idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...quote:
ok maar we hoeven geen verslagquote:
Erger dan in Egypte eerst?quote:
quote:
Ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen de komende dagenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd.... volgens mij gata het zowiezo goed fout...
Als Libie zou vallen dan gaat Iran zeker fout aflopen
hoe krijg je een onderwerp van Spaceballs naar heftige neuqsecksquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?
Dat zien we wel als het zover is hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu wel. Dus. Waar waren we gebleven? Spaceballs, zoenen, en dan heftige neuqsecks?
quote:
zet fles aan je lippen en zuigen danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
De dorst is vrij eenvoudig op te lossenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
trusten trevquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheidquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds dorst.
Keelpijn ook, trouwens.
Okquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zien we wel als het zover is he
Ik weet het echt nietquote:
Bij mij is de verkoudheid erbij gekomen. De keelpijn is gelukkig niet erger geworden thoughquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn keelpijn is een paar uur geleden vervangen door een verkoudheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |