SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Lijkt me wel toch... Of zijn je aanvalsratings echt dramatisch nu ten opzichte van zijn verdediging?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef MrMoon het volgende:
hopelijk kan ik nog wat rechtzetten in de tweede helft..
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mn team naam weer veranderen komend tussen seizoen. Naar : We sturen onszelf met een kluitje het Bosch in.
Wat betekent dit precies? Dat mijn spelhervatter z'n werk goed doet ofzoquote:De vrije trap van Orleans in de 76e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Leonardus Hooijberg, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 0-4! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
jep.. de geblesseerde spits, speelde richting vleugel om mn vleugelaanval te ondersteunen, maar dat is nu ook weg.. ik moet hopen op een SE..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch... Of zijn je aanvalsratings echt dramatisch nu ten opzichte van zijn verdediging?
Oei... Ik zal voor je duimen dan maar in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep.. de geblesseerde spits, speelde richting vleugel om mn vleugelaanval te ondersteunen, maar dat is nu ook weg.. ik moet hopen op een SE..
Ik vond het wel erg langdradig...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei... Ik zal voor je duimen dan maar in ieder geval.
Ik heb er nog maar even een persbericht tegenaan gegooid...![]()
ach het wordt toch niks meer.. hopen dat ik volgende week de tweede plek kan verdedigen..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei... Ik zal voor je duimen dan maar in ieder geval.
Ik heb er nog maar even een persbericht tegenaan gegooid...![]()
En hij heeft een positief WE... Het kan nog steeds. Niet opgeven met hopen. Je hebt nog 35 minuten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach het wordt toch niks meer.. hopen dat ik volgende week de tweede plek kan verdedigen..
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Je merkt wel dat ik de afgelopen seizoenen niet actief was op het forum op zondag...
Sterren zeggen vrij weinig, ratings daarin tegen wel!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Wat willen de rating details van een wedstrijd nu precies zeggen als er bijvoorbeeld hetvolgende staat: rechterverdediging: formidabel (heel laag) en linkeraanval: redelijk (hoog)?
Mijn rechterverdediger heeft meer sterren dan mijn linkeraanvaller.
Dat je niet naar sterren moet kijken. Dat zegt dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Wat willen de rating details van een wedstrijd nu precies zeggen als er bijvoorbeeld hetvolgende staat: rechterverdediging: formidabel (heel laag) en linkeraanval: redelijk (hoog)?
Mijn rechterverdediger heeft meer sterren dan mijn linkeraanvaller.
En wat zeggen ze dan in mijn geval?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sterren zeggen vrij weinig, ratings daarin tegen wel!
quote:Op de linkerflank stak Jdrzej Haczek van Jamess de hele vijandelijke helft over en lepelde in de 58e minuut de 1-3 in het doel.
Ook niks. Je moet die ratings vergelijken met wat je tegenstander er tegenover heeft staan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
En wat zeggen ze dan in mijn geval?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toch nog.. ondanks mn drama aanval..
Je gaat gewoon winnen hoor. Mijn glazen bol heeft gesproken...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toch nog.. ondanks mn drama aanval..
ik hoop hetquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon winnen hoor. Mijn glazen bol heeft gesproken...
Normaal bij mij niet hoor. Het is dat ze het nu om de 1 of andere vage rede nu helemaal niet meer doen maar ze werkte daar voor prima.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Het is helemaal niks met die streams, om de 3 seconden hapert het weer... allemaal!
Hmm zegt me nog steeds niet al te veel.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook niks. Je moet die ratings vergelijken met wat je tegenstander er tegenover heeft staan.
met wat geluk kun je je handhavenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja kampioenschap kan me niet meer ontgaan... volgende wedstrijden zijn allemaal bot-teams of teams die op weg zijn om bot-teams te worden.
Volgend seizoen wordt een afslachting in de VII...
Haha.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Hmm zegt me nog steeds niet al te veel.
Iemand?
Mijn team Zijn team
Middenveld: slecht (heel laag) zwak (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag) uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog) briljant (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (laag) uitmuntend (laag)
Rechteraanval: goed (heel laag) waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (laag) zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (hoog) zwak (hoog)
Verdediging: zwak (zeer hoog) redelijk (laag)
Aanval: zwak (heel laag) zwak (heel laag)
Tactiek: counter counter
Tactiekvaardigheid: uitstekend briljant
quote:De thuisploeg kwam op een 2-1 voorsprong in de 73e minuut na een doorbraak van Jopie van Groningen, die helemaal alleen over de rechterflank opstoomde en de bal over de keeper lobde.
quote:
De ratings zijn ook alleen iets minder en de individuele sterren. Maar het doet echt weinig aan hun eigen scoringsvermogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef MrMoon het volgende:
mn snelle vleugelspeler en mn technische mid hebben gescoord in de regen..
ik heb het in de gatenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De ratings zijn ook alleen iets minder en de individuele sterren. Maar het doet echt weinig aan hun eigen scoringsvermogen.
Die gaat voor een topscore inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb het in de gaten
GotC is ook lekker bezig trouwens..
Maar hoe kan dit dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha.
Je moet zijn aanval tegenover jouw verdediging leggen, zijn verdediging tegenover jouw aanval.
Als je bij dat eerste hoger scoort, dan is de kans dat hij scoort klein.
Je moet dus proberen om alles zo hoog mogelijk te krijgen, zodat de tegenstander zo weinig mogelijk kans heeft om te winnen.
Haags kwartiertjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
nog 10 minuutjes, in de 2e helft slechts een event. Ben benieuwd
Hoe kan wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
Zijn linkeraanval is zwak (hoog) en mijn rechterverdediging is formidabel (heel hoog)
Gezien mijn ratings betwijfel ik datquote:
Het verschil in de VII divisies in ontzettend groot. Het ligt er dus maar net aan waar je terecht gaat komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gezien mijn ratings betwijfel ik dat.
Maar wat ik niet snap is hoe kan heel laag staan bij iets wat formidabel is en dan wel hoog bij iets wat zwak is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe kan wat?
Het is niet zo, dat het onmogelijk is dat iemand scoort als de ratings zo ontzettend veel beter zijn.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-1 voor Moon. Kampioenschap binnen lijkt me.
Oh. Je hebt het over de subratings... Dat is wat anders...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap is hoe kan heel laag staan bij iets wat formidabel is en dan wel hoog bij iets wat zwak is.
En ik ben kampioenquote:In de 85e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Henke Nederbo van Jamess recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 1-4 om.
was ff mn tandenpoetsenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Moon heeft ook de 4-1 binnen, waar is die eigenlijk heen?
En volgende week ook de MOTS al ingegeven?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was ff mn tandenpoetsen
lijkt wel Gronings kwartiertje
nope nog niet.. ga ik nog wel even doen..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En volgende week ook de MOTS al ingegeven?
theoretisch kan Delfzijl nog langszij komen als hij de volgende twee wint en ik verlies (wat eigenlijk niet zou kunnen), maar ik heb iets van +15 op doelsaldo meer dan hem, dus die is in de pocketquote:
Ik hoop nog twee nieuwe spelers binnen te kunnen halen voor volgende week. De laatste mid en mijn eerste vleugel. Maar het ligt er even aan of mijn spelers verkocht worden...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope nog niet.. ga ik nog wel even doen..
kheb inmiddels 1,97 miljoen, dus ben benieuwd of ik Nand daarvoor kan halen..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop nog twee nieuwe spelers binnen te kunnen halen voor volgende week. De laatste mid en mijn eerste vleugel. Maar het ligt er even aan of mijn spelers verkocht worden...
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Flappekz het volgende:
17-1 gewonnen en 405 hatstats in totaal
Dat lijkt me wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kheb inmiddels 1,97 miljoen, dus ben benieuwd of ik Nand daarvoor kan halen..
ik hoop het..quote:
Ik kom komend seizoen liever niet bij jou in de divisie tbhquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu kunnen we bij elkaar in de divisie komen (flap, moon en koekje).
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom komend seizoen liever niet bij jou in de divisie tbh
op zich zou dat wel leuk zijn, maar qua team sla ik liever overquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu kunnen we bij elkaar in de divisie komen (flap, moon en koekje).
Ik haal maar 185 hatstats (nog).quote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
op zich zou dat wel leuk zijn, maar qua team sla ik liever over
Pfff wat een pussy teamquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal maar 185 hatstats (nog).
Ja, wat een watjes zijn het ook he...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik snap niet dat men daar zo bang voor is...
+15 doelsaldo kan bij twee winstpartijen van hem 2 verliespartijen van jou mogelijk worden weggepoetst hoor ;-)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
theoretisch kan Delfzijl nog langszij komen als hij de volgende twee wint en ik verlies (wat eigenlijk niet zou kunnen), maar ik heb iets van +15 op doelsaldo meer dan hem, dus die is in de pocket
je aankoopbeleid van de komende wekenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik snap niet dat men daar zo bang voor is...
Ik blijkbaar 93.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal maar 185 hatstats (nog).
Kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, wat een watjes zijn het ook he...
quote:Je trainer Bo Prent heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Bo Prent Zijn vaardigheden op het gebied van positiespel namen af van reusachtig tot bovennatuurlijk.
Weet ikquote:Op maandag 21 februari 2011 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoveel zal dat niet schelen in zijn stats hoor...
Mijn tegenstander van volgende week. Iemand nog tips om zulke counterhufters te verslaan? Ik moet winnen, ben sowieso van plan zelf het middenveld te verliezen en te counteren.quote:FC Star75
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging formidabel (zeer hoog)
Centrale verdediging wonderbaarlijk (heel laag)
Linkerverdediging uitmuntend (laag)
Rechteraanval waardeloos (hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval uitstekend (laag)
HatStats (gedetailleerd)
Verdediging: 119
Middenveld: 54
Aanval: 53
HatStats 226
LoddarStats 16.57
Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (laag)
Aanval zwak (hoog)
Teammotivatie
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid wereldklasse
En hopen op een SE van mijn onvoorspelbare spits denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 09:33 schreef Drassss het volgende:
Tja zijn LA maar proberen te blokken en zelf vol op die RV gaan knallen. Meer kan je niet doen
Kan een leuk potje worden ja! Ik denk dat het bij meerdere competities nu alles of niks is.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En hopen op een SE van mijn onvoorspelbare spits denk ikZou een leuke ontknoping kunnen worden als ik deze weet te winnen.
Speelt hij altijd via dezelfde vleugel of wisselt dat ook nog al?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn tegenstander van volgende week. Iemand nog tips om zulke counterhufters te verslaan? Ik moet winnen, ben sowieso van plan zelf het middenveld te verliezen en te counteren.
Dat wisselt ook nogal eens, maar wel altijd de kracht bij één vleugel, dus twee CV's maar naar buiten sturen.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Speelt hij altijd via dezelfde vleugel of wisselt dat ook nog al?
Yup. 2 verdedigende vleugeldefs inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat wisselt ook nogal eens, maar wel altijd de kracht bij één vleugel, dus twee CV's maar naar buiten sturen.
Ja, het is in ieder geval leuk dat de spanning even terug is, daar zag het niet naar uit!quote:Op maandag 21 februari 2011 09:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan een leuk potje worden ja! Ik denk dat het bij meerdere competities nu alles of niks is.
Ja, dacht er ook aan om mijn spits met goed vleugelspel voor het eerst een zijkant op te sturenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh, en ik zou alles via de linkervleugel knallen, zijn def aan de rechterkant is namelijk minder hoog dan de linkerkant.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef Drassss het volgende:
Promotie grens nog 2 punten van mij vandaan.... eigenlijk wil ik niet direct promoveren dus hopelijk kan ik nog wat punten verspelen in het laatste duel.
De extra training en inkomsten?quote:
Dan ben je wel erg zeker van je zaakquote:Op maandag 21 februari 2011 09:46 schreef Drassss het volgende:
Promotie grens nog 2 punten van mij vandaan.... eigenlijk wil ik niet direct promoveren dus hopelijk kan ik nog wat punten verspelen in het laatste duel.
Dat kan ik me net in het geval van Drasss niet voorstellen.quote:
Krijg je bij een P/D niet een bepaald percentage van de inkomsten?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan ik me net in het geval van Drasss niet voorstellen.
En je speelt sowieso uit dan, dus inkomsten heb je niet extra. Alleen die training.
quote:Vriendschappelijke en kwalificatiewedstrijden: Inkomsten worden 50-50 verdeeld.
Zelfs een hag-bot heeft op maandagmorgen wel eens wat opstartproblemenquote:
Ik was sowieso liever in bed lijven liggen vanochtend...quote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zelfs een hag-bot heeft op maandagmorgen wel eens wat opstartproblemen
Je bent niet de enige...quote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was sowieso liever in bed lijven liggen vanochtend...
Zit nogal een verschil in ja, naaipotjes van de ME of wel gewoon 'terecht'?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:57 schreef Nixx- het volgende:
Het gaat op dit moment niet erg lekker met mijn team:
Eerste helft van het seizoen: 6-0-1
Tweede helft tot op heden: 2-0-3
Ik sta nog wel eerste met een punt voorsprong.
Ik denk dat ik dat wel vast moet kunnen houden.
Dat is een geldige reden. Maar ik zou toch gewoon voor directe promotie gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:59 schreef Drassss het volgende:
Nouja de training is ook zeker mooi meegenomen, maar tevens wil ik precies weten in welke competitie ik kom. Daardoor kan ik bepalen of ik wel WIL promoveren... Mijn team zou eigenlijk te kort komen in een normale sterke V...Vandaar dat ik misschien niet wil promoveren.
Normaal gesproken ik ook altijd... maarja zo'n seizoen als vorig jaar is ook niet allesquote:Op maandag 21 februari 2011 10:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een geldige reden. Maar ik zou toch gewoon voor directe promotie gaan.
Ja... en als je het dan nog misloopt als je wel in een gewenste zwakke V kan komen is het nog zuurder...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een geldige reden. Maar ik zou toch gewoon voor directe promotie gaan.
Dat zou extreem zuur zijn, maar gelukkig heb ik al een gruwelijke teamgeest dus dat moet in die zin nog goedkomenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja... en als je het dan nog misloopt als je wel in een gewenste zwakke V kan komen is het nog zuurder...
Gewoon voor de gok gaan dat je in een zwakke V terecht komt. En met de ratings die je gisteren met PIC (?) haalde, moet je je in 90% van de V divisies je wel kunnen handhaven.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik ook altijd... maarja zo'n seizoen als vorig jaar is ook niet alles
In eerste helft: Twee wedstrijden die ik onterecht won.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:00 schreef Gijs_ het volgende:
Zit nogal een verschil in ja, naaipotjes van de ME of wel gewoon 'terecht'?
Ja mijn ratings zijn wel behoorlijk gestegen.. Vorig seizoen zat ik op een gem van 215.. nu op 230 dus dat scheelt..quote:Op maandag 21 februari 2011 10:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon voor de gok gaan dat je in een zwakke V terecht komt. En met de ratings die je gisteren met PIC (?) haalde, moet je je in 90% van de V divisies je wel kunnen handhaven.
Je kan in Alltid kijken met wie je van competitie ruilt. Dit veranderd alleen wel na elke wedstrijd.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:03 schreef Drassss het volgende:
Normaal gesproken ik ook altijd... maarja zo'n seizoen als vorig jaar is ook niet alles
Daarom.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja mijn ratings zijn wel behoorlijk gestegen.. Vorig seizoen zat ik op een gem van 215.. nu op 230 dus dat scheelt..
Gewoon promoveren dusquote:Op maandag 21 februari 2011 10:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja mijn ratings zijn wel behoorlijk gestegen.. Vorig seizoen zat ik op een gem van 215.. nu op 230 dus dat scheelt..
Moet je nagaan dat Possie al meer dan 2000+ voor zijn rekening neemtquote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef Gijs_ het volgende:
Deze maand gaan we trouwens op zeker over de 6000 posts...
Tsja, wat moet je daar op zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Possie al meer dan 2000+ voor zijn rekening neemt
Sssst, straks gaat ie het weer compenseren...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij heeft anders pas 1 post in dit topic gewoon...
Ik zal hem niet tegenhouden.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sssst, straks gaat ie het weer compenseren...
quote:
quote:Wout van den Bosch Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van waardeloos naar rampzalig.
En gister stond ie al te slapen op het veld... mooie waailap die Wout van de Boschquote:
Hoho hij had ook een spectaculaire redding.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En gister stond ie al te slapen op het veld... mooie waailap die Wout van de Bosch
Ik zou hem eerder aannemen. Het gaat nog een seizoen of 4 duren voordat hij naar Redelijk zakt. Maar het ligt er ook natuurlijk aan in welke divisie je uithangt dan en hoeveel geld je te besteden hebt.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef IPeePie het volgende:
Wanneer kan ik eigenlijk het best een FC aannemen? Ik ben van plan het seizoen na het volgende te promoveren, en zoals jullie misschien weten heb ik een paar weken geleden een goed/slecht coach aangenomen. Het lijkt me dat het beter is eerst te wachten totdat hij zakt naar een redelijk coach?
Euhm... We hebben het niet over leiderschap he. Maar over de coachvaardigheden.quote:
Oh crap!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm... We hebben het niet over leiderschap he. Maar over de coachvaardigheden.
Een Goed/Slecht zit namelijk al onder matig.
En ik kan me niet voorstellen dat jij zo lang wacht...
Ja, dat je die moest kopen wist ik ook, beetje verkeerd verwoordquote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder aannemen. Het gaat nog een seizoen of 4 duren voordat hij naar Redelijk zakt. Maar het ligt er ook natuurlijk aan in welke divisie je uithangt dan en hoeveel geld je te besteden hebt.
Daarnaast kun je een FC (Future Coach) niet aannemen, maar moet je die kopen. Een FC is een speler met redelijk of goed leiderschap en met genoeg ervaring om hem over minimaal 1 seizoen na aankoop tot coach te maken.
Gewoon nu alles promoveren.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga de komende tijd een berg inleveren met mn jeugd team.....
[ afbeelding ]
Thijs mag straks ook gepromoveerd worden. Al heeft ie al een tijdje niet meer in de basis gespeeld.
[ afbeelding ]
En dan heb ik deze 2 nog die ook gepromoveerd moeten worden. Helaas zijn ze nog niet uit getraind.
[ afbeelding ]
Ook in mn jeugd team tijd voor vernieuwing dus.
Het duurt nog wel ruim 3 seizoenen voordat de speler naar redelijk zakt. Zijn leiderschapskwaliteiten sullen eerst zakken naar rampzalig.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef IPeePie het volgende:
Wanneer kan ik eigenlijk het best een FC aannemen? Ik ben van plan het seizoen na het volgende te promoveren, en zoals jullie misschien weten heb ik een paar weken geleden een goed/slecht coach aangenomen. Het lijkt me dat het beter is eerst te wachten totdat hij zakt naar een redelijk coach?
Oja ook een optie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon nu alles promoveren.
Je kunt hem altijd kopen. Het is niet verplicht hem na 1 seizoen meteen coach te maken. Je kunt dan wachten totdat je hem nodig hebt. En hoe langer hij al bij je speelt, hoe hoger zijn ervaring wordt en hoe goedkoper het straks is om hem coach te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, dat je die moest kopen wist ik ook, beetje verkeerd verwoord.
Is het een goed moment om hem aan het eind van volgend seizoen te kopen, zodat als ik in de VII kom ik hem coach kan maken?
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het duurt nog wel ruim 3 seizoenen voordat de speler naar redelijk zakt. Zijn leiderschapskwaliteiten sullen eerst zakken naar rampzalig.
Welk moment het beste is: voor de eerste bekerwedstrijd.
Welk seizoen dan zou ik je niet kunnen vertellen.
Ok. Heb je al een goed leiderschap coach nodig in de VII eigenlijk, of heb je er veel aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd kopen. Het is niet verplicht hem na 1 seizoen meteen coach te maken. Je kunt dan wachten totdat je hem nodig hebt. En hoe langer hij al bij je speelt, hoe hoger zijn ervaring wordt en hoe goedkoper het straks is om hem coach te maken.
Ik heb tot in IV met een redelijk gewerkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
[..]
Ok. Heb je al een goed leiderschap coach nodig in de VII eigenlijk, of heb je er veel aan?
Goed en redelijk qua leiderschap maakt geen verschil qua effect, alleen kun je wat langer met een goed leiderschap coachquote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
[..]
Ok. Heb je al een goed leiderschap coach nodig in de VII eigenlijk, of heb je er veel aan?
Waar je een goed leiderschap coach voor nodig hebt is voor je PIC/PIN/MOTS strategie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef IPeePie het volgende:
Ja, ik weet hoe TS werkt, maar ik vroeg me af of je er al veel aan hebt in de VII. In mijn VIII zou ik er namelijk geen bal aan hebben. Ik win al m'n potjes toch wel, behalve tegen de VII degradant, waar ik ook met een paradijs op aarde TS waarschijnlijk niet van zou winnen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Waar je een goed leiderschap coach voor nodig hebt is voor je PIC/PIN/MOTS strategie.
Door PIC in een wedstrijd te spelen verhoog ik mijn TS (Team spirit) met 33%, de wedstrijd erna is mijn TS hoger, waardoor ik ook een hoger middenveld heb.
De basis hierachter is om de eerste wedstrijden van het seizoen PIC te spelen (met een groetere kans op verlies door een laag middenveld) totdat de TS paradijs op aarde is. In een week daalt dat terug naar dolgelukkig.
Het is dan zo dat PIC + dolgelukkig TS meer middenveld oplevert dan PIN + kalm TS.
Als het nodig is kan ik PIN + dolgelukkig TS spelen in wedstrijden waar het om draait, waarna ik een aantal wedstrijden weer nog heb om mijn TS weer naar paradijs op aarde te helpen.
Hangt van je VIIe klasse af en hoe graag je eruit wilt promoveren.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef IPeePie het volgende:
Ja, ik weet hoe TS werkt, maar ik vroeg me af of je er al veel aan hebt in de VII. In mijn VIII zou ik er namelijk geen bal aan hebben. Ik win al m'n potjes toch wel, behalve tegen de VII degradant, waar ik ook met een paradijs op aarde TS waarschijnlijk niet van zou winnen.
In mijn divisie zitten er alleen maar gasten met zulke statsquote:Op maandag 21 februari 2011 09:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn tegenstander van volgende week. Iemand nog tips om zulke counterhufters te verslaan? Ik moet winnen, ben sowieso van plan zelf het middenveld te verliezen en te counteren.
Leef jij ook nog ?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef TheVulture het volgende:
2-0 gewonnen... op naar de 2e plek dit seizoen (wederom)
Hatstatsrecord van 260 dus ik heb wel weer wat stappen gemaakt dit seizoen
Ja ik raak dit topic telkens even kwijtquote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leef jij ook nog ?
Maar netjes, best sterke VI ook waar je in zit...
Dit is gelukkig minder erg:quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:58 schreef IPeePie het volgende:
Vandaag is de deadline van m'n 9 skilltrades, hopelijk leveren ze een leuk bedragje op
En zoals ik toen zei. Ik heb er geen plek voor. All1 als er iemand bied op ´ybartas Jonidis heb ik 1 plekkie.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ik vrijdag al zei, er staan 3 eventueel interessante spelers voor jou tussen.
Oke help me eens met deze casequote:Allereerst de ratings:
17j 41 dagen
Verdedigen: matig - goed
Positiespel: onbekend - matig
Vleugelspel: onbekend - matig
Passen: onbekend - zwak
Scoren: matig - matig
Op dit moment kan ik hem goed gebruiken. Zowel verdedigend als in de aanval.
Aan de andere kant vind ik jouw team wel cool met al die Prentjes.
Opzich wil ik em dan ook eventueel wel promoveren en op de transferlijst zetten. De vraag is dan wel, wat ben jij bereidt te betalen?
Hem vragen wat hij er minimaal voor wil hebben. Meestal willen ze all1 dikke doekoe's zien en dat ga jij er toch niet voor betalen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke help me eens met deze caseIk zelf ga verdedigen trainen en zie dit als een leuke trainee Wat zal ik doen?
Een 17 jarige met matig op zijn hoofdstat, ik zou het niet doen. En anders maximaal 1000. Ok, 3000 zodat hij de promotiekosten eruit heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oke help me eens met deze caseIk zelf ga verdedigen trainen en zie dit als een leuke trainee Wat zal ik doen?
En daar zal de manager het niet voor doen anders vraagt hij dat niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een 17 jarige met matig op zijn hoofdstat, ik zou het niet doen. En anders maximaal 1000. Ok, 3000 zodat hij de promotiekosten eruit heeft.
als je hem kunt gebruiken, gewoon kopen..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die loopt nog wel wat omhoog.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef IPeePie het volgende:
M'n skilltrade staat met nog 10 minuten te gaan op 15k
lopen? Sprinten moet ie :pquote:Op maandag 21 februari 2011 20:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die loopt nog wel wat omhoog.
niet verkeerd..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef IPeePie het volgende:
M'n skilltrade is eruit gegaan voor 104k, dat is nog 55k onder de TV, maar ik ben tevreden. Heb in 1 week ~50k winst gemaakt op 1 trainingsplaats.
u vraagt wij draaienquote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
@Moon, kom eens even op MSN.
Nu maken jullie me wel nieuwsgierig wat daar precies besproken is, en waarom dat op MSN moestquote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen enkel probleem..
wanneer heb je het geld precies nodig?
Geld lenen voor een nieuwe tv waarschijnlijk. Dat roep je nou eenmaal niet hier.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nu maken jullie me wel nieuwsgierig wat daar precies besproken is, en waarom dat op MSN moest
Misschien zou jij dat dan maar ook niet moeten doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geld lenen voor een nieuwe tv waarschijnlijk. Dat roep je nou eenmaal niet hier.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Misschien zou jij dat dan maar ook niet moeten doen.
Maar goed, ik vind het toch mooi dat de vriendschap hier zo ver gevorderd is dat dat gebeurt onderling.
You...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik maakte maar een grapje man!
Woensdag ochtend rond 11 uur.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen enkel probleem..
wanneer heb je het geld precies nodig?
Ik heb een speler van Moon opgetraind, en die is vrijdag klaar met zijn training bij mij. Ik wilde even met hem bespreken of ik hem morgen te koop kan zetten zodat ik woensdag een andere speler kan kopen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nu maken jullie me wel nieuwsgierig wat daar precies besproken is, en waarom dat op MSN moest
ooohw.. dat komt wel goed..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Woensdag ochtend rond 11 uur.
Als de prijs niet meer omhoog gaat, dan zou ik het zelf moeten redden met het geld dat ik nu heb. Maar 1 bod hoger lukt me al niet. Ik moet nu namelijk al tot 200k in het rood gaan (de max).quote:
toch vind ik die vleugelspeler een twijfelgeval.. die mid daarentegen is zeer fraai..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als de prijs niet meer omhoog gaat, dan zou ik het zelf moeten redden met het geld dat ik nu heb. Maar 1 bod hoger lukt me al niet. Ik moet nu namelijk al tot 200k in het rood gaan (de max).
Ik heb deze vleugel via HO! bekeken, en mijn ratings (middenveld en vluegelaanval) gaan flink de lucht in met dit soort vleugels (ik heb gekeken met 2 van dit soort vleugels). Het enige wat niet echt meer stijgt, is de taktieksterkte, die krijg ik maar 1 level omhoog. Maar over Magisch hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toch vind ik die vleugelspeler een twijfelgeval.. die mid daarentegen is zeer fraai..
Wat voor spelers koop je dan/heb je gekocht?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb deze vleugel via HO! bekeken, en mijn ratings (middenveld en vluegelaanval) gaan flink de lucht in met dit soort vleugels (ik heb gekeken met 2 van dit soort vleugels). Het enige wat niet echt meer stijgt, is de taktieksterkte, die krijg ik maar 1 level omhoog. Maar over Magisch hoor je mij niet klagen hoor.
Ik heb nog niets gekocht, maar ik had dit soort vleugelspelers op het oog:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat voor spelers koop je dan/heb je gekocht?
quote:Positiespel: 10/20 uitmuntend
Vleugelspel: 13/20 wereldklasse
Passen: 9/20 formidabel
Ook [snel] ? Verder leuke speler, zoiets wil ik eigenlijk ook nog. Kost dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gekocht, maar ik had dit soort vleugelspelers op het oog:
[..]
Hoeveel moeten die gaan kosten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb nog niets gekocht, maar ik had dit soort vleugelspelers op het oog:
Mijn spelers hebben in aanschaf gekost: 4.7 miljoen en 4.4 miljoenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ook [snel] ? Verder leuke speler, zoiets wil ik eigenlijk ook nog. Kost dat?
Yup: Specialiteit: Snelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook [snel] ? Verder leuke speler, zoiets wil ik eigenlijk ook nog. Kost dat?
Welke leeftijd hebben die spelers?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Yup: Specialiteit: Snel
Deze staat voor een beginprijs van 3,5M. Het hoogste bedrag is 4,6M waar deze er voor uit is gegaan.
Het laagste 3,3M, maar deze zit aan de top van alle waardes waar de TV mee verglijkt.
Dat is wel veels te oud voor mijn team.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
25/26.
Met deze stats vind je ze ook niet veel jonger overigens.
Trainees is een ander verhaal. Die is ook geen echte trainee natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is wel veels te oud voor mijn team.
Ik ben nu bezig met een verjongingsproces van mijn verdedigers en keeper.
Ik train sinds een aantal weken met 10% conditie.
Mijn trainees worden gekocht op hun 19/20ste en verkocht op hun 21/22ste.
Ik heb dit seizoen al veel spelers gekocht en verkocht. Nog twee trainees en dan ben ik voorlopig klaar. Ik ga nog wel een keeper verkopen en daarvoor mijn verdediging verbeteren.
Ik heb geen idee wat je dan gaat trainen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Trainees is een ander verhaal. Die is ook geen echte trainee natuurlijk.
Vleugelspel traint veel sneller dan positiespel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef IPeePie het volgende:
Bij het kopen van PM winger trainees, op welke skills moet ik dan selecteren? Ik zat zelf te denken aan goed vleugelspel, redelijk positiespel maar die zijn toch wat te duur voor mij. Zal ik dan maar voor zwak/matig positiespel en goed vleugelspel gaan, of redelijk vleugelspel redelijk positiespel?
Die staan zonder [SNEL] al voor een paar honderd K op de TL. Dat is helaas ook te duur voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vleugelspel traint veel sneller dan positiespel.
Ik zou voor een Snelle speler gaan met goed positiespel en matig/redelijk vleugel.
Trouwens, als jij een speler kan leveren van eind 19, begin 20 met de volgende skills, dan heb jij een koper:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef IPeePie het volgende:
Bij het kopen van PM winger trainees, op welke skills moet ik dan selecteren? Ik zat zelf te denken aan goed vleugelspel, redelijk positiespel maar die zijn toch wat te duur voor mij. Zal ik dan maar voor zwak/matig positiespel en goed vleugelspel gaan, of redelijk vleugelspel redelijk positiespel?
Had ik dat eerder geweten had ik ´ybartas Jonidis er wel wat goedkoper op gezet om zo Nand te kunnen kopen en verder te trainen voor Moon.....quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb een speler van Moon opgetraind, en die is vrijdag klaar met zijn training bij mij. Ik wilde even met hem bespreken of ik hem morgen te koop kan zetten zodat ik woensdag een andere speler kan kopen.
Doordat 2 van mijn spelers net niet verkocht zijn, kom ik een paar centjes te kort om 2 goede spelers en 2 trainees te kopen. Met het geld wat ik dan van Moon krijg moet dat wel allemaal lukken (ik kom dan een kleine 500k te kort, ongeveer dat wat die spelers opgebracht zouden hebben).
Geen idee wat je precies gaat trainen, maar SNEL op een winger is bijna noodzakelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:33 schreef IPeePie het volgende:
Die staan zonder [SNEL] al voor een paar honderd K op de TL. Dat is helaas ook te duur voor mij
Ik heb over een paar weken waarschijnlijk ongeveer 50K per trainee te besteden.
Nand staat er nog niet op, dus je kunt misschien nog wat regelen met Moon. Vanavond om 22.30 wordt die op de TL gegooid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik dat eerder geweten had ik ´ybartas Jonidis er wel wat goedkoper op gezet om zo Nand te kunnen kopen en verder te trainen voor Moon.....
Jammer, maar ik snap dat je dat uiteraard zelf ook nog niet wist voor gisteravond.
Dat snap ik maar ik heb nu geen traininigs plek omdat ´ybartas Jonidis niet verkocht is....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nand staat er nog niet op, dus je kunt misschien nog wat regelen met Moon. Vanavond om 22.30 wordt die op de TL gegooid.
Voor 1,5M komt die erop trouwens (in overleg met Moon)... Ik weet wel niet wat die uiteindelijk gaat opbrengen, zijn TV zegt nu 1,7M gemiddeld.
Ik ga op wingers PM trainen, op de 50% trainingsplaatsen. Ik was dus sowieso niet van plan echte toppers te gaan trainen, maar ik begrijp dat SNEL op wingers erg belangrijk isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Geen idee wat je precies gaat trainen, maar SNEL op een winger is bijna noodzakelijk.
Sowieso kun je hem pas volgende week woensdag opstellen. Dus je hebt dan nog een hele week om een trainee te verkopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik heb nu geen traininigs plek omdat ´ybartas Jonidis niet verkocht is....
Het is belangrijk ja, maar ze zijn ook duurder in aanschaf. Ik denk niet dat het voor een beginnend team echt loont om daar meteen op te selecteren...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ga op wingers PM trainen, op de 50% trainingsplaatsen. Ik was dus sowieso niet van plan echte toppers te gaan traine, maar ik begrijp dat SNEL op wingers erg belangrijk is
Het SE event van Snelle wingers komt relatief vaak voor. Veel vaker dan het Koppen en Onvoorspelbaar SE event.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:39 schreef IPeePie het volgende:
Ik ga op wingers PM trainen, op de 50% trainingsplaatsen. Ik was dus sowieso niet van plan echte toppers te gaan traine, maar ik begrijp dat SNEL op wingers erg belangrijk is
Das waar. Mja ik ga ze natuurlijk niet met verlies verkopen om Nand te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso kun je hem pas volgende week woensdag opstellen. Dus je hebt dan nog een hele week om een trainee te verkopen.
je kunt hem eventueel ook nu wel al op de TL zetten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso kun je hem pas volgende week woensdag opstellen. Dus je hebt dan nog een hele week om een trainee te verkopen.
Ik ga er van uit dat je wel wat pops hebt komende vrijdag...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar. Mja ik ga ze natuurlijk niet met verlies verkopen om Nand te kunnen kopen.
We hebben dus nog maar heel even.... Hmmzzz en hoeveel kom je tekort?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Woensdagochtend om 11.52 loopt die speler af wat ik wil hebben.
Dat loopt hij vrijdag rond deze tijd af, kun je dan online zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt hem eventueel ook nu wel al op de TL zetten..
Nand mag alleen nog eventueel naar een PM trainer, anders voeg ik hem liever aan mn team toe..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had ik dat eerder geweten had ik ´ybartas Jonidis er wel wat goedkoper op gezet om zo Nand te kunnen kopen en verder te trainen voor Moon.....
Jammer, maar ik snap dat je dat uiteraard zelf ook nog niet wist voor gisteravond.
Een 500k...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hebben dus nog maar heel even.... Hmmzzz en hoeveel kom je tekort?
Jep.. was vergeten dat ik vrijdag vrij benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat loopt hij vrijdag rond deze tijd af, kun je dan online zijn?
Ok. Dan gooi ik hem er nu op. Moment...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jep.. was vergeten dat ik vrijdag vrij ben
Dat snap ik maar dat betekend in deze tijd niet dat ik winst maak. Ik hoopte op Pascal Prent maar die lul heeft rood gepakt waardoor hij niet zal stijgen en ik m dus nog niet ga verkopen aan Drassss.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je wel wat pops hebt komende vrijdag...
Ow ok.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nand mag alleen nog eventueel naar een PM trainer, anders voeg ik hem liever aan mn team toe..
en een bodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dan gooi ik hem er nu op. Moment...
Edit: done, Nand van Groningen (280390239)
Passen weet je nog?quote:
Top.quote:
Hij heeft de hele 90 minuten kunnen spelen gewoon. Hij heeft zijn 3e geel gehaald afgelopen zondag, vandaar de schorsing. Met al mijn berekeningen moet hij naar uitmuntend stijgen vrijdag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Passen weet je nog?
Ik dacht de training af te maken voor je die koek door de schorsing van Nand niet voor elkaar krijgt.
Ohhh ok. Ik dacht zondag ergens mee te hebben gekregen dat je dacht dat hij waarschijnlijk niet zal stijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hij heeft de hele 90 minuten kunnen spelen gewoon. Hij heeft zijn 3e geel gehaald afgelopen zondag, vandaar de schorsing. Met al mijn berekeningen moet hij naar uitmuntend stijgen vrijdag.
en anders pik ik ooit wel ergens een passen traininkje mee en popt hij dan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Top.
[..]
Hij heeft de hele 90 minuten kunnen spelen gewoon. Hij heeft zijn 3e geel gehaald afgelopen zondag, vandaar de schorsing. Met al mijn berekeningen moet hij naar uitmuntend stijgen vrijdag.
ik zal eens zien of ik nog wat trainbaars voor je hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Passen weet je nog?
Ik dacht de training af te maken voor je die koek door de schorsing van Nand niet voor elkaar krijgt.
Ik heb mn trainingsplekken vol hoor. Ik dacht te kunnen helpen nu maar ik was niet goed geīnformeerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal eens zien of ik nog wat trainbaars voor je heb
aha..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn trainingsplekken vol hoor. Ik dacht te kunnen helpen nu maar ik was niet goed geīnformeerd.
Maar zodra ik wat verkocht heb roep ik t wel. Als jij een passen trainie voor me hebt kan je ook altijd even roepen. Misschien dat ik wat kan verkopen tzt om plek te maken.quote:
ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar zodra ik wat verkocht heb roep ik t wel. Als jij een passen trainie voor me hebt kan je ook altijd even roepen. Misschien dat ik wat kan verkopen tzt om plek te maken.
ohw?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook toen ik vertelde dat ik passen trainde.
werkelijk geen idee..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
Zaterdag trouwens er achter gekomen wat mn redelijk allrounder in de jeugd max heeft qua verdedigen. Helaas maar redelijk..... Wat volgens mij inhoud dat hij hoog moet zitten in vleugelspel.
[ afbeelding ]
Vanmiddag in de oefenpot maar ff vleugelspel trainen secundair en 4-5-1 spelen met openingen maken als primaire training. Dit om er achter te komen wat hij max kan halen qua vleugelspel.
Als ik nou nog een speler heb waar ik zn max qua vleugelspel niet weet en ik stel hem niet op een vleugelspel training plek op kan het dan gebeuren dat ik nog niks te horen krijg over Gerbrand en wel over die andere?
Als het goed is hoor je alleen het potentieel van Gerbrand als je op de WB-posities en de andere vleugelpositie spelers opstelt waarvan de max vleugel al bekend is. De rest maakt niet uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef Outpost76 het volgende:
Zaterdag trouwens er achter gekomen wat mn redelijk allrounder in de jeugd max heeft qua verdedigen. Helaas maar redelijk..... Wat volgens mij inhoud dat hij hoog moet zitten in vleugelspel.
[ afbeelding ]
Vanmiddag in de oefenpot maar ff vleugelspel trainen secundair en 4-5-1 spelen met openingen maken als primaire training. Dit om er achter te komen wat hij max kan halen qua vleugelspel.
Als ik nou nog een speler heb waar ik zn max qua vleugelspel niet weet en ik stel hem niet op een vleugelspel training plek op kan het dan gebeuren dat ik nog niks te horen krijg over Gerbrand en wel over die andere?
Ah top.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als het goed is hoor je alleen het potentieel van Gerbrand als je op de WB-posities en de andere vleugelpositie spelers opstelt waarvan de max vleugel al bekend is. De rest maakt niet uit.
EDIT - Je weet ook zn max scoren nog niet he
als hij daar ook redelijk is, is het niet raar natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah top.![]()
Nee klopt, maar dat zou verdikkeme wel heel erg raar zijn omdat hij gescout is als verdediger.
Dat je scout op verdedigers, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je een verdediger scout.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah top.![]()
Nee klopt, maar dat zou verdikkeme wel heel erg raar zijn omdat hij gescout is als verdediger.
Klopt maar hij is redelijk allround en gezien zn huidige stats zal hij nog ergens goed of zelfs uitstekend moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als hij daar ook redelijk is, is het niet raar natuurlijk..
maar je vindt het niet raar als hij bijv. goed vleugelspel heeft?
Snap ik maar het is 99 van de 100x bij mij wel zo. Maar het zou zomaar kunnen dat hij de 100e is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je scout op verdedigers, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je een verdediger scout.
Ook dat is niet zo. Je zou het wel verwachten. Maar al mijn vleugelsspel talentjes zijn gescout met een verdedigenscout.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar het is 99 van de 100x bij mij wel zo. Maar het zou zomaar kunnen dat hij de 100e is.
Ik heb scouts die zoeken naar, aanvaller, verdediger en willekeurige speler.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ook dat is niet zo. Je zou het wel verwachten. Maar al mijn vleugelsspel talentjes zijn gescout met een verdedigenscout.
Ik heb er 3 met goed, 1 met uitstekend en 1 met redelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb scouts die zoeken naar, aanvaller, verdediger en willekeurige speler.
Ik heb op dit moment in mijn jeugd team 3 spelers rondlopen die allemaal goed vleugelspel kunnen halen.
Dat je het niet verwacht bij een speler waarop je 'scout' heeft natuurlijk er al helemaal niets mee te maken. De stats worden willekeurig toegediend, daar zit echt geen logica achter hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef Outpost76 het volgende:
Vleugelspel bij een verdediger vind ik dan ook helemaal niet raar. We hadden het all1 over scoren bij een verdediger.
Nouja het zou iig erg zonde zijn als hij dat daar kan halen want dat ga ik m niet trainen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met andere woorden, het is niet raar als hij toevallig goed of uitstekend op scoren kan halen ondanks dat je hem op 'verdedigen' gescout hebt.
Precies. Eerst maar eens kijken wat ie op de vleugel kanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja het zou iig erg zonde zijn als hij dat daar kan halen want dat ga ik m niet trainen.
Idd en dat weet ik morgen aan t eind van de middag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies. Eerst maar eens kijken wat ie op de vleugel kan
Dat is wel helemaal waar. Het zou doodzonde zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja het zou iig erg zonde zijn als hij dat daar kan halen want dat ga ik m niet trainen.
Ik zou tot 2,8/2,9 gaan denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef elby1988 het volgende:
268627498
Vinden jullie speler dit het geld waard?
Op zich wel. Jong qua dagen, en die SH is alleen maar erg handig. Aangezien je hem zelf nog gaat trainen op Passen, moet dat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef elby1988 het volgende:
268627498
Vinden jullie speler dit het geld waard?
Koop hem juist voor het SH.. ;-)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op zich wel. Jong qua dagen, en die SH is alleen maar erg handig. Aangezien je hem zelf nog gaat trainen op Passen, moet dat helemaal goed komen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een vriend die nog de oude jeugdopleiding heeft.
Als ik hoor wat voor soort spelers hij elke week trekt dat is bizar.
Bizar slecht om wel te verstaan. De afgelopen maanden heeft hij niks fatsoenlijks getrokken. Het hoogste was redelijk spelhervatten.
Whehe, doet mij een beetje denken aan wat ik ruim een seizoen lang heb gescout voor mn jeugdteamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb een vriend die nog de oude jeugdopleiding heeft.
Als ik hoor wat voor soort spelers hij elke week trekt dat is bizar.
Bizar slecht om wel te verstaan. De afgelopen maanden heeft hij niks fatsoenlijks getrokken. Het hoogste was redelijk spelhervatten.
Ja ik hoopte op goed of hoger verdedigen is helaas niet zo. Nu maar duimen op een leuk niveau vleugelspel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal waar. Het zou doodzonde zijn.
Hij traint voor het NT een speler op verdedigen.quote:
Hij heeft natuurlijk wel extreem pech lijkt me.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hij traint voor het NT een speler op verdedigen.
Van ellende probeerde hij deze week een keeper te trekken:
slecht keepen, slecht verdedigen en slecht spelhervatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |