Rukpukkie1981 ofzo..Zoiets was het.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef toxikon het volgende:
[..]
Daar hebben we wilma niet voor nodig. Wie had ook alweer insite/inside info vanacht
Zei ik toch !! Piraten hoofddoekquote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef Refurb het volgende:
Õh wat erg, ik zie nu pas een doodskop op die hoofddoek staan.
Stom mens!
Weet je dat vind ik dan weer niet leuk.. altijd en overal zijn er mensen die me facking beoordelen .. ik heb een privéjet en villa met zwembad en dat is best kudt! Mensen moeten meer met me meeleven!quote:
Misschien is ze achter een klysma wezen halen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef Boobman het volgende:
hee cynthia is er weer, had die een enorme bui ana haar fluit hangen of zo?
ja, die knaap heeft anderhalf uur van mijn leven gestolen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rukpukkie1981 ofzo..Zoiets was het.
Als ze de plukken haar maar van de grond haalt anders is Joanna weer in tranenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia haalt de vogelnestjes nog even uit haar haar....
Na operation message arrow is het programma voorbijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef Flabberguest het volgende:
In het DGK tijdperk is er wel eens een vliegtuigje over gevlogen met zo'n vlieger erachter met een tekst erop.
Lijkt me lachen als iemand dat laat overvliegen met de geheimen van de bewoners erop.
Erop zelfsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke wordt graag dronken op het vliegtuig.
das wel gevaarlijk om te zittenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Psies! Hij staat op mijn (s)hitlist!!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef toxikon het volgende:
[..]
ja, die knaap heeft anderhalf uur van mijn leven gestolen.
Word je er niet moe van om je steeds weer te moeten verdedigen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je dat vind ik dan weer niet leuk.. altijd en overal zijn er mensen die me facking beoordelen .. ik heb een privéjet en villa met zwembad en dat is best kudt! Mensen moeten meer met me meeleven!
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |