Ik sta achter Monique.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
resume;
Monique dacht bevriend te zijn met Cynthia, hielp haar en zo. Nu bleek dat Cynthia clou's heeft gehad die ze deelden met de groep en toen Monique vroeg waarom ze dat niet eerder had gezegd heeft Cynthia gezegd in de groep dat ze dat niet wilden delen met Monique.
Je weet niet hoe het is om steeds op je neptieten beoordeeld te worden!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met me mooie tieten in beeld, maar wel met een enorm lelijke jankbakkes....
Jaja je hoefft Johanna niks wijs te maken als het om van karmastein gaat!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef RethXoth het volgende:
"Karma he, karma, iemand in z'n rug steken is drie keer zo hard terug!"
Nou die Joanna snapt het helemaal hoor, echt luisteren naar haar
De bitch!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
resume;
Monique dacht bevriend te zijn met Cynthia, hielp haar en zo. Nu bleek dat Cynthia clou's heeft gehad die ze deelden met de groep en toen Monique vroeg waarom ze dat niet eerder had gezegd heeft Cynthia gezegd in de groep dat ze dat niet wilden delen met Monique.
If that's what it takes....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
Cynthia gaat van frustratie opruimen.. Nu is de wereld echt gek geworden
jij was toch homo, is monique dan de drag queen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik sta achter Monique.
En niet alleen omdat ze leuk is
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
Ze denkt ook van: Janken is MIJN ding! Nu doet iedereen MIJ na!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Hahaha echt iets van "Iedereen gaat nu ineens janken, meelopers"
Ik was homoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij was toch homo, is monique dan de drag queen?
nu haar in de bosjes gaan palenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, nu gaat er iemand cynthia op haar bek rammen
doe ik ook altijd ,hele huis staat dan op zijn kopquote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
Ik denk Cynth, Laura en Sharon en dan een nek aan nek...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Voor de nominaties morgen gok ik op Cynthia en Joanna, als er ook een nummer 3 is dan denk ik ook Laura.
Ik noem een Sharon als 3equote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Voor de nominaties morgen gok ik op Cynthia en Joanna, als er ook een nummer 3 is dan denk ik ook Laura.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |