallig. Geen S-klasse, maar toch. | |
Grielen | maandag 21 februari 2011 @ 21:17 |
Die komt uit Miami, hoe staat het met z'n roest? Trouwens wel een leuk prijsje als je nagaat dat de kosten voor het invoeren al betaald zijn (kunnen ook op ruim ¤3000 komen) | |
Kriegel | maandag 21 februari 2011 @ 21:31 |
Als ie uit Florida komt kan je er vanuit gaan dat de roest praktisch nihil is, dat is juist de reden dat er zoveel geïmporteerd wordt bij oudere auto's. Het is er eentje uit 1993 trouwens hè, die roesten sowieso al amper. Het aantal kilometers is wel vrij hoog (zijn mijlen), maar een goed onderhouden Mercedes haalt makkelijk de 4 ton. | |
Grielen | maandag 21 februari 2011 @ 21:47 |
Maar Miami is toch hartstikke vochtig? Een klasgenoot van me heeft een oude Amerikaanse pickup met een achterlijke grote dieselmotor uit Gainesville gehaald, waar het veel droger is. Meteen na het invoeren chassis ingesmeerd met zo'n antiroest behandeling omdat het hier vochtiger is dan in Gainesville. | |
Marco001 | maandag 21 februari 2011 @ 22:16 |
Lowe, Ik heb nu inmiddels 2 dagen TDU 2, en het is echt supertof. ![]() Vrij realistiche wegligging enzo(classic mustang is erg tailhappy, terwijl de Impreza STI als een rots op de weg ligt. ![]() | |
Sjoegerd | maandag 21 februari 2011 @ 22:18 |
De 3 auto's die ik nu heb toppen precies bij 220... Toeval? | |
Marco001 | maandag 21 februari 2011 @ 22:24 |
Welke auto's? Heb zelf Delta (top iets boven 220) Mustang, 180 Hummer, 200 Touareg, ... Brera, 240 ofzo en de Subaru: 269 | |
D. | maandag 21 februari 2011 @ 22:25 |
Ik dacht ff 'WTF', maar zie nu dat jullie het over een game hebben ![]() | |
Sjoegerd | maandag 21 februari 2011 @ 22:28 |
Delta, Mito en de Range Rover. | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 22:33 |
Ziet dr leuk uit dat spel, maar ik ben helemaal niet into dat soort spellen ![]() | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 22:34 |
Ik heb toevallig dat ik de laatste 3 keer tanken precies hetzelfde verbruik had. Op de tienden af ![]() | |
Grielen | maandag 21 februari 2011 @ 22:35 |
Wat zijn de grote verschillen tussen dat spel en de nieuwste NFS? Ik weet wel dat je grote vrijheden hebt met NFS, heerlijk driften met die WRX STI, ik heb een ps2 controller op de computer aangesloten ![]() | |
Marco001 | maandag 21 februari 2011 @ 22:39 |
veeeeeeeel realistischer. ![]() | |
Kriegel | maandag 21 februari 2011 @ 23:16 |
Jij kan het blijkbaar weten, ik ben nog nooit in Miami geweest. Had zelf altijd de indruk dat het daar behoorlijk vaak droog is. ![]() | |
Grielen | maandag 21 februari 2011 @ 23:23 |
Ik ook niet, maar tropisch klimaat aan zee enzo ![]() | |
von_Preussen | maandag 21 februari 2011 @ 23:27 |
In Nederland lijkt me de kans op roest net zo groot, dus niet iets waar je je bivengemiddeld veel zorgen over zou moeten maken. | |
Kriegel | maandag 21 februari 2011 @ 23:28 |
Nou ja, het zal het dan in ieder geval niet halen bij Texas en Arizona, daar komen de beste auto's vandaan wat roest betreft, al hebben die dan weer vaker last van droogtescheurtjes in het interieur. | |
Grielen | maandag 21 februari 2011 @ 23:31 |
Eigenlijk moet er een speurtocht worden gehouden naar hét perfecte klimaat. Daar ga ik dan mn volgende auto halen. Alhoewel, wat klaag ik.. mijn auto is 16.5 jaar oud en er is nauwelijks roest te bekennen op het chassis/carrosserie. De /originele/ uitlaat heeft natuurlijk wel wat bruine hel, maar dat is niet zo raar. | |
L0we | maandag 21 februari 2011 @ 23:49 |
Miami heeft toch wel een veel droger klimaat. Zelfs in de regentijd is het overdag zo warm dat je auto goed opdroogt. Als het hier koud is blijft het water weken of zelfs maanden staan in de holle ruimtes. Zuid-Frankrijk of Spanje zonder twijfel... De renault 6 die ik heb heeft daar 40 jaar rondgereden, maar daar zit nog steeds de eerste uitlaat onder, en qua roest is hij nog steeds bijzonder goed! ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 00:06 |
Ik ken een handelaar in klassieke Jaguar's, die haalt z'n wagens altijd uit Zwitserland omdat ze de auto daar goed verzorgen en er in de winter niet met zout strooien, wat schijnbaar de auto ten goede komt. | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 00:14 |
Volgens mij komt dat ook omdat de auto's in bijvoorbeeld Duitsland en Zwitserland veel vaker in een garage staan. Zout is inderdaad smerig spul voor auto's. In de winter spuit ik mn auto ook vaker af, hij roest al hard genoeg... ![]() | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 00:15 |
![]() ![]() | |
Marco001 | dinsdag 22 februari 2011 @ 07:10 |
Pfff, 6 uur eruit moeten is mij toch iets te vroeg..... | |
Breuls | dinsdag 22 februari 2011 @ 08:10 |
Ik ben blij dat ik een kleine auto heb. Net voor mij op een rotonde waar ik op wilde rijden knalde er een niet-oplettende automobilist op haar voorganger, dus die stonden nog wel even stil, maar er was rechts nog ruimte dus ik kon er mooi langs kruipen. ![]() | |
JDude | dinsdag 22 februari 2011 @ 08:29 |
Die lullige rotonde-kopstaart-botsinkjes moeten gewoon zo gauw mogelijk naar het trottoir of de vluchtstrook. Van die sufkutten die midden op straat een schadeformulier gaan invullen voor drie krassen en een deuk ![]() ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 08:36 |
Dat kan je met een SUV ook, sterker nog, daarmee rij je in de berm zo de file voorbij (totdat je achter de volgende vangrail staat en de weg niet meer op komt, maar dat vertel ik er natuurlijk niet bij, dat snap je wel). ![]() | |
Breuls | dinsdag 22 februari 2011 @ 08:42 |
Nouja, er kwam wel een bumper flink los te zitten. ![]() True, dat is het handige van een SUV. Maar daar rij ik niet in. ![]() | |
Piles | dinsdag 22 februari 2011 @ 08:42 |
Dat er een postbus51 spotje voor moest komen zegt genoeg ![]() | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 11:41 |
Zelfde een paar maanden geleden op de middelste baan van de A12 ter hoogte van Gouda... Hoop zotten in deze wereld... ![]() Maar dan is het toch even samen afspreken waar je naar toe rijdt om het af te handelen, en weer veder rijden? ![]() Zo heb ik dat ook gedaan toen ik aangereden werd van achter. Afspreken waar je naar toe gaat, binnen een minuut waren we weer onderweg... Mag ook wel, als je op de linkerbaan van de A12 staat in de spits. Doet me denken dat ik een keer ipv de afrit afreed de werkzaamheden inreed... Ik was even afgeleid door mn telefoon, waardoor ik als een kip zonder kop achter mn voorganger aanreed. Reden we daar met een hele sliert door de werkzaamheden heen. ![]() Gelukkig 's avonds, dr was niemand meer aan het werk ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 12:01 |
Wees blij dat je voorganger niet de verkeerde kant de snelweg is opgereden! ![]() Maar als je het dan merkt schrik je je eigen wel even de pleuris. | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 12:19 |
Haha, zoiets zou ik wel merken hoor ![]() ![]() | |
FalleNk810i | dinsdag 22 februari 2011 @ 14:25 |
Is iedereen hard aan het werk ofzo ![]() | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 14:32 |
Ja, zo ongeveer ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 14:47 |
Ik ben weer thuis hoor. ![]() | |
FalleNk810i | dinsdag 22 februari 2011 @ 15:10 |
niet hard genoeg als je blijkbaar toch nog de tijd hebt om Fok! te checken ![]() Wat vind jij trouwens van de Audi A4, eerste serie | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 15:11 |
Ja zeg, ik moet ook pauzeren ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door L0we op 22-02-2011 15:19:13 ] | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 15:13 |
Je bedoelt de eerste versie van 1995 tot 2001? Kon in die tijd nog niet aan het niveau van BMW en Mercedes tippen, maar het blijft nog steeds geen verkeerde auto. Veel meer kan ik je er helaas niet over vertellen omdat ik de ervaringen met die generatie Audi's niet heb. | |
FalleNk810i | dinsdag 22 februari 2011 @ 15:18 |
![]() Jup die bedoel ik ja. Toch een stuk beter bereikbaar voor mij als de 2de serie.. Helaas lastig te vinden die niet verneukte/afgetrapte versies .. | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 17:40 |
Nu weer een stukje autorijden! Heerlijk dat het zo rustig is nu het vakantie is ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 17:50 |
Dat heb ik in de zomer steeds ervaren als ik vanwege hertentamens vanuit Deventer naar Rotterdam reed, 160 kilometer in pakweg 1u20 / 1u30 minuten zonder dat er mensen in de weg rijden. Je hebt gelijk, dat is ultiem rijgenot. ![]() | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 18:47 |
Lekker muziekje erbij! ![]() | |
Purdey | dinsdag 22 februari 2011 @ 18:58 |
Ik ben eindelijk thuis, en weer klaar met alles.. Gewerkt van 07:00 tot 17:30 op nieuwe, nog niet ingelopen werkschoenen. Ik ben ka-pót ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 19:01 |
Jaaa, en als het kan (schuif)dakje los en genieten van het heerlijke weer. Autorijden in Nederland kan wel degelijk nog genieten zijn, zolang het volk maar op vakantie is. ![]() | |
Piles | dinsdag 22 februari 2011 @ 19:04 |
Hier is het juist omgekeerd, als het volk met vakantie is komen ze allemaal hierheen ![]() Dan wordt fietsen juist weer leuk, langs de file ![]() | |
Kriegel | dinsdag 22 februari 2011 @ 19:18 |
Een turbo is eenvoudig gezegd een pomp die meer vermogen uit je motor haalt dan standaard mogelijk is, een hulpstuk. Dat zul je in een bescheiden oude Polo niet gauw aantreffen, dus kun je je motor gewoon uitzetten zonder gevaar op schade. Als je een turbo hebt moet je inderdaad de motor nog een minuutje stationair laten draaien. 1.3 (1300 CC) slaat op de cylinderinhoud van je motor. In de regel geldt dat een hogere inhoud een sterkere en zwaardere motor tot gevolg heeft (uitgedrukt in meer PK's), maar ook voor een hoger verbruik zorgt. Meer cylinders hebben een vergelijkbaar effect, zo kun je een 2.0 4-cylinder motor hebben maar ook een 6-cylinder, die laatste levert dan meer vermogen en een rustiger gedrag, maar uiteraard lust ie dan een slok. Een 1.3 4-cylinder als de jouwe is niet erg sterk, maar met een lichte carrosserie (de 'kooi' waar je in zit) is het geen probleem om er snel vooruit mee te komen. Een grote caravan ga je er echter niet fatsoenlijk mee voortslepen, en je trekt 'm waarschijnlijk ook niet door naar 230 km/h als je dat mocht willen. Zuinig is ie wel. ![]() Moderne motoren zijn trouwens efficiënter gebouwd, dus een goed ontworpen 1.3 uit 2011 kan meer vermogen tegen een lager verbruik leveren dan een goed ontworpen 1.3 uit 1990. Over de wegenbelasting: dat laatste kan maar zo, maar ik weet het niet zeker. Je zou het natuurlijk aan de vorige eigenaar kunnen vragen. [ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 22-02-2011 20:28:29 ] | |
FalleNk810i | dinsdag 22 februari 2011 @ 19:47 |
Oh, deze zou ik wel willen als ik een bmw zou kopen ![]() ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 19:48 |
Naar het schijnt is dat model nogal aanvallig voor computerstoringen, en die storingen kunnen maar door zeer weinig mensen / bedrijven worden uitgelezen, dus een crime om te onderhouden. Sorry if I'm pissing on your parade, maar het is niet boos bedoelt. ![]() | |
FalleNk810i | dinsdag 22 februari 2011 @ 19:55 |
Haha, nee joh volgens mij is dat ding toch veels te duur ![]() Weet niet hoeveel zoiets moet kosten, maar dan koop ik liever een Audi van dat geld ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:06 |
![]() Die auto's zijn intussen redelijk zeldzaam aan het worden, dus ze zijn dan ook behoorlijk aan de prijs (fatsoenlijk exemplaar doet al ¤10.000 - ¤20.000 in Duitsland). Daar kan je al heel andere leuke auto's voor kopen waarop je niet leegloopt, bijvoorbeeld een BMW 330i (2002 - 2004). Dat is eigenlijk het summum van Freude am Fahren, elk component van de auto (6 in lijn benzinemotor, 231pk, goddelijke sound, achterwielaandrijving) klopt dan gewoon. Die componenten vertegenwoordigen gewoon de oergenen van het merk. ![]() Mijn excuses, ik weet dat dit niet het topic is om te oreren over BMW. ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:10 |
Jammer dat je 'm eigenlijk alleen maar zien met foute velgen, en foute types achter het stuur ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:11 |
Da's toch on-topic? | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:13 |
Vandaag weer een Kangoo onder mijn reet gehad ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:16 |
Ik heb vandaag een paar meter rubber neergelegd met een Jumper ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:16 |
Sjoegerd, ik vind jouw onderschrift wel erg treffend, respect! ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:28 |
Is onderhand ook al 2 jaar oud ![]() ![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:30 |
Restecp! | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:31 |
2 jaar nadat ik dat gezegd heb, ben ik zelf ook nog steeds geen casanova | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:35 |
He ik had niet lang daarna wat met h2k ![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:36 |
Jij wel ja! maar jij bent als pure seks voor het andere geslacht! ![]() ![]() ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:38 |
![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:40 |
Ik mis nog een typische Sjoerd opmerking. | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:42 |
Interessant... ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:43 |
Iets over je zusje zeker? | |
Piles | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:44 |
PUB --> | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:45 |
Now who's the good boy?! Yes you are!! * kroelkroelkwispelkwispel | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:45 |
Sorry, over een maandje of 3 ben ik het niet meer. | |
FalleNk810i | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:46 |
That may be... but it doesn't change the exterior.. | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:46 |
Nu nog wel dus ![]() ![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:46 |
ohnee, precies 2 maanden nog | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:47 |
Sorry papa. | |
L0we | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:48 |
Ach, zijn we ondertussen wel gewend ![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 20:55 |
![]() Dit vind ik ook zo'n geweldige auto ![]() | |
Kriegel | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:01 |
Stijlvol. Wat is het? edit: oh, Karmann Ghia dus. Nooit van gehoord. | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:02 |
Een VW Karmann ghia ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:04 |
Toch blijf ik de Kangoo leuk vinden ![]() ![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:05 |
Ook als je kon kiezen ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:15 |
Financieel is een Kangoo een stuk aantrekkelijker vergeleken met een Karmann Ghia. | |
FalleNk810i | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:17 |
![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:21 |
Hoewel ik eigenlijk meer het type "gladde jongen in z'n snelle leasewagen" ben heb ik de laatste tijd toch wel een enorme crush gekregen op old- en youngtimers. En aangezien ik een gewezen verzamelaar ben kan dat niet veel goeds betekenen. Auto's waarop ik de laatste tijd een crush heb: 1. De Mercedes Benz S-klasse W116 (1972 - 1979): ![]() 2. De Mercedes Benz SL-klasse R107 (1971 - 1989): ![]() 3. De BMW 5-serie E34 (1988 - 1995): ![]() 4. De BMW 7-serie E38 (1995 - 2001): ![]() Ik zie het al helemaal voor me, dan ga ik op zondag samen met de vriendin naar de zee toe om lekker luxe te lunchen, uiteraard ga ik dan gekleed in onderstaande beige (casual) suit. En dan geniet ik onderweg van een heerlijke sigaar in de auto, terwijl lekker oldies jaren 80 muziek van Falco uit de speakers dreunt. Boh, soms is het toch zo fijn om ergens lekker bij weg te kunnen dromen. ![]() ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:24 |
Ik had ook niks anders verwacht dan alleen maar Duitsers ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25 |
Falco is Oostenrijker hoor! ![]() ![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:25 |
![]() | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:26 |
Op die pakken na, en die stinksigaar vind ik die iets oudere BMW's ook wel gaaf | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:26 |
Je weet wat ik bedoel ![]() | |
Grielen | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:38 |
Als het weer sneeuwt moet ik een foto van mezelf maken naast m'n auto in het weiland, in zwembroek, zittend in een campingstoel met een biertje in m'n hand, een kratje bier onder de stoel en een barbeknoei er naast. | |
Kriegel | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:45 |
Ik droom er altijd van om er zo bij te kunnen lopen:![]() Dit huis uit te wandelen: ![]() In deze bolide te stappen: ![]() Om vervolgens al kakellachend een pijp te kunnen roken, onderwijl me voortbewegend over 's heerens country roads, op weg naar een old boy voor een pot schaak onder het genot van een bel goede port en het geruis van een knapperend haardvuur. Ja. | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:45 |
Door die achterkant lijkt het net een lijkwagen | |
Kriegel | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:48 |
Nie fokken met Zimmer. | |
Marco001 | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:50 |
mijn opa heeft daar 2 van gehad, en een Corvette... ![]() Zo balen dat hij die 3 heeft verkocht, maar de 2 Manta's heeft bewaard(en 2 jaar geleden weggedaan want volledig doorgeroest) Had wel 1 van hem willen hebben.. | |
vannelle | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:53 |
Geen ABS? ![]() | |
Marco001 | dinsdag 22 februari 2011 @ 21:55 |
http://link.marktplaats.nl/394923292 Drool... Of deze, cabrio: http://link.marktplaats.nl/422325953 Oh, en zelf heb ik veel liever een classic porsche dan zo'n "turken"BMW 9Duidend op die E38, enige autohandelaar die er hier wel eens 1 te koop heeft(atm een stuk of 4!) is de lokale turk/schapenslachter/ whatever.. Of zo-een: http://link.marktplaats.nl/425582110 ![]() [ Bericht 25% gewijzigd door Marco001 op 22-02-2011 22:03:12 ] | |
Hyman | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:07 |
Meh, die buitenkant is zo lelijk vind ik ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17 |
Oeh, welke? ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:18 |
Dat 'turkenbak' is idd een nadeel, maar ik denk dat als jij een net exemplaar hebt, en je er zelf netjes uitziet die link niet zo snel gelegd wordt. En anders kan ik er ook niets aan doen. Zolang ik maar geniet ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:20 |
Wat je zegt, mij zou het vermeende imago van Turkenbak ook weinig kunnen deren. Op z'n laatst als ik uitstap weten de mensen wel met wat voor heerschap ze het te maken hebben. ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:24 |
Zo'n gelikte leaserijder waar je het al over had? ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:28 |
Komt bij dat ik 'm graag origineel houd, en turken hun auto graag 'verfraaien' ![]() | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:28 |
Juist, zo eentje met gladde praatjes en een pot gel in z'n haar. ![]() Trouwens, ik weet niet of ik Saudi's nu enorme sukkels moet vinden of hun drift skills en overmoed moet respecteren. | |
von_Preussen | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:29 |
Ik vind verfraaien met onderdelen die niet af-fabriek worden aangeboden, los ervan welke auto je hebt, sowieso geen succes. ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:34 |
Fabrieksspul ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:42 |
Nouja, ligt aan de onderdelen ![]() Maar vooral velgen zie ik graag origineel. en geen stortkoker op de plek waar ooit een uitlaat zat ![]() En dan heb ik het vooral over 'normale' auto's die men 'sportiever' wil doen lijken. Op een sportauto mag een nette custom uitlaat wel ![]() Toch? ![]() ![]() ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:44 |
Vind een V70/850 met een complete uitlaat van Ferrita of Simons ofzo wel kunnen ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:47 |
Die ken ik niet ![]() Ik heb een uitlaat van EPS, custommade, met eindstukken van eigen ontwerp ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:49 |
Tja ligt ook maar net aan het merk auto. Bij de Volvo van die series zie je vaak dingen bij Ferrita of Simons vandaan komen qua uitlaat. Zelfde met chiptuning, gebeurd vaak bij Fasttech of Rica. | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:51 |
Nouja, een Volvo zou ik sowieso niet willen, maar das persoonlijk. verder niets mis met een Volvo hoor ![]() | |
Sjoegerd | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:52 |
Dat heb ik dus met BMW's en Volkswagens ![]() | |
D. | dinsdag 22 februari 2011 @ 22:53 |
Daar heb ik weer minder problemen mee. Zolang ze origineel zijn ![]() | |
Marco001 | dinsdag 22 februari 2011 @ 23:19 |
Als ik dat nou eens wist... Zal wel een C3 zijn geweest.. ![]() | |
Kriegel | woensdag 23 februari 2011 @ 01:11 |
Wat is in dezen het verschil met de Turk? ![]() | |
Kadooosh | woensdag 23 februari 2011 @ 07:04 |
Gisteren voor het eerst bijna aangereden door een tnt pakketbezorger die even dacht snel vanaf een uitrit te gaan... terwijl ik met 50km/u aan kom rijden. Moest volop uitwijken naar de andere kant van de weg en op de remmen. Stel ik rij iemand aan die vanaf de andere kant dan komt, dan ben ik zeker aansprakelijk? En als hij mij aan had gereden en mijn auto(polo 2 1990) zou total loss zijn, krijg je dan alleen de dagwaarde er voor terug. Is namelijk maar ¤100 volgens mijn verzekering. | |
Piles | woensdag 23 februari 2011 @ 08:09 |
Neu, hier is wel duidelijk dat het door die pakketbezorger veroorzaakt is. Wel zorgen dat hij meetekent op het schadeformulier enzo. Volgens mij wel ja. Jouw auto is gewoon heel snel total-loss, door de lage dagwaarde. | |
JDude | woensdag 23 februari 2011 @ 08:22 |
Als je zelf de verkeerde rijrichting op vliegt, zul je denk ik wel voor elkaar kunnen krijgen dat de pakketbezorger deels de schuld krijgt, maar niet voor 100%. | |
L0we | woensdag 23 februari 2011 @ 09:31 |
Zou zomaar kunnen van wel, maar ik denk liever dat ik tegen een stilstaande auto aanrij, dan tegen een tegenligger die met 50km/h jou kant op komt. Vaak ligt dat wat gecompliceerd. De dagwaarde wordt door de schade-expert bepaald aan de hand van de gemiddelde verkoopprijs van vergelijkbare modellen. Wat ook helpt is als je bonnen van het onderhoud kan overleggen. Dat speelt allemaal mee in de bepaling van de dagprijs. | |
Marco001 | woensdag 23 februari 2011 @ 11:37 |
Oh, dan heb ik dus weinig te vrezen, dagwaarde van de Ibiza is volgens de ANWB maar 4500,- terwijl je voor die prijs echt geen mooie full-options 1.4 op lpg kan kopen(mijn was 5750..), plus inmiddels al ruim 600 euro aan onderhoud uitgegeven... | |
JDude | woensdag 23 februari 2011 @ 11:43 |
Mja, welke van de vier bedragen die de ANWB opgeeft is nou de "echte" dagwaarde? De prijs die je er voor krijgt als je 'm aan een garagebedrijf verkoopt? Of aan een particulier? Of de prijs die een garage of dealer er voor kan vragen? | |
L0we | woensdag 23 februari 2011 @ 11:48 |
http://quiz.nl.msn.com/qu(...)0f-b519-043c74e3ee99 Toepasselijke quiz ![]() | |
L0we | woensdag 23 februari 2011 @ 11:51 |
Toch nog best wel lastig ![]() | |
JDude | woensdag 23 februari 2011 @ 11:51 |
11 van de 15 goed. Mwah. | |
von_Preussen | woensdag 23 februari 2011 @ 12:01 |
Bij die Aziatische auto's wel een keertje moeten gokken, maar dat pakte goed uit. | |
Marco001 | woensdag 23 februari 2011 @ 12:03 |
14/15, zat bij de Kia te twijfelen, heb daar helaas verkeerd gegokt.. ![]() | |
von_Preussen | woensdag 23 februari 2011 @ 12:05 |
Precies, die Kia heb ik ook gegokt. | |
JDude | woensdag 23 februari 2011 @ 12:14 |
Gespot in Google Maps:![]() Die laatste zin ![]() | |
Breuls | woensdag 23 februari 2011 @ 12:23 |
9 van de 15 goed. Niet slecht. | |
Anne | woensdag 23 februari 2011 @ 13:03 |
1 fout (de Renault). Maar ik moet zeggen dat ik het niet altijd aan de koplamp zag, maar dan wel aan de grill. | |
Catch_me | woensdag 23 februari 2011 @ 13:08 |
13 van de 15 ![]() ![]() | |
L0we | woensdag 23 februari 2011 @ 13:20 |
Hij is leuk ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 23 februari 2011 @ 13:40 |
Je hebt 14 van de 15 vragen goed in -8,7 seconden Is je score hoger dan 10,79? Dat betekent dat jij beter koplampen kan herkennen dan de gemiddelde deelnemer. klote Kia ![]() | |
Sjoegerd | woensdag 23 februari 2011 @ 18:07 |
15/15.. De Kia was natuurlijk geen probleem ![]() | |
Hyman | woensdag 23 februari 2011 @ 18:47 |
13 van de 15 ![]() ![]() en de renault waarvan ik dacht dat het daihatsu was | |
Sjoegerd | woensdag 23 februari 2011 @ 18:51 |
Tja ik krijg tig van die Sportages onder mijn neus.. Mag ik wel goed hebben natuurlijk ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 23 februari 2011 @ 20:06 |
Wat moet je er allemaal mee doen dan? Wat voor opleiding volg je, aangezien je stageloopt bij een dealer? | |
Breuls | woensdag 23 februari 2011 @ 20:13 |
Ik ben wisselend positief over de nieuwe Sportage. Vanuit de ene hoek vind ik 'm cool, en soms zie ik er eentje waarvan ik denk "nah, doe toch maar de ix35". Maar het is wel een verbetering tov de oudere modellen. ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 23 februari 2011 @ 20:18 |
mja, ik heb liever een X5 ![]() | |
D. | woensdag 23 februari 2011 @ 20:28 |
15/15 ![]() Maar 2 wist ik niet zeker, maar heb goed gegokt. Kon dat spelletje als jongetje van 6 ook al. Vond mijn oma heel indrukwekkend ![]() | |
Grielen | woensdag 23 februari 2011 @ 20:37 |
Ik heb niks met Kia's... eigenlijk zijn het net zoals Hyundai's (de eigenaar van Kia) een beetje net niet auto's. Je kunt er mee rijden enzo, maar ik kan me niet voorstellen dat een Kia-eigenaar op een zonnige middag uit z'n raam naar de auto kijkt en denkt: "Ik ga jou vandaag eens even wassen en in de wax zetten!" Edit: Wait, wtf, die zin was echt fout ![]() | |
Sjoegerd | woensdag 23 februari 2011 @ 20:41 |
Vandaag kwam t neer op aftanken, door de wasstraat, nalopen, vloeistoffen afvullen en trekhaak monteren. Onderhoudsbeurten, poetsen, etc komt ook voor. Opleiding motorvoertuigentechniek ![]() Ik heb precies hetzelfde.. Vind het best een mooie auto op de achterkant na. Interieur vind ik wel geslaagd ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 23 februari 2011 @ 20:50 |
Ach, een Subarbie is ook ni alles ![]() Ah okay, maar je doet nog niet echt reparaties uitvoeren? Enkel rijklaar maken ![]() Lijkt me wel leuk zo'n opleiding, de hele dag met auto's bezig zijn ![]() | |
Sjoegerd | woensdag 23 februari 2011 @ 20:54 |
Ligt er aan wat voor reparaties.. Doe genoeg hoor ![]() | |
Grielen | woensdag 23 februari 2011 @ 20:57 |
Hij volstaat ![]() | |
Kriegel | woensdag 23 februari 2011 @ 21:19 |
4WD ![]() | |
L0we | woensdag 23 februari 2011 @ 22:05 |
Ik zou alleen vrij snel uitgekeken zijn als ik alleen maar simpele dingen mag kan doen ![]() En je kan hem altijd nog lekker wassen en waxen... ![]() | |
Sjoegerd | woensdag 23 februari 2011 @ 22:13 |
Je moet ergens beginnen. Leuke van de simpele klusjes is dat je vanalles en nogwat doet.. Vind het al heel wat dat ze me gewoon een gloednieuwe auto toevertrouwen om af te tanken en te wassen.. Ding van vandaag had welgeteld 11 km op de teller ![]() | |
L0we | woensdag 23 februari 2011 @ 22:25 |
Das wel heel cool inderdaad ![]() | |
Sjoegerd | woensdag 23 februari 2011 @ 22:29 |
Jammer genoeg is het eigenlijk altijd een Sportage.. Dat verveeld wel ![]() ![]() | |
L0we | woensdag 23 februari 2011 @ 22:36 |
Dat zou wel erg gaaf zijn ja, maar dat zullen ze niet zomaar doen... ![]() | |
Sjoegerd | woensdag 23 februari 2011 @ 22:37 |
Nope.. Verder als Amersfoort/Harderwijk ben ik nog niet gekomen met een auto van daar ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 13:04 |
Is dit nu de Polski Fiat of de orginele Fiat? | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 13:31 |
Das een goeie vraag! Als die 70' een jaartal is is het een gewoon in Italie geproduceerde fiat. Verder vraag ik me af of het model ook daadwerkelijk anders was. Dit staat op wikipedia:
| |
Goddelijker | donderdag 24 februari 2011 @ 14:04 |
Ik heb mijn toch van en naar Duitsland ook overleefd! Meteen een goede berg-test gehad, met een aantal bochten die je gewoon in z'n 1 moest nemen. ![]() Tevens heb ik hem op de 110.000 km gezet. En even de 170 km/u (opgegeven topsnelheid) aangetikt (gemeten met de TomTom), toch knap voor een 10 jaar oude auto. ![]() | |
Marco001 | donderdag 24 februari 2011 @ 15:16 |
downhill zeker? Ik heb er op een recht stuk max 160-165 mee gereden op de teller... (ook een 206 1.4) | |
Goddelijker | donderdag 24 februari 2011 @ 15:36 |
Nee, vlakke weg met weinig wind en veel ruimte om de snelheid op te bouwen. ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:12 |
Ik heb mn auto lichter gemaakt, achterbank er uitgesloopt en overbodige rommel in de laadruimte weggehaald. Geloof het of niet, die 50 kg minder maakt hem sneller en mijn uitlaat resoneert niet meer zo veel als eerst ![]() 2-seater station ![]() Ik kan er natuurlijk een matras achter in keilen ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 16:13 |
Had die toevallig wat meer gelopen? ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:13 |
Precies, en dan lekker met je chick erin overnachten terwijl je op reis bent. ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 16:16 |
het is een gewichtsverlies van zo'n 5 procent. Dat zal je zeker merken ja ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 16:16 |
Been there, done that ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:18 |
Sticky chickie. ![]()
| |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 16:25 |
![]() * L0we kan dr wel tegen hoor, als je goed oplet zal je me ook wel af en toe op een flauw grapje betrappen ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:29 |
Dat is zeker een optie die ik met er aan de keukentafel zal gaan bespreken ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:30 |
Aan of op de keukentafel? ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:31 |
De keukentafel is technisch gezien eigenlijk een afgeschreven campingtafel ![]() ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 16:31 |
Als ze even achterom kijkt? ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:33 |
![]() ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:33 |
Trouwens, sex in de keuken ![]() 1 huisgenoot is áltijd in de keuken, heeft chronisch onstilbare honger. Dat joch komt ook absoluut niks maar dan ook niks aan. Ik heb hem wel eens om half 4 's nachts toen ik terug kwam uit de kroeg eieren zien bakken ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:36 |
Op dat soort mensen ben ik zo jaloers, die hoeven zich gewoon niet te bedwingen als ze wat lekkers zien. Nu we het toch over eten hebben, ooit had ik eens kortingsbonnen voor de McDonalds (2x BigMac Menu voor de prijs van 1) en toen heb 4 van die menu's tot mij genomen. Toen ik buiten liep kreeg ik ook spontaan last van zijsteken en zag allemaal sterretjes. ![]() Zeg maar, een soort dronkenheid alleen dan van fastfood. Dat doen we dus nooit meer, hoewel een patatje oorlog en frikandel speciaal er altijd ingaan. Of een Döner danwel kapsalon.... ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:43 |
Ik kan er ook wel wat van hoor. Ik eet dan alleen iets minder dan hem omdat ik klein ben ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:44 |
Met m'n 1,75 ~ 1,80 ben ik ook maar een kleine trol hoor, daar niet van. ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 16:45 |
Zit hier trouwens net een doos Negerzoenen weg te werken en de zak Doritos roept m'n naam steeds maar weer haha. Heb nog een halve schotel lasagna en een doos verse frikandellen ![]() Ik ben 1.80 en zit onder de 70 kg... is wel alleen spiermassa, dat vet brand ik altijd snel weg omdat ik veel werk en veel sport ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 17:04 |
4 menu's?! ![]() ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 17:08 |
Eigenlijk wilde ik ook halverwege niet verder eten maar ik had zo iets van "nu heb ik eens ene koopje en dan wil ik er ook gebruik van maken". ![]() | |
Marco001 | donderdag 24 februari 2011 @ 17:19 |
minder zelfs: 80000.. maarvolgens autoweek gaan onze 206jes ook maar max 170.. en dat is uiteaard getest in de meest ideale omstandigheden.. | |
Kriegel | donderdag 24 februari 2011 @ 17:39 |
Net een lekkere schaaf in m'n voorbumper getrokken. Dacht een nauwe bocht op een parkeerterrein vanuit stilstand wel even in één beweging te kunnen maken, maar met de waardeloze draaicirkel van desbetreffende wagen was dat niet zo'n geslaagd idee dus pok, met de schuine voorkant tegen een muurtje. ![]() Zag er vrij kneuzig uit denk ik, maar ik begrijp dus echt niet hoe je in zo'n auto fatsoenlijk kunt manoeuvreren in dat soort toch vrij alledaagse situaties. In m'n lesauto ging het allemaal tien keer makkelijker, in dit kreng kom je niet eens netjes vooruit een parkeervak in als je geen ruimte voor een grote bocht hebt. Er achteruit weer uit steken is ook al een ramp. Leeg terreintje zoeken en flink gaan oefenen denk ik maar... Wil niet dat het zometeen met m'n eigen wagen gebeurt. Gelukkig is het pa's crappy Daewoo maar die toch al onder de lakschade zit, maar blij zal ie niet worden vrees ik. ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 17:45 |
![]() ![]() Aan de voorkant dus? ![]() ![]() | |
Kriegel | donderdag 24 februari 2011 @ 17:50 |
Ja, ik maakte die bocht dus ook heel traag omdat ik al twijfelde of ik het wel zou halen, en heel even leek het erop maar ineens hoorde ik toch een klap. Gewoon een pure misrekening, ook omdat je die bumper (rechterkant) niet goed kunt zien uitsteken vanaf de bestuurdersstoel. Een dode hoek zeg maar, en dan is je auto dus net wat langer dan je denkt. Het scheelde ook maar centimeters. | |
Marco001 | donderdag 24 februari 2011 @ 18:01 |
En dat met een Daewoo, die toch nog wel een redelijke draaicirkel heeft.. (no offens enatuurlijk, shit happens.. Tis mij zelfs wel eens met een Skoda Superb gebeurd..) | |
Piles | donderdag 24 februari 2011 @ 18:02 |
Sommige auto's hebben dat gewoon, onze Berlingo had dat ook. Echt vreselijk als je 10x moet steken om in te parkeren ![]() | |
Marco001 | donderdag 24 februari 2011 @ 18:16 |
oefening baart kunst.. Ik zet tegenwoordig zelfs een Sprinter verlengd met het grootste gemak achteruit in een parkeervak.. ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 18:20 |
Ach, shit happens ![]() | |
JDude | donderdag 24 februari 2011 @ 18:25 |
Kapsalon ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 18:27 |
Ben altijd nog van plan om hem eens te proberen ![]() | |
Kriegel | donderdag 24 februari 2011 @ 18:41 |
Geloof me, deze niet. ![]() Aan de andere kant zal het ook vast wel deels aan mij liggen, want ik heb in een Polo gelest en die draaide als een kart, dus ik ben ook niet veel gewend. Heb destijds sowieso te weinig hoeven oefenen op dit soort manoeuvres voor m'n gevoel, maar als het moest deed ik het prima. Dat valt nu toch even vies tegen. Weet iemand wat draaicirkels betreft hoe het zit met de eerste generatie Hyundai Coupé (97-2002)? Ga er maandag eentje bekijken (van voor de facelift, prachtig ding), kan maar zo m'n eerste auto worden. Dat met die Skyhawk is trouwens niet doorgegaan, ding zoop toch iets harder dan ik eerst dacht voor zo'n zwakke motor. | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 18:46 |
Tis heerlijk, alleen als je er eentje op hebt dan voel je gewoon dat je levensjaren met rasse schreden terug gaan. ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 18:57 |
Plastic rommel | |
Kriegel | donderdag 24 februari 2011 @ 19:02 |
Nogal wiedes. Het moet wel betaalbaar blijven, dus uiteraard zit er plastic op het dashboard, dat boeit me niet veel. Auto zelf heeft stijl en zeker voor een Koreaan. ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 19:11 |
Ik bedoelde meer de buitenkant. Het is een vrij fragiele auto waarvan bekend is dat de carrosserie en het plaatwerk niet top-of-the-line is. Je kan beter voor een Honda Civic of een Toyota Corolla gaan. Als je wat meer geld er voor over hebt en een liefhebber bent: http://link.marktplaats.nl/417713357 | |
Purdey | donderdag 24 februari 2011 @ 19:14 |
![]() ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 19:14 |
Vanavond maar eens lekker sporten! Kijken of het andersom ook werkt,dat ik dr een paar jaar bij sprokkel ![]() | |
von_Preussen | donderdag 24 februari 2011 @ 19:19 |
Precies, ik had het vanavond nog, na wekenlang (sinds December) echt dieetvreten te hebben gegeten heb ik nu voor mezelf kip Tandoori gemaakt en meteen 2 grote borden ervan opgegeten....zit nu voor pampus achter de computer. ![]() | |
Grielen | donderdag 24 februari 2011 @ 19:20 |
Shit, voetbal, snel naar de tv ![]() | |
Sjoegerd | donderdag 24 februari 2011 @ 19:26 |
Goeeedenavond. | |
Purdey | donderdag 24 februari 2011 @ 19:27 |
Ik eet ontzettend slecht de laatste tijd, maar ik blijf er wel mee op gewicht doordat die slechte dingen bij elkaar weer precies oké is qua kcal. Gister om 14:30 pas lunch, met een oude plak cake die er nog lag op m'n werk omdat verder alles al was opgegeten ![]() | |
Kriegel | donderdag 24 februari 2011 @ 19:37 |
Petjes-imago, dan liever een Prelude. ![]() Oerdegelijk natuurlijk, maar saai. Heeft ook geen greintje sportiviteit hè. Dat zijn gave auto's, maar volgens mij kan je wel redelijk leeglopen op die wankelmotors. | |
FalleNk810i | donderdag 24 februari 2011 @ 22:14 |
Nou zo'n prelude is net zo erg, je ziet m alleen iets minder vaak. Maar goed hij is wel tig keer zo vet als een civic, maar wederom petje ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 22:53 |
Voor zulk soort situaties heb ik nou altijd yoghurt en muesli in huis. Best wel een verantwoordde maaltijd ![]() | |
L0we | donderdag 24 februari 2011 @ 22:54 |
en dicht ![]() |