Krijgt?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij krijgt seks, hij niet. Het is jaloezie
Ach, schat, daar heb ik jou toch voorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, tijd dat iemand je weer es op je plaats wijst.
Om dat te weten heb ik jou niet nodigquote:
Ben jij getrouwd? Heb jij een vrouw?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Samzz, Air is getrouwd, dan "krijg" je geen seks meer..
Dan moet je het verdienenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij bent niet getrouwd. Jij krijgt het wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Liegen mag nietquote:
Dat was al duidelijk ja, anders had je er niet uit eigen intiatief voor gekozen, om er boven te staanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om dat te weten heb ik jou niet nodig
Best zielig eigenlijk. Nu al wetende dat als je ooit een vrouw aan de haak slaat dat er niks verandert ten opzichte van nu.quote:
Nog... is nog bezigquote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij hebt zeker Eight Below zitten kijken?
Gaan we nu in cirkeltjes draaien?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk ja, anders had je er niet uit eigen intiatief voor gekozen, om er boven te staan
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk. Nu al wetende dat als je ooit een vrouw aan de haak slaat dat er niks verandert ten opzichte van nu.
Ja, idd. Waarom ben jij ook weer getrouwd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk. Nu al wetende dat als je ooit een vrouw aan de haak slaat dat er niks verandert ten opzichte van nu.
Als hardloopster moet je daar toch gewend aan zijn, sort ofquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan we nu in cirkeltjes draaien?
Arme jijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef STING het volgende:
Oh oh, nu komen alle vrouwen met bindingsangst op dit topic af
Ik ben geen hardloopsters. Ik strompel nog teveel om zo'n titel te mogen dragenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Als hardloopster moet je daar toch gewend aan zijn, sort of
Omdat ze mij vroeg en ik geen reden kon bedenken om 'nee' te zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ja, idd. Waarom ben jij ook weer getrouwd?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze mij vroeg en ik geen reden kon bedenken om 'nee' te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |