Krijgt?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij krijgt seks, hij niet. Het is jaloezie
Ach, schat, daar heb ik jou toch voorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, tijd dat iemand je weer es op je plaats wijst.
Om dat te weten heb ik jou niet nodigquote:
Ben jij getrouwd? Heb jij een vrouw?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Samzz, Air is getrouwd, dan "krijg" je geen seks meer..
Dan moet je het verdienenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij bent niet getrouwd. Jij krijgt het wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Liegen mag nietquote:
Dat was al duidelijk ja, anders had je er niet uit eigen intiatief voor gekozen, om er boven te staanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om dat te weten heb ik jou niet nodig
Best zielig eigenlijk. Nu al wetende dat als je ooit een vrouw aan de haak slaat dat er niks verandert ten opzichte van nu.quote:
Nog... is nog bezigquote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij hebt zeker Eight Below zitten kijken?
Gaan we nu in cirkeltjes draaien?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk ja, anders had je er niet uit eigen intiatief voor gekozen, om er boven te staan
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk. Nu al wetende dat als je ooit een vrouw aan de haak slaat dat er niks verandert ten opzichte van nu.
Ja, idd. Waarom ben jij ook weer getrouwd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Best zielig eigenlijk. Nu al wetende dat als je ooit een vrouw aan de haak slaat dat er niks verandert ten opzichte van nu.
Als hardloopster moet je daar toch gewend aan zijn, sort ofquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan we nu in cirkeltjes draaien?
Arme jijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef STING het volgende:
Oh oh, nu komen alle vrouwen met bindingsangst op dit topic af
Ik ben geen hardloopsters. Ik strompel nog teveel om zo'n titel te mogen dragenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Als hardloopster moet je daar toch gewend aan zijn, sort of
Omdat ze mij vroeg en ik geen reden kon bedenken om 'nee' te zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ja, idd. Waarom ben jij ook weer getrouwd?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze mij vroeg en ik geen reden kon bedenken om 'nee' te zeggen.
Ik ben er laatst weer ingetuindquote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik erger me mateloos aan die zogenaamde humanitaire doelen die je over willen halen met zielige kledders met snottebellen en vliegen bij hun ogen
Geen seks krijgen was geen reden genoeg?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ze mij vroeg en ik geen reden kon bedenken om 'nee' te zeggen.
Hoeveel heb je er al geadopteerd? Sturen ze ook iedere maand een tekening op enzo?quote:
Why?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er laatst weer ingetuind
Sinds wanneer is de waarheid van J-K een universele waarheid?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
Geen seks krijgen was geen reden genoeg?
Daar ben ik al een tijdje immuun voor. Goede doelen bereiken mij alleen nog maar met positieve reclames, zoals het WNFquote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik erger me mateloos aan die zogenaamde humanitaire doelen die je over willen halen met zielige kledders met snottebellen en vliegen bij hun ogen
Dankzij mij kunnen ze naar schoolquote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al geadopteerd? Sturen ze ook iedere maand een tekening op enzo?
Nou, mooi hoor. Kunnen ze mooi hun leven verknallen door te roken achter het fietsenhok.quote:
Ik neem J-K's waarheid niet als waarheid, ik kijk naar wat er getypt wordt. Maar dat interpreteer ik vast verkeerdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de waarheid van J-K een universele waarheid?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik neem J-K's waarheid niet als waarheid, ik kijk naar wat er getypt wordt. Maar dat interpreteer ik vast verkeerd
Dus met alleen al een pruillipje kan iemand heel veel van jou gedaan krijgen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik een heel actief schuldgevoel heb
Positivo'squote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje immuun voor. Goede doelen bereiken mij alleen nog maar met positieve reclames, zoals het WNF
WNF reclames zijn altijd zo mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ben ik al een tijdje immuun voor. Goede doelen bereiken mij alleen nog maar met positieve reclames, zoals het WNF
Die heb ik ook. Maar niet jegens kledders in Afrika, India of waar dan ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik een heel actief schuldgevoel heb
Dahaag, Air.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als J-K weet jij ook niks van de praktijk. Ik zie een band tussen jullie twee.
Ik ook van jou Samzz.quote:
Nou. Ik geloof er niks van. Anders zou je me niet aan J-K koppelen.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Iddquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
WNF reclames zijn altijd zo mooiVind ik dan.
Zielige zeikreclames heb ik niks mee.
[..]
Die zijn om te kotsen dusquote:
Ik hoop dat je dan eindelijk es doorhebt dat je wat meer initiatief moet tonen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
Nou. Ik geloof er niks van. Anders zou je me niet aan J-K koppelen.
Kledders zijn ook natuurquote:
Wat schiet ik daarmee op?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan eindelijk es doorhebt dat je wat meer initiatief moet tonen.
Maar het deel natuur dat voor mij niet interessant is.quote:
Alles wat je wenst en nog veel meer.quote:
Een Aston Martin?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wat je wenst en nog veel meer.
Nee, die zijn om tequote:
Lang leve de voedselketen.quote:
Gebakken babybillen in een saus van ... ja, wat?quote:
Bijvoorbeeld. Vast wel een man met een kleine pik die je zo'n ding cadeau wil doen. En dan kun je mooi es langskomen in Den Haag.quote:
Maar daarvoor moet ik niet bij J-K zijn, maar bij de plaatselijke Rotary Clubquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Vast wel een man met een kleine pik die je zo'n ding cadeau wil doen. En dan kun je mooi es langskomen in Den Haag.
Dat kan ze met de trein ook, maar ze wil gewoon nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Vast wel een man met een kleine pik die je zo'n ding cadeau wil doen. En dan kun je mooi es langskomen in Den Haag.
Truequote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ze met de trein ook, maar ze wil durft gewoon niet
Veel woorden, weinig daden.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Dat kan ze met de trein ook, maar ze wil gewoon niet
Nou vertel, waar ben je bang voor?quote:
Julliequote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou vertel, waar ben je bang voor?
quote:
OK, dat is een mooi begin.quote:
Nou, het is meer dat ik dus bang ben dat ik jullie tegenval.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OK, dat is een mooi begin.
Waarom ben je bang van ons?
Waar hebben we je het idee gegeven dat je bang voor ons moet zijn?
Want, jij lijkt heel veel op Samzz?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Ze kennen mij al, dan kun jij niet meer tegenvallen.
Ja, maar waar hebben we je dan het idee gegeven dat we dat wel eens zouden kunnen denken?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat ik dus bang ben dat ik jullie tegenval.
Jullie zijn liefDat weet je best
Wat is er mis met jou dan.?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Wat ben je toch een schatje he?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Welnee, je moet gewoon meer alcohol drinken.quote:
Zoals?quote:
Dan verwar ik je vast met een andere CLquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een dieptepunt qua vrouwen.
Geen idee, ik gooi er dingen uit en dan denk ik: mwah, dat had ik beter voor me kunnen houdenquote:
Die ken ik niet, jou wel. Daarom ben jij al beter. Jij durfde het wél aan mij te ontmoeten en plaats te nemen in mijn bed.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt mee, alleen je obsessie met Roze kan soms enge vormen aannemen..quote:
Oew ja, CL in ons bedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ken ik niet, jou wel. Daarom ben jij al beter. Jij durfde het wél aan mij te ontmoeten en plaats te nemen in mijn bed.
Nergens. Ik denk dat zelfquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar waar hebben we je dan het idee gegeven dat we dat wel eens zouden kunnen denken?
Tis Disney he, dan kan alles!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
Film klopt niet.... kerel die eerst niet kan vliegen en er bang voor is, kan dat nu opeens wel
Niettesquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen om dat gevoel weg te nemen (hihi).quote:
Niks, dat ligt bij mijquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen om dat gevoel weg te nemen (hihi).
Maar komt Air daar wel overheen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks, dat ligt bij mijMaar daar kom ik wel overheen
Je vergeet de hihiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
In 2046 als je oud en gerimpeld bentquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar komt Air daar wel overheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |