Neuken?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Na dik 1,5 jaar ben ik genoodzaakt om me weer hier te melden
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
Na dik 1,5 jaar ben ik genoodzaakt om me weer hier te melden
sex met je ex?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, ik kan nog wel ff teren op de seks van de afgelopen tijd maar thanks anyway
Exenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, gaat hem ook niet worden denk ikEx is boos, verdrietig enzo...
aah, jouw keuze?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Neuh, gaat hem ook niet worden denk ikEx is boos, verdrietig enzo...
Zelfs zonder dat heb je er niks aanquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als ze niet willen neuken helemaal niets nee
Herkenbaar, lang bij elkaar geweest?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja mijn keuze... Voelt wel als een opluchting maar ook nog ff raar, usual stuff zeg maar...
Dan maar weer gauw in [Singles] melden, gij vuighe!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja mijn keuze... Voelt wel als een opluchting maar ook nog ff raar, usual stuff zeg maar...
dat is onderdeel van de verwerking...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dan maar weer gauw in [Singles] melden, gij vuighe!
Dat is wel ffquote:
Dat is De kunst van het loslaten van je ex # 153quote:Op maandag 21 februari 2011 00:30 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
dat is onderdeel van de verwerking...
Te veel gezwemel daaro. Ik heb het uitgemaakt dus moet ik ook niet zeuren en dat ga ik dan ook niet (veel) doen... Take your loss and keep on living zou ik zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is De kunst van het loslaten van je ex # 153
Groot gelijk, toch zal je er wel ff kapot van zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Te veel gezwemel daaro. Ik heb het uitgemaakt dus moet ik ook niet zeuren en dat ga ik dan ook niet (veel) doen... Take your loss and keep on living zou ik zeggen
True, zo hoort het ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Te veel gezwemel daaro. Ik heb het uitgemaakt dus moet ik ook niet zeuren en dat ga ik dan ook niet (veel) doen... Take your loss and keep on living zou ik zeggen
Je kan dr tijden waarschuwen, uiteindelijk komt t toch als een klapquote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Echt kapot niet, ik zag het aankomen. Wat mij het meeste raakt is dat ik haar gekwetst heb en dat ik geprobeerd heb haar voor te bereiden dat het uit zou gaan (paar weken geleden gezegd dat ik twijfels had) en dat dat niet ech tis over gekomen zodat het als een beste klap voor haar aankwam...
Ik heb het dan wel uitgemaakt, dat betekent uiteraard niet dat ik niets om haar geef
Ze komt er wel overheen, hoe langer je had gewacht, hoe meer je dr had gekwetstquote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
So true en dat is het meest kutte aan de hele situatie...
Dat komt welquote:Op maandag 21 februari 2011 00:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb haar ook niet aan het lijntje gehouden, dat wilde ik absoluut niet. Ik hoop ook dat ze dat inziet.
Nee, van een kutleven krijg je slapeloze nachten.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Van cola krijg je slapeloze nachten
Heb je nog veel kunnen schrijven gisteren?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, van een kutleven krijg je slapeloze nachten.
Word.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, van een kutleven krijg je slapeloze nachten.
Trustequote:
Nee, viel om van vermoeidheid dus moest de flow helaas toch doorbreken.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nog veel kunnen schrijven gisteren?
Vermoeidheid is een bitch, slaat altijd toe op t verkeerde moment en komt nooit wanneer je t wilquote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, viel om van vermoeidheid dus moest de flow helaas toch doorbreken.
Ik ben chronisch moe. Ook chronisch een vrouw. Dus dat klopt wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vermoeidheid is een bitch, slaat altijd toe op t verkeerde moment en komt nooit wanneer je t wil
Is net een vrouw
hmm, jij werkt ook hard, kind opvoeden ed, kan me voorstellen dat je veel moe bentquote:Op maandag 21 februari 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben chronisch moe. Ook chronisch een vrouw. Dus dat klopt wel.
Ik klaag niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, jij werkt ook hard, kind opvoeden ed, kan me voorstellen dat je veel moe bent
Dat zegt niemandquote:
Knap is een groot woord. Het is een keuze, daar heb ik mijn leven naar ingericht. Het voelt niet als een prestatie, maar dank je.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zegt niemandik weet niet of ik het in mn eentje zou kunnen. Daarom vind ik het des te knapper dat jij het wel kan.
Je riemt met de riemen die je hebt. Maar ik heb eens de schok gehad mijn leven te moeten omgooien (thank god, vals alarm) en ik zou voor mijn gevoel alles moeten opgeven wat ik graag doe.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Knap is een groot woord. Het is een keuze, daar heb ik mijn leven naar ingericht. Het voelt niet als een prestatie, maar dank je.
Ik heb ook echt enorm veel opgegeven toen. Letterlijk alles. Maar je wordt op die manier wel heel erg op jezelf terug geworpen en je gaat de eisen die je stelt aan de kwaliteit van leven herdefinieren, en dat is ook niet slecht hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je riemt met de riemen die je hebt. Maar ik heb eens de schok gehad mijn leven te moeten omgooien (thank god, vals alarm) en ik zou voor mijn gevoel alles moeten opgeven wat ik graag doe.
Ik heb veel hulp van de mensen om me heen he, alleen sta ik niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarnaast niet alleen moeten werken, maar ook thuis nog verplichtingen hebben (meer dan een beetje eten en schoonmaken). Dat vind ik knap en van opvoeden kan je niet ff vakantie nemen
I was gone before you got started, niet zo he!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil jij niet meer weg gaan als ik tegen je praat, damn you!
Je prioriteiten worden ongetwijfeld anders. Ik hoop dat als het gebeurt, t (ook) mijn keuze is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook echt enorm veel opgegeven toen. Letterlijk alles. Maar je wordt op die manier wel heel erg op jezelf terug geworpen en je gaat de eisen die je stelt aan de kwaliteit van leven herdefinieren, en dat is ook niet slecht hoor.
Ik begrijp dat je niet alleen staat, anders is het bijna niet te doen lijkt me.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb veel hulp van de mensen om me heen he, alleen sta ik niet.
Dat laatste is wel waar trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |