Het is sowieso ook zondag. Dan is er nooit 'nieuws' Geen kranten en maar een paar kleine nieuwsuitzendingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dit gaat te snel voor traditionele media.
Ja, zie laatste update op de frontpage.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ze waren toch ook al bezig in Tripoli zelf?
Geruchten over veel brand en een stam die zich er mee bemoeit.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ze waren toch ook al bezig in Tripoli zelf?
Is dat die gozer die vanmiddag met Hague heeft gesproken? UK's Hague urges Libya to embrace dialogue, reformquote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Aloulou het volgende:
even laatste keer voor duidelijkheid:
kishkafka: RT @Maghreblog: RT@Dima_Khatib: Son of Qaddafi, Saif Al-Islam, is to address the nation tonight, according to Libyan State TV #Libya #feb17
half a minute ago via Twitter for iPhone
Was ook in Egypte, ze geven er alleen een draai aan die de demonstranten van alle onrust de schuld geeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is het interessant om te zien dat de staatstelevisie van Libie (en Marokko) zelf verslag doen van de demonstraties in hun eigen land. Is dat een nieuwe strategie?
Nee, ik denk het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens is het interessant om te zien dat de staatstelevisie van Libie (en Marokko) zelf verslag doen van de demonstraties in hun eigen land. Is dat een nieuwe strategie?
Dat gaat snel. Ik denk dat ze te vroeg juichen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Aloulou het volgende:
Libiers in Benghazi vieren feest na bevrijding van Khadafi regime
http://www.facebook.com/v(...)&oid=197898230226131
Ik dacht het wel ja, ik weet niet hoe Libiers voor deze revolutie over deze zoon dachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat die gozer die vanmiddag met Hague heeft gesproken? UK's Hague urges Libya to embrace dialogue, reform
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik ben er echt helemaal uit geweest, zit midden in een renovatie van mijn flat (al 5 dagen zonder verwarning) maar gaat het nu helemaal los in Libie?
Ja, het is heel hard gegaan vandaag, Ghadaffi is de meeste support al kwijt. Z'n zoon komt zo met een verklaring op tv.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik ben er echt helemaal uit geweest, zit midden in een renovatie van mijn flat (al 5 dagen zonder verwarning) maar gaat het nu helemaal los in Libie?
Ze hebben geleerd van Egypte. Het is niet leuk als je door het stof gaat voor demonstranten en de demonstrant de telefoon op de haak gooit.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
Die zegt wrs dat de boel onder controle is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het is heel hard gegaan vandaag, Ghadaffi is de meeste support al kwijt. Z'n zoon komt zo met een verklaring op tv.
kiezen tussen geen sex of wel geweld is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik geloof dat teveel mensen liever naar Boer zoekt Vrouw kijken
Wrs wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
Wordt die verklaring van die zoon uitgezonden op AJE?
Waarschijnlijk wel, maar dan denk ik dat straks z'n paleis in brand staat.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die zegt wrs dat de boel onder controle is.
BZV=zonder sex.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
kiezen tussen geen sex of wel geweld is toch niet zo moeilijk?
Die kans is levensgroot.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan denk ik dat straks z'n paleis in brand staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |