abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2002 @ 10:54:00 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4539235
Nav dit topic Door de pil niet geil worden. denk ik dat mijn vriendin dit ook heeft. Sinds een aantal maanden heeft ze echt nauwelijks zin in seks. Ik heb mazzel als we in het weekend (ik zit bij haar in het weekend door de afstand) 1x seks hebben.
Elke andere keren dat ik haar probeer te verleiden tot seks word ik afgewezen met een snauwend "ik wil dit niet ok, dat moet je accepteren" terwijl ze er een tijd geleden met enige regelmaat zin had in het weekend.

Nu probeer ik er met haar over te praten, maar zodra ik erover begin dan wordt ze boos en zegt ze dat ik maar een griet moet gaan zoeken nonstop zin heeft. Ze doet het overkomen alsof ik iemand die nonstop aan seks denkt en alleen maar met haar naar bed wil, wat dus absoluut niet waar is.

Ze is m'n vriendin mede omdat ze me opwindt, ik kijk de hele week altijd weer uit naar het weekend maar dat wordt op deze manier wel minder. 4x seks p/maand hooguit dat volgens mij flink onder het landelijk gemiddelde, dus is het dan gek als ik vind dat ik te kort kom? En is het raar dat ik vindt dat ze zo overdreven reageert als ik haar gewoon vraag waarom ze geen zin heeft?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 11 juni 2002 @ 10:56:13 #2
17075 extreme
-wannahave-
pi_4539270
misschien leg je er te veel druk op, en heeft ze daarom geen zin, de pil vlakt misschien wat dingen af, maar neemt niet de zin in sex weg, of de mogelijkheid om iemand sexueel op te winden.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_4539309
Zoals ik vind dat jij geduld moet kunnen hebben,vind ik ook dat zij je best een verklaring mag geven voor het plotselinge gebrek aan seks.

Ik weet niet hoe jij je hierin opstelt,
maar als zij ergens mee zit en om 1 of andere reden geen seks meer wil,
dan helpt het juist niet om als een hijgende stier over haar heen te hangen steeds.
Het kan voor haar heel vervelend zijn om bijv alleen maar te knuffelen,
omdat ze bang is dat dat weer op seks uitdraait.
Ik zeg niet dat jij dat doet allemaal,
maar ik vraag me wel af waarom het voor haar niet bespreekbaar is.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4539313
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
Nav dit topic Door de pil niet geil worden. denk ik dat mijn vriendin dit ook heeft. Sinds een aantal maanden heeft ze echt nauwelijks zin in seks. Ik heb mazzel als we in het weekend (ik zit bij haar in het weekend door de afstand) 1x seks hebben.
Elke andere keren dat ik haar probeer te verleiden tot seks word ik afgewezen met een snauwend "ik wil dit niet ok, dat moet je accepteren" terwijl ze er een tijd geleden met enige regelmaat zin had in het weekend.

Nu probeer ik er met haar over te praten, maar zodra ik erover begin dan wordt ze boos en zegt ze dat ik maar een griet moet gaan zoeken nonstop zin heeft. Ze doet het overkomen alsof ik iemand die nonstop aan seks denkt en alleen maar met haar naar bed wil, wat dus absoluut niet waar is.

Ze is m'n vriendin mede omdat ze me opwindt, ik kijk de hele week altijd weer uit naar het weekend maar dat wordt op deze manier wel minder. 4x seks p/maand hooguit dat volgens mij flink onder het landelijk gemiddelde, dus is het dan gek als ik vind dat ik te kort kom? En is het raar dat ik vindt dat ze zo overdreven reageert als ik haar gewoon vraag waarom ze geen zin heeft?

Ik denk niet dat het door de pil komt want ik slik ook de pil en ik het heb nog net zo veel zin in sex met me vriend, weet je wel zeker of er niets anders aan de hand is misschien is het van haar kant wel over ga eens praten met haar, ik weet niet hoelang jullie een relatie hebben maar meestal als een van de partner al een hele tijd niet zo veel zin in sex heeft is er wel iets aan de hand ga maar eens praten met haar want geloof me dat komt niet door de pil tenzij ze een hele zware heeft dat ze een beetje ziek is geworden van de pil
oops ohh my ...
pi_4539357
Ik heb ook zo'n vriendin gehad!! Ik zeg kijk uit en denk niet te lang na over wat je wilt voor dat het te laat is en je grote verantwoordelijkheden op je nek haalt.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:03:35 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4539370
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 11:02 schreef Le_Le het volgende:
Ik heb ook zo'n vriendin gehad!! Ik zeg kijk uit en denk niet te lang na over wat je wilt voor dat het te laat is en je grote verantwoordelijkheden op je nek haalt.
Wat bedoel je precies?
[..]
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:05:48 #7
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_4539399
Euhm, gemiddeld doen Nederlanders het 2 keer per week, wat dus neerkomt op 8 keer per maand...Dus zover zit je niet onder het gemiddelde... ook al snap ik natuurlijk heel goed wat je bedoelt...t lijkt me vreselijk

Succes ermee!

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:08:16 #8
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_4539431
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:59 schreef shmoopy het volgende:
Zoals ik vind dat jij geduld moet kunnen hebben,vind ik ook dat zij je best een verklaring mag geven voor het plotselinge gebrek aan seks.

dan helpt het juist niet om als een hijgende stier over haar heen te hangen steeds.

Mooi gezegd! En ik denk idd ook dat je er echt over moet praten, want door de pil kan het niet gekomen zijn hoor! (ik gebruik zelf ook de pil en mijn zin is niet verandert hoor, wel de ene keer meer zin als de andere maar dat lijkt me niet meer als normaal...toch?)
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:09:27 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4539453
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:59 schreef shmoopy het volgende:

Af en toe vind ik het ook fijn om af en toe gewoon met haar te knuffelen, maar dat mag nooit te lang duren van haar volgens mij idd omdat ze bang is dat het dan weer op seks uitdraait.

Probleem is wel: ik heb bijvoorbeeld vrijdagmiddag zin, maar ik mag niet. Vervolgens probeer ik een beetje wat los te krijgen 's avonds op bed of ff voor het slapen gaan. Weer nix. Gefrustreerd ga ik dan maar slapen. De volgende ochtend is die honger er gewoon weer en ga ik weer afwijzing na afwijzing tegemoet. En die afwijzingen doen je humeur geen goed moet ik zeggen

[..]
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:13:20 #10
17075 extreme
-wannahave-
pi_4539506
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 11:09 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Af en toe vind ik het ook fijn om af en toe gewoon met haar te knuffelen, maar dat mag nooit te lang duren van haar volgens mij idd omdat ze bang is dat het dan weer op seks uitdraait.

Probleem is wel: ik heb bijvoorbeeld vrijdagmiddag zin, maar ik mag niet. Vervolgens probeer ik een beetje wat los te krijgen 's avonds op bed of ff voor het slapen gaan. Weer nix. Gefrustreerd ga ik dan maar slapen. De volgende ochtend is die honger er gewoon weer en ga ik weer afwijzing na afwijzing tegemoet. En die afwijzingen doen je humeur geen goed moet ik zeggen

als je haar het initiatief eens laat nemen voor een keer? zeker als jullie elkaar alleen maar in het weekend zien, kan ze best het idee krijgen dat ze alleen maar goed is voor de sex. bovendien heb ik het idee dat je gaat zitten mokken als je niet mag.... dat kan dat idee nog behoorlijk versterken.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:15:07 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4539541
Ik slik ook de pil en heb juist meer zin in sex. Alleen als ik ongesteld moet worden, iets minder. Ik denk dat ze door je gepush ook al een stuk minder zin heeft. Geef haar ruimte en gun haar tijd
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:15:58 #12
20300 Mouse25
enjoying life
pi_4539555
quote:

Nu probeer ik er met haar over te praten, maar zodra ik erover begin dan wordt ze boos en zegt ze dat ik maar een griet moet gaan zoeken nonstop zin heeft.

Hmmm... misschien wil je dit niet horen, maar denk dat je een keuze moet maken. Bedoel, lijkt me dat je er redelijk mee probeert om te gaan, dat je met haar erover probeert te praten samen en een oplossing te vinden.

Als zij dat niet wil... tja... dan is dat heel jammer. Aan jou de keuze: kun je je hierbij neerleggen en het accepteren? Zo niet dan er niet te lang mee doorsukkelen en er een punt achter zetten...

USER IS VERTROKKEN NAAR BETERE OORDEN
pi_4539565
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 11:09 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

/misschien eens tijd om haar raad op te volgen en een griet te zoeken die 24/7 sex wil.
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:17:29 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4539588
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 11:13 schreef extreme het volgende:

[..]

als je haar het initiatief eens laat nemen voor een keer? zeker als jullie elkaar alleen maar in het weekend zien, kan ze best het idee krijgen dat ze alleen maar goed is voor de sex. bovendien heb ik het idee dat je gaat zitten mokken als je niet mag.... dat kan dat idee nog behoorlijk versterken.

De laatste keren dat ik mocht kwam het initiatief ook vaak van haar. Voor iemand die ik alleen in het weekend heb ik een behoorlijk volle agenda met haar. Ik ga regelmatig met haar op pad, leuke dingen doen, dus het is niet zo dat we 48 uur op haar kamer zitten en dat ik alleen maar seks wil. Het is gewoon zo dat als we samen gedouched hebben of we liggen samen op bed ik nog wel eens zin heb, maar dat heeft elke jongen wel met z'n vriendin.
[..]
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:18:01 #15
28163 McCain
......Snap je?
pi_4539595
Ik herken het, maar....

Ik mag al blij zijn als het (nu, sinds februarie ongeveer) al 2 keer in de maand mag

Ik ken het zelfde probleem, en mijn vriendin lijkt er weinig aan toe doen! Maargoed, wat kan ze er eigenlijk aan doen. Geen zin is geen zin, dan moet je het ook niet doen...

Succes ermee

Knowledge is power and power comes from within...
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:21:11 #16
8352 zaiga
The Keenest
pi_4539635
Dit wil je vast niet horen, maar vooruit.

Mijn vriendin en ik hadden hetzelfde ongeveer. We woonden samen en deden 1 keer per week het 'verplichte' nummertje. Ik wilde wel meer, maar mijn vriendin niet. Gewoon geen zin. Wij dachten ook, komt door de pil of iets dergelijks. Ik heb haar nooit gedwongen of gepushed en de sex op zich was ook prima.

Nu is het sinds een aantal maanden uit en neukt ze iedere jongen die ze tegenkomt in alle mogelijke standjes. Het lag dus niet aan de pil, maar aan de sleur. De conclusie mag jezelf trekken.

May the road rise to meet your feet
pi_4539649
Ik hou me zelf altijd aan de regel, als de sex in je relatie niet goed is, is je ralatie in totaliteit niet goed.
En dat wil niet zeggen dat je elke avond 4 keer een wip moet maken of zo, daar bedoel ik mee, dat als de interresses in sex teveel verschillen tussen de partners, die relatie vroeg of laat kapot loopt.
En je kan er dan beter vroeg een punt achter zetten dan laat, want hoe langer je er meer door prutteld, hoe meer het kapot maakt als de relatie uiteindelijk op de klippen loopt.

En dat zij zegt dat jij dat moet acsepteren dat ze niet zoveel zin in sex heeft, ok, maar dan kan jij wel een verklaring eisen, dat is ze je dan wel schuldig. Het moet wel van 2 kanten blijven komen.
En als ze er echt niet over wil praten, tsja, dan zit er meer in jullie relatie niet goed.

Iig veel sterkte, ik weet dat het een moeilijk onderwerp is voor veel mensen, maar probeer haar toch zover te krijgen erover te praten. Je mag haar ook best op dit punt (het praten) voor het blok zetten, dat is ze jouw zeer zeker verschuldigd. Een relatie zonder over alles te kunnen praten is zowiezo al geen levensvatbare relatie.

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:23:20 #18
17075 extreme
-wannahave-
pi_4539659
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 11:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

De laatste keren dat ik mocht kwam het initiatief ook vaak van haar. Voor iemand die ik alleen in het weekend heb ik een behoorlijk volle agenda met haar. Ik ga regelmatig met haar op pad, leuke dingen doen, dus het is niet zo dat we 48 uur op haar kamer zitten en dat ik alleen maar seks wil. Het is gewoon zo dat als we samen gedouched hebben of we liggen samen op bed ik nog wel eens zin heb, maar dat heeft elke jongen wel met z'n vriendin.

wat voor een hoop vrouwen scheelt is dat ze niet het idee hebben dat er een enorme druk achter zit, komt nog bij dat niet alle vrouwen net zo van sex genieten als ze zeggen. (kan een hele hoop verschillende redenen hebben btw)
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:32:52 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4539759
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 11:22 schreef Sakura het volgende:
Ik hou me zelf altijd aan de regel, als de sex in je relatie niet goed is, is je ralatie in totaliteit niet goed.
En dat wil niet zeggen dat je elke avond 4 keer een wip moet maken of zo, daar bedoel ik mee, dat als de interresses in sex teveel verschillen tussen de partners, die relatie vroeg of laat kapot loopt.
En je kan er dan beter vroeg een punt achter zetten dan laat, want hoe langer je er meer door prutteld, hoe meer het kapot maakt als de relatie uiteindelijk op de klippen loopt.

En dat zij zegt dat jij dat moet acsepteren dat ze niet zoveel zin in sex heeft, ok, maar dan kan jij wel een verklaring eisen, dat is ze je dan wel schuldig. Het moet wel van 2 kanten blijven komen.
En als ze er echt niet over wil praten, tsja, dan zit er meer in jullie relatie niet goed.

Iig veel sterkte, ik weet dat het een moeilijk onderwerp is voor veel mensen, maar probeer haar toch zover te krijgen erover te praten. Je mag haar ook best op dit punt (het praten) voor het blok zetten, dat is ze jouw zeer zeker verschuldigd. Een relatie zonder over alles te kunnen praten is zowiezo al geen levensvatbare relatie.

Volgens mij schaamt ze zich nogal. Ik heb ook al eens begrepen van een vriendin van haar dat ondank dat ze allang geen maagd meer was, ze bij hoog en laag beweerde op school dat ze nog netjes maagd was. Ze is overigens niet gelovig en heeft vrijdenkende ouders en normale vriendinnen.
Ik ben heel open naar haar toe, maar ik moet als ik "waaroms" wil weten flink doorvragen.
[..]
pi_4539864
...en dit wil je ook niet lezen, maar ik schrijf het toch even.

In mijn vorige relatie was seks op een bepaald moment hèt onderwerp van alle conflicten geworden. Ik wilde nooit. Ook ik schreef dat aan de pil toe (weten die mannen veel), maar mij frustreerde het ook dat ik echt nooit zin had. Ik was toch nog best gek op mijn partner, toch? Mijn ex zou jaloers zijn geweest op die 4x per maand...bij ons was het soms...1x per 2 maanden. Tot overmaat van ramp kwamen er zelfs situaties voor waarbij ik dan een keertje wel zin had, dat liet merken en hij me afwees met de woorden 'jij wil ook nooit'. En dan wordt seks ineens iets anders dan de liefde bedrijven, dan wordt het 'moeten' en 'hem een keertje een plezier doen' en het wordt vooral erg vervelend. Het was gewoon geen vrijen meer, het werd wippen met bij mij de hoop dat hij maar zo snel mogelijk klaar was, kon ik gaan slapen. Die relatie is dus stuk gegaan.

In mijn huidige relatie vrijen we soms wel drie keer per dag, maar in ieder geval dagelijks (kan me niet veel dagen herinneren dat we niet vreeën, ja als we ergens met andere mensen in de kamer logeren of zo ) Ik gebruik nog steeds precies dezelfde pil.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:41:39 #21
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_4539870
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 11:32 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Volgens mij schaamt ze zich nogal. Ik heb ook al eens begrepen van een vriendin van haar dat ondank dat ze allang geen maagd meer was, ze bij hoog en laag beweerde op school dat ze nog netjes maagd was. Ze is overigens niet gelovig en heeft vrijdenkende ouders en normale vriendinnen.
Ik ben heel open naar haar toe, maar ik moet als ik "waaroms" wil weten flink doorvragen.

Hmm... dit doet wel een belletje rinkelen bij mij... Lijkt een beetje op mijn ex alleen had ik niet het probleem wat betreft de sex.. maar goed... misschien is het slechts een symptoom...
Mijn ex vond de mening van haar omgeving ook veel belangijker dan wat ze zelf wilde, als iemand haar gewoon niet leuk vond, of haar niet tot haar vriendenkring wilde rekenen, dan voelde ze zich minderwaardig. Ze was over ontzettend veel dingen onzeker, zowel lichamelijk als geestelijk.
Ik ben ook altijd een zeer open persoon geweest. Communicatie is de hoeksteen van een goede relatie. Maar bij haar moest ik overal aan trekken... Dit is toch al niet prettig omdat je dan van die geforceerde gesprekken krijgt...
Er kan vanalles aan de hand zijn... dus trek niet te snel conclusies... je hebt al een hoop advies gehad en iedereen heeft ergens wel gelijk... Misschien een tip (die ik geloof ik nog niet gezien heb), probeer eens uit die weekend relatie te breken... Zie haar eens een weekendje niet, of probeer dat toch eens door de week... Zolang je geen gedachten kunt lezen, zal ze toch over de brug moeten komen met wat eraan schort...

Suc6!

Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 11:41:40 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4539871
Ik ga vanavond ook naar haar toe. Ze was er dit weekend niet en ik had haar vrijdag in de hoop dat ze het zou begrijpen dezelfde topictitel toegestuurd als in mijn bericht bovenaan. We hadden gisteravond afgesproken dat ik gewoon vandaag zou langs komen voor de gezelligheid. Kort daarna haalde ik het in m'n hoofd om te vragen of ze m'n mailtje nog had gelezen. Toen barstte de bom, en was ze boos op me. Verwijtten dat ik alleen maar aan seks denk vlogen mijn kant op.
Ik ga nog steeds naar d'r toe vanavond, maar ben bang dat ze er nou een punt achter wil zetten.
[..]
pi_4539955
dat is misschien maar beter voor jouw
pi_4539960
ik zou haar ff haar zin laten doen. Dan komt het ws vanzelf terug. Ik heb dit ook een tijdje gehad. We zagen aelkaar niet zo vaak en als we elkaar dan zagen 'moesten' we alle dingen die we wilden in die tijd proppen. Dus lol maken, sex hebben, praten en dat soort dingen moesten allemaal. Die sex werd min of meer verplicht, omdat we het door de week niet konden doen deden we het maar in het weekend, ook al hadden we geen zin (wat zij dus kan hebben nu).
Wij hebben die sleur geprobeerd te doorbreken en voor ons heeft het geholpen. Dus niet perc sex hebben, gewoon een weekend niet om zeuren ofzo. Dan krijgt ze vanzelf zin erin.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 12:01:43 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4540219
Denk dat ik maar ga voorstellen dat als ik er niet meer om zeur, zij mij moet verleiden als ze zin heeft.

Ik heb al heel vaak laten weten dat ze niets tegen d'r zin in moet doen, maar ben bang dat ze ondanks dat ze aangaf zin te hebben het alleen maar deed om mij te plezieren. Ik krijg ook wel eens de indruk dat ze orgasmes faked alleen maar om er vanaf te zijn en iets anders te kunnen doen.

Als ze het tegen d'r zin in doet of er niet van geniet zou wel verklaren waarom ze steeds minder vaak zin heeft en boos wordt als ik graag wil.

[..]
pi_4540246
Hmm, ik heb een beetje hetzelfde probleem (gehad).
Probeer idd de aandacht van de sex af te halen.
Wij waren een dagje naar de sauna gegaan. Je kijkt de hele tijd tegen haar naakte lijf en zij tegen het jouwe aan maar er is geen sprake van sexualiteit ofzo. Mijn vriendin ging zich zo meer op haar gemak voelen bij mij, ook als ze naakt naast me in bed ligt.
Het klinkt misschien raar maar na die dag (toeval of niet) heeft ze meer zin in sex.

suc6

pi_4540324
.....wacht niet te lang
pi_4540980
Volgens mij is het een beetje over aan het gaan met jullie relatie.... jammer dude..
Soms werkt het gewoon niet, sleur ofzo..
Het ligt in ieder geval echt niet aan jou of aan een pil ofzo.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 13:07:09 #29
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_4541155
Je vriendin heeft het idee dat jij alleen maar wil seksen. Ook al is dit niet zo, zij voelt het wel. En om dat te 'bewijzen', zou ik toch eventjes rustig aan doen (Ja, NOG rustiger aan...)
Bijvoorbeeld door gewoon lekker te knuffelen enzo, maar niet verder te gaan. Moeilijk misschien, maar zo zal je haar wel overtuigen denk ik

Succes iig!

Geluk is een richting, geen punt
pi_4541255
En dan wordt het 'beter'? Welneeee.... Zij zal blij zijn van het gezeur af te zijn en hij zit gefrustreerd elk weekend te hopen dat zij dan maar begint (en dat zal waarschijnlijk zelden zijn). Dus: of je besluit dat je relatie veel belangrijker is dan seks en dat je ook wel zonder seks verder wil, of je ziet in dat het echt niet beter wordt en besluit de relatie te beëindigen. My 2 cents.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 juni 2002 @ 13:13:56 #31
8352 zaiga
The Keenest
pi_4541291
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Dus: of je besluit dat je relatie veel belangrijker is dan seks en dat je ook wel zonder seks verder wil, of je ziet in dat het echt niet beter wordt en besluit de relatie te beëindigen. My 2 cents.
Daarben ik het helemaal mee eens en ik spreek uit ervaring.
May the road rise to meet your feet
  dinsdag 11 juni 2002 @ 13:15:44 #32
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_4541332
Misschien wil je dit ook niet horen, maar uit mijn ervaring gaat zoiets meestal samen met het over het algemeen verslechteren van de relatie en meestal duurt het daarna ook niet erg lang meer of de relatie is gewoon over en voorbij..

Als alles in je relatie verder goed gaat zou ik me niet zo heel erg druk maken, ik heb het alleen meegemaakt dat ze minder 'zin' kreeg en dat dat ook een beetje het einde van de relatie betekende omdat ze gewoon niet meer lekker in haar vel zat, er was gewoon meer aan de hand..

Ik zou zeker willen weten wat nu eigenlijk haar reden is maar meestal zijn vrouwen daar in mijn ervaring niet zo eerlijk over...

Succes ermee in ieder geval !

Laat die gedachte maar even marineren...
pi_4541357
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 13:13 schreef zaiga het volgende:

[..]

Daarben ik het helemaal mee eens en ik spreek uit ervaring.

yep, same here......
  dinsdag 11 juni 2002 @ 13:17:28 #34
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4541368
In sommige gevallen is het wel wat anders. Ik heb op dit moment iets lichamelijks waardoor ik minder goed in staat ben om seks te hebben, maar daar word ik binnenkort aan geopereerd. Dus ik weet dat dit van tijdelijke aard is, verder ben ik dus bereid om er iets aan te doen. Overigens zijn er dan wel andere manieren om elkaar te bevredigen, gelukkig.

Bij mij is het dan iets duidelijks, waarvan mijn vriend en ik op de hoogte zijn, maar het kan ook iets verborgens zijn. Misschien is er wel iets met haar waardoor ze voortdurend heel erg moe is, misschien heeft ze ergens anders last van. Ik zou wel eerst alle mogelijke verklaringen overwegen voor ik conclusies ging trekken. Misschien zit ze wel ergens mee, je weet het niet.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 13:39:42 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4541731
Lastig, iedereen komt met een andere invalshoek. De ene tip zou ervoor kunnen zorgen dat dit alles slechts een fase is waar (zij en) ik doorheen moet(en) en anderen hier verklaren het al terminaal.

Ik zie wel hoe het loopt. Ik zeg altijd tegen haar dat ze gewoon open en eerlijk tegen me moet zijn, maar dat is ze natuurlijk niet als ze zich huldt in opmerkingen als "ik heb gewoon geen zin ok"

Talloze redenen hebben al door m'n hoofd gecirkeld: Test ze me uit? Heeft ze een ander doordeweeks die d'r pakt waardoor ze in het weekend niet zo nodig hoeft? Komt het door die pil? Heeft ze een bepaalde gedachte ergens opgepikt waarom ze niet wil?

[..]
  dinsdag 11 juni 2002 @ 13:44:05 #36
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_4541797
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 13:39 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie wel hoe het loopt. Ik zeg altijd tegen haar dat ze gewoon open en eerlijk tegen me moet zijn, maar dat is ze natuurlijk niet als ze zich huldt in opmerkingen als "ik heb gewoon geen zin ok"
Lijkt me niet dat jullie elkaar echt vertrouwen als het zo gaat... Onbegrip beide kanten op.
Hoe lang hebben jullie nu iets?
Geluk is een richting, geen punt
  dinsdag 11 juni 2002 @ 15:05:23 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4543142
Bijna een jaar
[..]
pi_4543216
Stel je voor dat iedereen het meer zou doen als het landelijk gemiddelde. Dan zou het gemiddelde hoger gaan liggen. Er is geen minimum aantal keren per week waar je aan hoeft te voldoen hoor. Het is niet verboden als het minder is.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4543281
Inderdaad, je moet natuurlijk nooit aan een gemiddelde willen voldoen bij een onderwerp als liefde. Daarnaast denk ik dat het gemiddelde toch wat lager is omdat veel mensen een sociaal wenselijk antwoord invullen

Maar de topicstarter zit denk ik niet zo met het 'feit' dat hij niet aan een gemiddelde voldoet hoor, hij wil gewoon heel graag vaker vrijen met zijn mooie vriendin en zij wil niet zo vaak.

dinsdag 11 juni 2002 @ 16:03:12 #40
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4544247
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar de topicstarter zit denk ik niet zo met het 'feit' dat hij niet aan een gemiddelde voldoet hoor, hij wil gewoon heel graag vaker vrijen met zijn mooie vriendin en zij wil niet zo vaak.
Yup that is the problem. I love that girl!
[..]
pi_4545132
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 13:15 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Misschien wil je dit ook niet horen, maar uit mijn ervaring gaat zoiets meestal samen met het over het algemeen verslechteren van de relatie en meestal duurt het daarna ook niet erg lang meer of de relatie is gewoon over en voorbij..

Als alles in je relatie verder goed gaat zou ik me niet zo heel erg druk maken, ik heb het alleen meegemaakt dat ze minder 'zin' kreeg en dat dat ook een beetje het einde van de relatie betekende omdat ze gewoon niet meer lekker in haar vel zat, er was gewoon meer aan de hand..

Ik zou zeker willen weten wat nu eigenlijk haar reden is maar meestal zijn vrouwen daar in mijn ervaring niet zo eerlijk over...

Succes ermee in ieder geval !

Ja, neem dit plz serieus want Wooly_Mammoth heeft hierin echt gelijk. Weet natuurlijk niet precies hoe de situatie is, maar ze wil heus wel sex in het algemeen dat is echt niet het punt.
Dit is vast heel erg om te horen, maar ze is echt gewoon jullie relatie zat denk ik. Probeer er eens goed over te praten samen, want het ligt niet aan de sex ofzo. Het is gewoon een symptoom van het feit dat ze je minder leuk vindt dan eerst. En als ze daar niet fatsoenlijk met je over wil/kan praten, dan is het de vraag of ze dan wel de juiste persoon is voor jou.
pi_4545297
misschien ligt het aan de pil, op de bijsluiter staat dat je minder zin hebt....het kan.

Misschien zit haar iets dwars en heeft ze daarom geen zin omdat ze er niet voor in de stemming is.

Misschien is het niet fijn voor haar, en moet je eens met haar praten over wat zij fijn vind, en wat jij vind. dat lost al misschien een hele hoop op. als de sex voor een van de twee niet zo leuk is, wil diegene misschien ook niet zo graag.

misschien gaat het inderdaad naar het einde.....

je weet het niet, praat erover met haar. zeg gewoon dat je het haar niet kwalijk neemt, maar dat je het jammer vind. wees lief.

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  dinsdag 11 juni 2002 @ 19:16:48 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4547043
ja...klinkt maybe hard, maar vaak is het wel een teken dat het niet zo goed meer gaat in je relatie...immers als je echt verliefd bent (of echt veel van iemand houdt) dan heb je ook wel zin in sex, gewoon om iets intiems te delen, om zo dicht mogelijk bij elkaar te zijn.....en verder dan maar veel suc6 ermee en laat morgen ff weten hoe het vanavond is gegaan!

Knuf!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_4550454
bij mij betekende met me ex minder sex na een tijdje ook de einde van de relatie, de sleur was er idd in gekomen

als de topicstarter weer thuis is wil ik en ik denk met mij meerdere weten hoe het afgelopen is

sterkte!

woensdag 12 juni 2002 @ 09:48:58 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4553947
Nou ze heeft het niet uitgemaakt of zo, het enigste wat ze eigenlijk zei was of ik niet meer zo over seks wilde zeuren. Dat was vlak voordat we aan tafel gaan dus dan kon ik er verder niet op in gaan, we hebben er niet echt uitgebreid ook ver gesproken verder. Wel was ze meer knuffellerig en kwam ze ook wat vaker tegen me aan liggen.

Typerende is dat ze me erg mist als ik er niet ben. Ze is dolblij als ik vrijdags een trein eerder dan normaal pak. Omdat ik haar dit weekend niet gezien had, vroeg ze me maandag al of ik niet langs kon komen. Als het echt over dreigt te gaan dan heb je denk minder behoefte aan iemands aanwezigheid en zul je ze dus niet dolblij zijn als die persoon wat eerder langs komt.

Ik hoop dat het uiteindelijk ligt aan het feit dat ze de seks niet fijn vindt (dat het pijn doet of zo) maar dat niet durft te zeggen. Maar ja, wellicht dat het dit weekend ter sprake komt.

[..]
pi_4554243
Hmmm, als ze zegt dat je minder moet "zeuren" over sex maar verder niks zei dan denk ik dat het niet aan de relatie ligt.
Zij ervaart het dus als zeuren.
Misschien moet je eens proberen om een paar weken ofzo het niet over sex te hebben. (behalve als ze er zelf over begint natuurlijk) Ook niet te vaak aansturen op sex, laat haar het initiatief nemen! Misschien voelt ze het zo dat jij haar aan het pushen bent en dat ze daarom een beetje dwars ligt.
Gewoon de aandacht van de sex af halen en haar het gevoel geven dat je niet perse erop wilt.

woensdag 12 juni 2002 @ 11:54:10 #47
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4555657
nou ik denk niet dat je er maar zomaar van uit moet gaan, omdat zij je wel wil zien en zo dat het daarom dan maar goed is. Kan ook zo zijn dat zij nog niet weet wat ze wil *(wel of niet met jou verder) maar zelf de keuze wil houden, dus jou probeert niet te laten merken dat ze twijfelt...zodat ze beide opties nog open heeft staan.

vaak merk je dat aan het einde van een relatie vreemde dingen kunnen gebeuren, kan me nog herinneren dat tegen de tijd dat mijn ex het uit wilde maken, hij juist extra veel tijd en aandacht voor me had, hij kwam ook ineens langs en ik kreeg een supergrote kerstkaart van hem (formaat mega mega mega)....maar ik denk dat je het er niet zo bij moet laten zitten

zij kan wel zeggen dta je zeurt, maar jij hebt ook je behoeftes en het lijkt me dat jullie oud en wijs genoeg zijn om een fatsoenlijk gesprek hierover te kunnen hebben.

Sterkte

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 13 juni 2002 @ 08:30:10 #48
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_4570446
Heeft je vriendin buiten jou nog vrienden/vriendinnen? Als jij de enige bent die ze heeft voelt ze zich zowiezo niet helemaal ok.

Had mijn vriendin ook wel een beetje toen het contact met haar vriendinnen minder was. Dan krijgt ze zowiezo helemaal een psychisch dipje, met als gevolg ook minder zin om te vrijen. Maar omdat ze zich rot voelde en wel behoefte had aan gezelschap was ze wel heel blij als ik er weer was.

Ik zou de oorzaak voor haar mindere zin toch eens proberen te zoeken buiten het bed en de pil....

pi_4571400
sorry, kan het niet laten ,maar.... ruk je gewoon helemaal blauw voordat j enaar haar toe gaat, dan is de druk van de ketel, in ieder geval bij jouw...

Maar ff serieus,

Een ex van mij had dit gedoe ook. Als ik zoiets hoor/lees word ik wel een beetje moe van het feit dat de heren maar moeten uitvissen wat er aan de hand is....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  donderdag 13 juni 2002 @ 12:17:20 #50
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_4572696
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 10:37 schreef Gompy58 het volgende:
sorry, kan het niet laten ,maar.... ruk je gewoon helemaal blauw voordat j enaar haar toe gaat, dan is de druk van de ketel, in ieder geval bij jouw...
Hehe, wel komisch, maar wel een goede tip. Het maakt het idd een stuk dragelijker om door je (bijna) naakte vriendin geknuffeld te worden terwijl je weet dat 'het' er toch niet van komt omdat dan bij jezelf de drang een stuk minder is.

Als je vriendin dan langer in je armen ligt zonder te voelen dat jij gelijk zin krijgt in meer haalt dat wel veel van de stress weg

donderdag 13 juni 2002 @ 12:21:50 #51
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_4572803
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 12:17 schreef TR08 het volgende:

[..]

Hehe, wel komisch, maar wel een goede tip. Het maakt het idd een stuk dragelijker om door je (bijna) naakte vriendin geknuffeld te worden terwijl je weet dat 'het' er toch niet van komt omdat dan bij jezelf de drang een stuk minder is.

Als je vriendin dan langer in je armen ligt zonder te voelen dat jij gelijk zin krijgt in meer haalt dat wel veel van de stress weg

Volgens mij werkt het voor geen meter hoor..
Als 'k me blauw zou rukken dan me vriendin naakt zou zien, alla.. maar als ze me dan aanraakt en geknuffelt wilt worden.. dan *PLOP* .. en ga je er weer alles aan doen haar in dat bed te manouvreren.

Ik denk gewoon dat als jij meer behoefte hebt dan zij kan bevredigen je een andere vriendin met "zoeken".. Maar iig het uitmaken (eerlijk zijn).

Tenslotte kan je zonder vriendin een eeuw geen seks hebben, en als je er een hebt die bloedmooi is je het wilt hebben, en als die dan niet wil.. is dat gewoon keihard BALEN!!!!!!!

Je leeft maar één keer...
pi_4573378
Paar tips van oma Manono:

- Neem wat meer afstand in bed en doe niet alsof je er automatisch op kan kruipen zodra jullie beiden liggen. Niks is slechter voor een dameslibido dan dat, en de ervaring leert dat het dan ook nooit beter wordt. Ruk maar gewoon wat meer onder de douche en neem een aantal dagen geen initiatief. Laat haar ook eens de kans.

- Misschien is het de pil, misschien heeft zij problemen. Misschien heeft ze een ander, of wordt ze niet warm van de manier waarop jij je leven inricht. Je kunt ook eens met haar praten of een avond naar haar luisteren. Heb het dan vooral niet over sex. Maak samen afspraken en plannen om iets te veranderen (vorm vd relatie/huis/cursus/sport/familie/geld/projecten)

- Doe eens wat om de sleur in je relatie te doorbreken. Een leuk voorstel doet al wonderen. "Zullen we..."

- Besteed extra aandacht aan je uiterlijk, verslons niet omdat je een relatie hebt. Stimuleer haar hetzelfde te doen.

- Voorzichtig mee zijn: laat haar zo nu en dan beseffen dat andere dames ook nog belangstelling tonen (zonder haar onzeker te maken want dan werkt het weer averrechts)

- Vermijd druk op sexueel vlak. Doe alsof het je koud laat, en wees niet steeds zo zelftoegeeflijk omdat je zo nodig moet en zij nu eenmaal naast je ligt. Zelfbeheersing levert punten op die, hoe later je ze inlevert, steeds meer waard worden.

Veel succes!

Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 13 juni 2002 @ 13:12:00 #53
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4573635
quote:
Op donderdag 13 juni 2002 12:56 schreef Manono wat geweldigs
Oma weet het beter! Prima advies!
pi_4574095
Nee is nee, dus als ze er geen zin in heeft ook niet door gaan drammen. Daar maak je het 9 van de 10 keer alleen nog maar erger mee. Laat haar dan maar het inititief nemen en sla eventueel de slag maar aan jezelf onder de douche of weet ik waar.
  donderdag 13 juni 2002 @ 13:52:54 #55
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_4574241
Waar het bij jouw vriendin aan ligt weet ik niet, maar gezien een aantal reacties hier wilde ik nog even zeggen dat de pil wel degelijk lustverminderend kan werken. En daar hoef je echt geen hele zware voor te slikken! De ene vrouw is gewoon gevoeliger voor de hormonen dan anderen.

* Verder raadt oma Jane je aan om goed naar oma Manono te luisteren.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_4576940
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:56 schreef extreme het volgende:
misschien leg je er te veel druk op, en heeft ze daarom geen zin, de pil vlakt misschien wat dingen af, maar neemt niet de zin in sex weg, of de mogelijkheid om iemand sexueel op te winden.
Ja precies. Waarschijnlijk is er een andere reden dat ze niet (met jou) naar bed wil. Probeer er eens over te praten.
En als dat niet helpt...
  donderdag 13 juni 2002 @ 22:51:26 #57
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_4579347
quote:

Je leert er van zelf mee leven, als je voldoende van haar houd ik sweer het je ik had een relatie van 2.5 jaar waarin ik maar 15 maal seks heb gehad en toch hield ik van haar.
Ze heeft het zelfs gepresteerd om niet de pil te slikken en zwanger te raken, tevens ook haar medicijnen tegen haar schiltklier niet in nemen wat tot gevolg had dat ze me op 23 jarige leeftijd vertelde dat ik pappa werd en 4 maan den later in haar eentje de beslissing nam om het weg te laten nemen, wat niet eens mag, het ging toen uit voor een jaar uit elkaar geweest en toch weer bij elkaar gekomen 1 maal weer seks gehad een half jaar later gooide ze me voor het 2e maal het huis uit wat op onze bijde namen stond.
Gevolg ik getraumatiseerd denk nog steeds elke dag aan het kindje maar kan het haar niet kwalijk nemen ook al heb ik geen gevoelens meer voor haar, maar in die tijd geen problemen mee gehad dat we zo weinig seks hadden. Ik hield van haar met mijn volledige ziel. maak optijd een keuze voordat je het gevoel hebt dat je krap zit in je eigen gevoel belemerd. ga je eigen gan en doen niet als ik 10 11 uur per dag werken om alles te verkroppen.

Ik geloof dat me emotie weer de baas is en dat ik afwijk van het topic maar toch, ik had ook weinig seks en er valt mee te leven zonder het gevoel van dat je vreemd moet gaan of moet stoppen kijk haar diep aan en ga je gevoelens voor haar en je zelf na.

Grappig dat ik dit zeg, met zo'n puinhoop in me ziel.

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_4579457
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 10:56 schreef extreme het volgende:
Het kan afvlakken, maar bij mijn vriendin is de behoefte aan sex er juist groter van geworden. Nu is het ook geen verplicht nummertje, meer gewoon wanneer het uitkomt en lekker creatief zijn.
Waar een wil is, is een weg. Waar meer willen, is een file
  vrijdag 14 juni 2002 @ 12:23:06 #59
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_4585009
Wat al die suf ruk tips betreft: ze slaapt nogal snel en diep, dus als er druk is dan is het slechts wachten totdat ik naast me iets zachtjes hoor snurken...
[..]
  vrijdag 14 juni 2002 @ 13:37:46 #60
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_4586298
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Als je zegt <20 geeft dat opeens een nieuwe dimensie aan het verhaal.

Verder zou ik gewoon even wat zelfdiscipline tonen en een paar maandjes er niet over beginnen en alleen maar een beetje knuffelen. Laat zien dat het ook zonder sex kan.

Als ze dan eindelijk zin heeft, maak er dan wat van, zonder enige druk. Maak niet zo'n uitdrukking van 'eindelijk!' of 'je doet het zeker alleen om mij te pleziere?'. Let it last the hele nacht

Dan denkt ze er met plezier aan terug en wil ze misschien weer vaker.

Of je maakt het gewoon uit natuurlijk.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_4586441
quote:

DA's gewoon een fase, dat gebeurd wel vaker bij grietjes.

Gewoon effe nergens op in gaan, bietje meer trekken als je nodig moet, en over een paar maanden is het weer helemaal snor.

vrijdag 14 juni 2002 @ 13:51:54 #62
28862 Kutkop
Honda-holic
pi_4586632
[edit - en toch heb ik je tekst iets aangepast door enkele overbodige krachttermen weg te halen]

A. geen sex,
B. niet zeggen waarom.
C. 1+1=2

Ze moet OF zeggen waarom, OF gewoon d'r bek houden.
Klagen zonder verklaring te geven.
Ik ken de situatie, echt vreselijk gewoon.
Wat ik deed werkte best wel goed.

Elke keer dat we lagen te klooien liet ik het initiatief aan haar over. Op het moment dat zij sex wou hebben zei ik heel droog "Nee, ik heb geen zin". Het is best kut, want je hebt er gewoon zin in, maar zij heeft ook haar behoeften en wordt er ook best gek van.
Op een gegeven moment doe je het gewoon, en dan is het ZO lekker dat zij ook weer vaker wil.

Er zijn twee vereisten:
A: Je relatie moet tegen een "stootje" kunnen.
als je pas drie misschien hebt, dan zegt ze
eerder "doei" dan na drie jaar. (wij hadden dus 3jaar)
B: Het moet wel lekker zijn voor haar.
Als je gewoon onder de maat presteert, dan heeft
ze niets om naar te verlangen.("zij mocht niet klagen...." )

Veel sterkte met de situatie, het is moeilijk.

DISCLAIMER.
Voordat er boze vrouwwezens komen klagen van "kutkop moet zijn mond houden" zou ik graag willen benadrukken dat:
Ik TOTAAL NIET vrouwonvriendelijk ben, maar ze moeten wel eelijk zijn.
Ik zie vrouwen NIET als sexobjecten, ik kan er alleen bijzonder van genieten.
En iedereen die blijft klagen (want dat doet ze in principe) zonder een reden te geven heeft per definitie geen recht van spreken.
Als je de ballen hebt om te klagen, dan moet je ook durven zeggen waarom.

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 14-06-2002 15:39]

Misschien wel de krent in JOUW pap.
pi_4586779
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 13:51 schreef Kutkop het volgende:
.
Jij hebt er echt helemaal geen verstand van he...

Ten eerste, je hebt niets te willen, je hebt samen een relatie, dus samen keuzes.

Ten tweede, een vrouw is meer dan alleen een Neukpop

en ten derde, dit heeft TOTAAL NIETS met arrogantie te maken

[Dit bericht is gewijzigd door SolidArt op 14-06-2002 15:40]

dinsdag 16 juli 2002 @ 21:27:07 #64
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_5040907
Er zijn ook vrouwen die gewoon erg weinig zin hebben in / behoefte hebben aan sex, zonder dat dit iets wil zeggen over de relatie of over een of ander lichamelijk of geestelijk probleem.

Sure, er kan vaak een of ander probleem zijn maar het is niet ALTIJD per definitie zo. Mensen verschillen nu eenmaal en zo ook in het belang dat ze aan sex hechten.
Het valt me op dat mensen hier nogal erg snel met hun conclusies zijn.

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')