SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Lijkt me wel toch... Of zijn je aanvalsratings echt dramatisch nu ten opzichte van zijn verdediging?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef MrMoon het volgende:
hopelijk kan ik nog wat rechtzetten in de tweede helft..
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mn team naam weer veranderen komend tussen seizoen. Naar : We sturen onszelf met een kluitje het Bosch in.
Wat betekent dit precies? Dat mijn spelhervatter z'n werk goed doet ofzoquote:De vrije trap van Orleans in de 76e minuut leek te mislukken, want het schot was te zacht en niet tussen de palen. Daar zat echter een idee achter - de niet erg doelgerichte bal veranderde in een voorzet richting Leonardus Hooijberg, die er al op stond te wachten in de zestienmeter. Dat betekende de 0-4! Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
jep.. de geblesseerde spits, speelde richting vleugel om mn vleugelaanval te ondersteunen, maar dat is nu ook weg.. ik moet hopen op een SE..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch... Of zijn je aanvalsratings echt dramatisch nu ten opzichte van zijn verdediging?
Oei... Ik zal voor je duimen dan maar in ieder geval.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep.. de geblesseerde spits, speelde richting vleugel om mn vleugelaanval te ondersteunen, maar dat is nu ook weg.. ik moet hopen op een SE..
Ik vond het wel erg langdradig...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei... Ik zal voor je duimen dan maar in ieder geval.
Ik heb er nog maar even een persbericht tegenaan gegooid...![]()
ach het wordt toch niks meer.. hopen dat ik volgende week de tweede plek kan verdedigen..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oei... Ik zal voor je duimen dan maar in ieder geval.
Ik heb er nog maar even een persbericht tegenaan gegooid...![]()
En hij heeft een positief WE... Het kan nog steeds. Niet opgeven met hopen. Je hebt nog 35 minuten.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach het wordt toch niks meer.. hopen dat ik volgende week de tweede plek kan verdedigen..
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Je merkt wel dat ik de afgelopen seizoenen niet actief was op het forum op zondag...
Sterren zeggen vrij weinig, ratings daarin tegen wel!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Wat willen de rating details van een wedstrijd nu precies zeggen als er bijvoorbeeld hetvolgende staat: rechterverdediging: formidabel (heel laag) en linkeraanval: redelijk (hoog)?
Mijn rechterverdediger heeft meer sterren dan mijn linkeraanvaller.
Dat je niet naar sterren moet kijken. Dat zegt dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Wat willen de rating details van een wedstrijd nu precies zeggen als er bijvoorbeeld hetvolgende staat: rechterverdediging: formidabel (heel laag) en linkeraanval: redelijk (hoog)?
Mijn rechterverdediger heeft meer sterren dan mijn linkeraanvaller.
En wat zeggen ze dan in mijn geval?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sterren zeggen vrij weinig, ratings daarin tegen wel!
quote:Op de linkerflank stak Jdrzej Haczek van Jamess de hele vijandelijke helft over en lepelde in de 58e minuut de 1-3 in het doel.
Ook niks. Je moet die ratings vergelijken met wat je tegenstander er tegenover heeft staan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
En wat zeggen ze dan in mijn geval?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toch nog.. ondanks mn drama aanval..
Je gaat gewoon winnen hoor. Mijn glazen bol heeft gesproken...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toch nog.. ondanks mn drama aanval..
ik hoop hetquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon winnen hoor. Mijn glazen bol heeft gesproken...
Normaal bij mij niet hoor. Het is dat ze het nu om de 1 of andere vage rede nu helemaal niet meer doen maar ze werkte daar voor prima.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
Het is helemaal niks met die streams, om de 3 seconden hapert het weer... allemaal!
Hmm zegt me nog steeds niet al te veel.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook niks. Je moet die ratings vergelijken met wat je tegenstander er tegenover heeft staan.
met wat geluk kun je je handhavenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja kampioenschap kan me niet meer ontgaan... volgende wedstrijden zijn allemaal bot-teams of teams die op weg zijn om bot-teams te worden.
Volgend seizoen wordt een afslachting in de VII...
Haha.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Hmm zegt me nog steeds niet al te veel.
Iemand?
Mijn team Zijn team
Middenveld: slecht (heel laag) zwak (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag) uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging: uitmuntend (hoog) briljant (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (laag) uitmuntend (laag)
Rechteraanval: goed (heel laag) waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: zwak (laag) zwak (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (hoog) zwak (hoog)
Verdediging: zwak (zeer hoog) redelijk (laag)
Aanval: zwak (heel laag) zwak (heel laag)
Tactiek: counter counter
Tactiekvaardigheid: uitstekend briljant
quote:De thuisploeg kwam op een 2-1 voorsprong in de 73e minuut na een doorbraak van Jopie van Groningen, die helemaal alleen over de rechterflank opstoomde en de bal over de keeper lobde.
quote:
De ratings zijn ook alleen iets minder en de individuele sterren. Maar het doet echt weinig aan hun eigen scoringsvermogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef MrMoon het volgende:
mn snelle vleugelspeler en mn technische mid hebben gescoord in de regen..
ik heb het in de gatenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De ratings zijn ook alleen iets minder en de individuele sterren. Maar het doet echt weinig aan hun eigen scoringsvermogen.
Die gaat voor een topscore inderdaad.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb het in de gaten
GotC is ook lekker bezig trouwens..
Maar hoe kan dit dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Haha.
Je moet zijn aanval tegenover jouw verdediging leggen, zijn verdediging tegenover jouw aanval.
Als je bij dat eerste hoger scoort, dan is de kans dat hij scoort klein.
Je moet dus proberen om alles zo hoog mogelijk te krijgen, zodat de tegenstander zo weinig mogelijk kans heeft om te winnen.
Haags kwartiertjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef BrandX het volgende:
nog 10 minuutjes, in de 2e helft slechts een event. Ben benieuwd
Hoe kan wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
Zijn linkeraanval is zwak (hoog) en mijn rechterverdediging is formidabel (heel hoog)
Gezien mijn ratings betwijfel ik datquote:
Het verschil in de VII divisies in ontzettend groot. Het ligt er dus maar net aan waar je terecht gaat komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gezien mijn ratings betwijfel ik dat.
Maar wat ik niet snap is hoe kan heel laag staan bij iets wat formidabel is en dan wel hoog bij iets wat zwak is.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe kan wat?
Het is niet zo, dat het onmogelijk is dat iemand scoort als de ratings zo ontzettend veel beter zijn.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-1 voor Moon. Kampioenschap binnen lijkt me.
Oh. Je hebt het over de subratings... Dat is wat anders...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap is hoe kan heel laag staan bij iets wat formidabel is en dan wel hoog bij iets wat zwak is.
En ik ben kampioenquote:In de 85e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Henke Nederbo van Jamess recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 1-4 om.
was ff mn tandenpoetsenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Moon heeft ook de 4-1 binnen, waar is die eigenlijk heen?
En volgende week ook de MOTS al ingegeven?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
was ff mn tandenpoetsen
lijkt wel Gronings kwartiertje
nope nog niet.. ga ik nog wel even doen..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En volgende week ook de MOTS al ingegeven?
theoretisch kan Delfzijl nog langszij komen als hij de volgende twee wint en ik verlies (wat eigenlijk niet zou kunnen), maar ik heb iets van +15 op doelsaldo meer dan hem, dus die is in de pocketquote:
Ik hoop nog twee nieuwe spelers binnen te kunnen halen voor volgende week. De laatste mid en mijn eerste vleugel. Maar het ligt er even aan of mijn spelers verkocht worden...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope nog niet.. ga ik nog wel even doen..
kheb inmiddels 1,97 miljoen, dus ben benieuwd of ik Nand daarvoor kan halen..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop nog twee nieuwe spelers binnen te kunnen halen voor volgende week. De laatste mid en mijn eerste vleugel. Maar het ligt er even aan of mijn spelers verkocht worden...
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Flappekz het volgende:
17-1 gewonnen en 405 hatstats in totaal
Dat lijkt me wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kheb inmiddels 1,97 miljoen, dus ben benieuwd of ik Nand daarvoor kan halen..
ik hoop het..quote:
Ik kom komend seizoen liever niet bij jou in de divisie tbhquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu kunnen we bij elkaar in de divisie komen (flap, moon en koekje).
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom komend seizoen liever niet bij jou in de divisie tbh
op zich zou dat wel leuk zijn, maar qua team sla ik liever overquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nu kunnen we bij elkaar in de divisie komen (flap, moon en koekje).
Ik haal maar 185 hatstats (nog).quote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
op zich zou dat wel leuk zijn, maar qua team sla ik liever over
Pfff wat een pussy teamquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik haal maar 185 hatstats (nog).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |