Egypte en Bahrein met Nederland willen vergelijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over Egypte en Bahrein ook.
Tunesië: We zijn geen achterlijk land.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Egypte en Bahrein met Nederland willen vergelijken
Die laten zich niet teleurstellen in hun politieke idolen. Wilders heeft bijna magische proporties gekregen in hun ogen...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat die ontevredenen ernstig in hun politieke idolen teleurgesteld gaan worden.
Ze roepen ons al op onze eigen revolutie te beginnenquote:annickrieux RT @jm111t: The EU & USA R only good 4 going after people TELLING THE TRUTH LIKE #ASSANGE & DOING BUSINESS WITH MASS MURDERERS! #egypt #libya #wikileaks
Wij gaan verantwoordelijkheid nemen voor ons eigen land en onze regeringen oproepen om zich anders te gedragen. Anders verdienen we niet beter dan een dictatuur.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:37 schreef Maitje het volgende:
Wij gaan niks doen.. het enige wat geroepen is, is dat Europa het afkeurt... meer niet.
We worden omgekocht, net zoals ze probeerden met demonstranten in MO.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef msnk het volgende:
Het gaat (te?) goed met onze welvaart, dan krijg je niet genoeg mensen op straat hoe graag je het ook wil.
Ach ja, het is nooit goed hè. Ook niet in jouw utopische technocratie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We worden omgekocht, net zoals ze probeerden met demonstranten in MO.
Bewijs dat maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ach ja, het is nooit goed hè. Ook niet in jouw utopische technocratie.
Dan gaat het in ieder geval nog heel lang duren..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar wat je zegt. 60 jaar geleden hadden we nog maar een paar "zuilen" die met elkaar een blok konden vormen indien nodig.
De laatste 50 jaar moest alles maar steeds individualistischer met als gevol dat we niet meer in staat zijn om een groep de vormen. Verdeel en heers is goed gelukt in Nederland.
Nee, wij moeten voor onze eigen belangen opkomen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Protesten in Libië - deel 3
De demonstranten in Libië dreigen de olietoevoer naar het westen af te sluiten als we niets doen aan Ghadverdaffie.
Wij zelf. De bevolking. We moeten van onze regeringen eisen dat ze zich netjes gedragen. Geen dictaturen steunen, geen oorlogen voeren in Irak en Afghanistan.
Nee, het zijn geen koloniën meer, dan was het wrs. beter geweest.quote:We zijn zelf medeverantwoordelijk voor de gebeurtenissen in het MO.
De boodschap van de demonstranten is dat zij werk en brood willen.quote:Dat is de boodschap van de demonstranten, WikiLeaks en Anonymous.
En wij steken ons hoofd in het zand. We zeuren over hoofddoekjes en kijken naar Boer zoekt Hoer.
Egoïstische fascistische klootzak.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nee, wij moeten voor onze eigen belangen opkomen.
Ook als wij voor mensenrechten opkomen, wordt het door Chinezen of Islamieten uitgelegd als ons belang, als met niet wil horen moet men maar voelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Egoïstische fascistische klootzak.
Dan blijf je toch lekker smoesjes verzinnen om het onderdrukken en martelen van mensen goed te praten?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ook als wij voor mensenrechten opkomen, wordt het door Chinezen of Islamieten uitgelegd als ons belang, als met niet wil horen moet men maar voelen.
Nee, ik laat me geen verantwoordelijkheden aanpraten die ik niet heb.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan blijf je toch lekker smoesjes verzinnen om het onderdrukken en martelen van mensen goed te praten?
Die heb je wel. Roep je eigen regime ter verantwoording voor het ondersteunen van dicaturen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nee, ik laat me geen verantwoordelijkheden aanpraten die ik niet heb.
Wij ondersteunen geen dictaturen maar voeren handel met hen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die heb je wel. Roep je eigen regime ter verantwoording voor het ondersteunen van dicaturen.
Je liegt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Wij ondersteunen geen dictaturen maar voeren handel met hen.
jamaarhulliedoenhetookquote:Er zijn geen realistische opties, militair ingrijpen werkt averechts en kost veel doden en geld.
Bovendien als het wel zou lukken, komt bijv China hiertegen in opstand, zij hebben ook olie nodig.
We moeten gewoon weer goede maatjes worden met de overwinnaars, omdat we helaas nog voorlopig van de olie afhankelijk zijn.
quote:Dus wat stel jij dan voor?
Ik stel voor van onze regeringen te eisen dat ze onderdrukkende regimes isoleren. En zo niet, moeten we onze eigen regimes omver werpen.
Hoe kom je daar nou weer bij man...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef HiZ het volgende:
Mooi woord dat 'zieligheidsindustrie'; omschrijft precies wat er mis is met linksig nederlandHet is trouwens ook wel komisch dat ze Ghadaffi nu hebben ontdekt als dictator. Vroeger was hij nog een moedige strijder tegen het neo-kolonialisme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |