abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93146778
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef Sloggi het volgende:
Je kan wel elke dag keihard gaan trainen, maar je kan je afvragen of dat verstandig is. Spieren hebben tijd nodig om te herstellen, en zeker bij jonge spelers moet je opletten dat je de boel niet overbelast. We hebben al genoeg blessures gehad de afgelopen jaren.
Valt wat voor te zeggen, en dan vooral als het goed gaat!
1.5 uur per dag met vrij regelmatig uitlooptrainingen en zelfs vrije dagen, is onder deze omstandigheden gewoon te weinig!

Ik denk dat het toch wel handig is als dit team, wat conditioneel tekort komt en waar voetbaltechnisch weinig standaard patronen te herkennen zijn, wat meer en specifieker gaat trainen dan dat het nu doet.
pi_93148251
Die Toine van de Goolberg weet echt wel hoe de jongens er conditioneel voorstaan, ik denk dat we ons daar niet te druk over moeten maken.
pi_93148411
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Paul-89 het volgende:
Die Toine van de Goolberg weet echt wel hoe de jongens er conditioneel voorstaan, ik denk dat we ons daar niet te druk over moeten maken.
Je ziet de wedstrijden toch.
pi_93148474
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef Paul-89 het volgende:
Dat zou je verwachten inderdaad.
Net zoals je verwacht dat Been wel weet hoe hij spelers beter moet maken...
pi_93148637
quote:
Sir Alex Ferguson is reportedly considering a last gasp move to sign Feyenoord teenager Luc Castaignos who is reportedly very close to completing a much anticipated £6m move to Inter Milan this summer. The much sought after striker is said to be in the process of agreeing personal terms with the Serie A giants but the Manchester United boss is looking into perhaps stealing the youngster from under the noses of the reigning Champions League holders.
The Old Trafford boss is keen to bring the best young talent in Europe in order to supplement those produced by the clubs academy. In this vein Ferguson brought in the likes of Chris Smalling and Mexican international Javier Hernandez last summer and with many of Man Uniteds veterans set to bow out over the next 18 months moves are afoot to bring in youthful additions.
Castaignos is considered one of the hottest prospects in European football and has had a great season at Feyenoord this term and is widely expected to complete his move to Italy but not before Ferguson considers making an offer the 18 year old may be tempted by.
Manchester United have a number of ageing players who they will seek to replace over the coming years and as well as seeking to complete that transition it appears that Ferguson will waste no time in axing those who have failed to impress with the likes of Bebe and Gabriel Obertans careers at the club hanging in the balance.
http://www.caughtoffside.(...)m-under-inter-milan/

Niet erg overtuigende bron, maar toch.
pi_93148857
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:45 schreef martijn070 het volgende:
15e plaats en 40 mil schuld _O- :W

ik drink er een jupilertje op :9~
Ach, dan maar een keer reageren op een troll.
De 40 miljoen is als het goed is al (meer dan) gehalveerd, verder heb je grote kans dat ADO volgend jaar ook gewoon weer rond plaats 9-15 speelt. Die Rus gaat weg, Kubik is gehuurd en ik denk ook dat Verhoek niet meer blijft. Voor Verhoek vang je 4-5 (?) miljoen en daarvan kan je misschien 1 of 2 miljoen herinvesteren om je hele aanval te vervangen, nou ik ben benieuwd.

Verder maakt ADO ook gewoon verlies dit seizoen, volgens de VI. Dus ook daar gaat het financieel echt niet super hoor.

Neemt niet weg dat ik ze dit seizoen leuk vind spelen.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:04:10 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93149512
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:40 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ik denk dus dat dat voorkomen had kunnen worden als Verbeek de tijd had gekregen om iets op te bouwen.
Dat denk ik absoluut niet. De schuld is veroorzaakt door het beleid vóór Verbeek, en de schuld is de voornaamste reden dat we nu zo laag staan.
2000 light years from home
pi_93149768
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:36 schreef deBoomkip het volgende:

[..]

Dat zou je verwachten inderdaad.
Net zoals je verwacht dat Been wel weet hoe hij spelers beter moet maken...
Het is sowieso een wonder dat Been nog niet ontslagen is. Feyenoord presteert dramatisch slecht sinds hij trainer is, slechter dan ooit te voren. Elke andere trainer deed het beter, zeker Verbeek. Het enige wat Been doet is van die standaard one-liners roepen: We moeten inzet tonen, We moeten strijd leveren, We gaan steeds beter spelen, Alleen samen komen we hieruit, etc. Ga toch weg, wat een leeg gelul, Mario Been levert gewoon een wanprestatie bij Feyenoord. De enige reden dat Been er nog zit is omdat hij onschendbaar is bij de supporters van Feyenoord en het bestuur is te angstig om het met hen aan de stok te krijgen. Maar dat besluit kan Feyenoord duur komen te staan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:24:36 #209
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93150324
quote:
The Old Trafford boss is keen to bring the best young talent in Europe in order to supplement those produced by the clubs academy
Nou nou.
AFC AJAX
pi_93150368
Aah we gaan weer zeiken over dingen die hier al 4000 keer zijn besproken.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:33:11 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93150688
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:10 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het is sowieso een wonder dat Been nog niet ontslagen is. Feyenoord presteert dramatisch slecht sinds hij trainer is, slechter dan ooit te voren. Elke andere trainer deed het beter, zeker Verbeek. Het enige wat Been doet is van die standaard one-liners roepen: We moeten inzet tonen, We moeten strijd leveren, We gaan steeds beter spelen, Alleen samen komen we hieruit, etc. Ga toch weg, wat een leeg gelul, Mario Been levert gewoon een wanprestatie bij Feyenoord. De enige reden dat Been er nog zit is omdat hij onschendbaar is bij de supporters van Feyenoord en het bestuur is te angstig om het met hen aan de stok te krijgen. Maar dat besluit kan Feyenoord duur komen te staan.
Feyenoord heeft geen geld om hem te ontslaan.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:35:56 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93150794
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Feyenoord heeft geen geld om hem te ontslaan.
En de supporters lopen echt niet zo weg met Been, zoals Shreyas denkt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:39:47 #213
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93150952
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:35 schreef Happel het volgende:

[..]

En de supporters lopen echt niet zo weg met Been, zoals Shreyas denkt.
Inderdaad. Op de één of andere manier denken niet-Feyenoorders altijd dat iedereen binnen Feyenoord Been blind aanbidt. Dat is echt allang niet meer zo. Onschendbaar is hij absoluut niet, denk dat het meerendeel van de supporters er niet rouwig om zal zijn als hij ontslagen zou worden.
pi_93151146
Ik vind het wel grappig dat mensen nu aankomen met bijv. : "Ze moeten voor volgend seizoen van den Brom halen. " Overigens niet hier hoor, maar op het wereldwijde web zie je ze voorbij komen.

Mensen vergeten nogal snel hoe groot de rol van toeval/geluk is in de voetbalwereld. Natuurlijk laat van den Brom Ado prima voetballen maar je moet ook maar net geluk hebben met zo'n Bulykin en kornuiten voor hetzelfde geld was die gast alweer terug naar Anderlecht of Rusland omdat hij hier niemand verstaat en niet kon wennen. Soms valt gewoon net even alles op zijn plek, jammer dat het bij ons maar niet gebeurt.
pi_93153023
Ik zou wel weer eens een buitenlandse trainer bij Feyenoord willen zien.
Eentje met naam en veel ervaring, die er van buitenaf met een frisse wind instapt

BV een Steve McClarren.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:28:12 #216
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_93153190
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat denk ik absoluut niet. De schuld is veroorzaakt door het beleid vóór Verbeek, en de schuld is de voornaamste reden dat we nu zo laag staan.
Jij wilt beweren dat deze positie het maximaal haalbare is voor deze spelersgroep?
pi_93153741
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef deBoomkip het volgende:
Eentje met naam en veel ervaring, die er van buitenaf met een frisse wind instapt

BV een Steve McClarren.
liefst iemand met meer discipline, mclaren is ook een laat maar waaien trainer.
pi_93155194
Gelukkig dat been zelf niet is wezen kijken.
Hopelijk kunnen die anderen het Been aan zijn verstand brengen, dat deze speler in de basis bij Feyenoord 1 hoort!

Been liet de prestaties van onder meer André Bahia, Søren Larsen, Luigi Bruins, Krisztián Simon, Ricky van Haaren, Jerson Cabral, Bruno Martins Indi, Leroy Fer en Kamohelo Mokotjo bekijken door anderen. Vooral de laatste was weer eens een lust voor het oog. De jonge Zuid-Afrikaan speelde voor de verandering in het hart van de defensie. ,,Kamohelo kan eigenlijk alles,'' stelde coach Hoekstra terecht vast.

[ Bericht 0% gewijzigd door deBoomkip op 22-02-2011 16:16:36 ]
pi_93155734
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

liefst iemand met meer discipline, mclaren is ook een laat maar waaien trainer.
En daarbij wil hij flink budget hebben om te investeren.
pi_93155760
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef deBoomkip het volgende:
Gelukkig dat been zelf niet is wezen kijken.
Hopelijk kunnen die anderen het Been aan zijn verstand brengen, dat deze speler in de basis bij Feyenoord 1 hoort!

Been liet de prestaties van onder meer André Bahia, Søren Larsen, Luigi Bruins, Krisztián Simon, Ricky van Haaren, Jerson Cabral, Bruno Martins Indi, Leroy Fer en Kamohelo Mokotjo bekijken door anderen. Vooral de laatste was weer eens een lust voor het oog. De jonge Zuid-Afrikaan speelde voor de verandering in het hart van de defensie. ,,Kamohelo kan eigenlijk alles,'' stelde coach Hoekstra terecht vast.
Ik ben echt al weken af aan het vragen wat die jongen fout heeft gedaan bij Mario.
pi_93156712
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ben echt al weken af aan het vragen wat die jongen fout heeft gedaan bij Mario.
Nope , denk dat het komt omdat Willem heeft gezegd dat dat een grote wordt.
Mario zet zich af tegen de Kromme , om maar geen gelijk te hoeven geven..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_93156801
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:24 schreef deBoomkip het volgende:

BV een Steve McClarren.
Ik zie liever een type Co Adriaanse als trainer. Maar we moeten het (voorlopig) doen met Mario. Sinds de komst van Meeuwis en Miyaichi lijkt er in ieder geval meer balans in het elftal te zitten. Heb in ieder geval al weer zin om zondag naar de kuip te gaan en de afgelopen maanden ging ik wel maar voelde het toch anders :)
pi_93157020
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Nope , denk dat het komt omdat Willem heeft gezegd dat dat een grote wordt.
Mario zet zich af tegen de Kromme , om maar geen gelijk te hoeven geven..
Heb ik ook even aan gedacht omdat ik verder geen andere zinnige reden kan bedenken.
Maar ik kan me dit toch echt niet voorstellen.
pi_93157167
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef deBoomkip het volgende:

[..]

Heb ik ook even aan gedacht omdat ik verder geen andere zinnige reden kan bedenken.
Maar ik kan me dit toch echt niet voorstellen.
Lijkt me ook sterk, ik kan me wel herinneren dat toen Mokotjo werd gewisseld tegen Ajax hij meteen wegliep richting kleedkamer volgens mij gaf hij Mario niet eens een hand.
pi_93157389
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Lijkt me ook sterk, ik kan me wel herinneren dat toen Mokotjo werd gewisseld tegen Ajax hij meteen wegliep richting kleedkamer volgens mij gaf hij Mario niet eens een hand.
Heb ik niet gezien. Maar Mario kennende zou dit wel eens de reden kunnen zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')