Valt wat voor te zeggen, en dan vooral als het goed gaat!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef Sloggi het volgende:
Je kan wel elke dag keihard gaan trainen, maar je kan je afvragen of dat verstandig is. Spieren hebben tijd nodig om te herstellen, en zeker bij jonge spelers moet je opletten dat je de boel niet overbelast. We hebben al genoeg blessures gehad de afgelopen jaren.
Je ziet de wedstrijden toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Paul-89 het volgende:
Die Toine van de Goolberg weet echt wel hoe de jongens er conditioneel voorstaan, ik denk dat we ons daar niet te druk over moeten maken.
Dat zou je verwachten inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Paul-89 het volgende:
Die Toine van de Goolberg weet echt wel hoe de jongens er conditioneel voorstaan, ik denk dat we ons daar niet te druk over moeten maken.
http://www.caughtoffside.(...)m-under-inter-milan/quote:Sir Alex Ferguson is reportedly considering a last gasp move to sign Feyenoord teenager Luc Castaignos who is reportedly very close to completing a much anticipated £6m move to Inter Milan this summer. The much sought after striker is said to be in the process of agreeing personal terms with the Serie A giants but the Manchester United boss is looking into perhaps stealing the youngster from under the noses of the reigning Champions League holders.
The Old Trafford boss is keen to bring the best young talent in Europe in order to supplement those produced by the clubs academy. In this vein Ferguson brought in the likes of Chris Smalling and Mexican international Javier Hernandez last summer and with many of Man Uniteds veterans set to bow out over the next 18 months moves are afoot to bring in youthful additions.
Castaignos is considered one of the hottest prospects in European football and has had a great season at Feyenoord this term and is widely expected to complete his move to Italy but not before Ferguson considers making an offer the 18 year old may be tempted by.
Manchester United have a number of ageing players who they will seek to replace over the coming years and as well as seeking to complete that transition it appears that Ferguson will waste no time in axing those who have failed to impress with the likes of Bebe and Gabriel Obertans careers at the club hanging in the balance.
Ach, dan maar een keer reageren op een troll.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:45 schreef martijn070 het volgende:
15e plaats en 40 mil schuld![]()
![]()
ik drink er een jupilertje op
Dat denk ik absoluut niet. De schuld is veroorzaakt door het beleid vóór Verbeek, en de schuld is de voornaamste reden dat we nu zo laag staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik denk dus dat dat voorkomen had kunnen worden als Verbeek de tijd had gekregen om iets op te bouwen.
Het is sowieso een wonder dat Been nog niet ontslagen is. Feyenoord presteert dramatisch slecht sinds hij trainer is, slechter dan ooit te voren. Elke andere trainer deed het beter, zeker Verbeek. Het enige wat Been doet is van die standaard one-liners roepen: We moeten inzet tonen, We moeten strijd leveren, We gaan steeds beter spelen, Alleen samen komen we hieruit, etc. Ga toch weg, wat een leeg gelul, Mario Been levert gewoon een wanprestatie bij Feyenoord. De enige reden dat Been er nog zit is omdat hij onschendbaar is bij de supporters van Feyenoord en het bestuur is te angstig om het met hen aan de stok te krijgen. Maar dat besluit kan Feyenoord duur komen te staan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:36 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten inderdaad.
Net zoals je verwacht dat Been wel weet hoe hij spelers beter moet maken...
Nou nou.quote:The Old Trafford boss is keen to bring the best young talent in Europe in order to supplement those produced by the clubs academy
Feyenoord heeft geen geld om hem te ontslaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is sowieso een wonder dat Been nog niet ontslagen is. Feyenoord presteert dramatisch slecht sinds hij trainer is, slechter dan ooit te voren. Elke andere trainer deed het beter, zeker Verbeek. Het enige wat Been doet is van die standaard one-liners roepen: We moeten inzet tonen, We moeten strijd leveren, We gaan steeds beter spelen, Alleen samen komen we hieruit, etc. Ga toch weg, wat een leeg gelul, Mario Been levert gewoon een wanprestatie bij Feyenoord. De enige reden dat Been er nog zit is omdat hij onschendbaar is bij de supporters van Feyenoord en het bestuur is te angstig om het met hen aan de stok te krijgen. Maar dat besluit kan Feyenoord duur komen te staan.
En de supporters lopen echt niet zo weg met Been, zoals Shreyas denkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geld om hem te ontslaan.
Inderdaad. Op de één of andere manier denken niet-Feyenoorders altijd dat iedereen binnen Feyenoord Been blind aanbidt. Dat is echt allang niet meer zo. Onschendbaar is hij absoluut niet, denk dat het meerendeel van de supporters er niet rouwig om zal zijn als hij ontslagen zou worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:35 schreef Happel het volgende:
[..]
En de supporters lopen echt niet zo weg met Been, zoals Shreyas denkt.
Jij wilt beweren dat deze positie het maximaal haalbare is voor deze spelersgroep?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat denk ik absoluut niet. De schuld is veroorzaakt door het beleid vóór Verbeek, en de schuld is de voornaamste reden dat we nu zo laag staan.
liefst iemand met meer discipline, mclaren is ook een laat maar waaien trainer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef deBoomkip het volgende:
Ik zou wel weer eens een buitenlandse trainer bij Feyenoord willen zien.
Eentje met naam en veel ervaring, die er van buitenaf met een frisse wind instapt
BV een Steve McClarren.
En daarbij wil hij flink budget hebben om te investeren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
liefst iemand met meer discipline, mclaren is ook een laat maar waaien trainer.
Ik ben echt al weken af aan het vragen wat die jongen fout heeft gedaan bij Mario.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef deBoomkip het volgende:
Gelukkig dat been zelf niet is wezen kijken.
Hopelijk kunnen die anderen het Been aan zijn verstand brengen, dat deze speler in de basis bij Feyenoord 1 hoort!
Been liet de prestaties van onder meer André Bahia, Søren Larsen, Luigi Bruins, Krisztián Simon, Ricky van Haaren, Jerson Cabral, Bruno Martins Indi, Leroy Fer en Kamohelo Mokotjo bekijken door anderen. Vooral de laatste was weer eens een lust voor het oog. De jonge Zuid-Afrikaan speelde voor de verandering in het hart van de defensie. ,,Kamohelo kan eigenlijk alles,'' stelde coach Hoekstra terecht vast.
Nope , denk dat het komt omdat Willem heeft gezegd dat dat een grote wordt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben echt al weken af aan het vragen wat die jongen fout heeft gedaan bij Mario.
Ik zie liever een type Co Adriaanse als trainer. Maar we moeten het (voorlopig) doen met Mario. Sinds de komst van Meeuwis en Miyaichi lijkt er in ieder geval meer balans in het elftal te zitten. Heb in ieder geval al weer zin om zondag naar de kuip te gaan en de afgelopen maanden ging ik wel maar voelde het toch andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef deBoomkip het volgende:
Ik zou wel weer eens een buitenlandse trainer bij Feyenoord willen zien.
Eentje met naam en veel ervaring, die er van buitenaf met een frisse wind instapt
BV een Steve McClarren.
Heb ik ook even aan gedacht omdat ik verder geen andere zinnige reden kan bedenken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Nope , denk dat het komt omdat Willem heeft gezegd dat dat een grote wordt.
Mario zet zich af tegen de Kromme , om maar geen gelijk te hoeven geven..
Lijkt me ook sterk, ik kan me wel herinneren dat toen Mokotjo werd gewisseld tegen Ajax hij meteen wegliep richting kleedkamer volgens mij gaf hij Mario niet eens een hand.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef deBoomkip het volgende:
[..]
Heb ik ook even aan gedacht omdat ik verder geen andere zinnige reden kan bedenken.
Maar ik kan me dit toch echt niet voorstellen.
Heb ik niet gezien. Maar Mario kennende zou dit wel eens de reden kunnen zijn!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, ik kan me wel herinneren dat toen Mokotjo werd gewisseld tegen Ajax hij meteen wegliep richting kleedkamer volgens mij gaf hij Mario niet eens een hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |