Dit dus, 2 vergrijpen, 2 boetes.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Netsplitter het volgende:
2 dezelfde boetes?
Je beschrijft 2 verschillende boetes namelijk.
1. Wildplassen.
2. Betreden van monument wat dus niet mag.
Nog steeds 2 vergrijpen, betreden van prive-terrein en wildplassen. Betalen dus maarquote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Mainport het volgende:
Maar ik piste dus tegen dat monument aan, snappen jullie?
Ja, 1 boete voor het pissen tegen het monument en 1 boete voor op het terrein van het monument zijn, snap je?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Mainport het volgende:
Ja dus krijg je 2 boetes, snap je?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Mainport het volgende:
Ja en?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Mainport het volgende:
Het wildplassen en het betreden van een monument staan toch echt compleet los van elkaar, dat zijn toch echt 2 verschillende vergrijpen, snap je?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Mainport het volgende:
Als ik nu zeg dat het maar 1 vergrijp is, heb ik dan wel verstand van recht?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Mainport het volgende:
Okay en nu mogen de mensen posten die wel verstand hebben van het recht
Ah, jij bent er zo één. Je krijgt geen gelijk, dus de rest heeft er geen verstand van, ja ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Mainport het volgende:
dit dus. Misschien even nadenken TS?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TT klopt niet. Je hebt maar één verschillende boete voor wildplassen gekregen.
tsja je kunt gaan zeuren maar het zijn 2 verschillende items. Als ik op de weg te hard en op de linkerbaan rijd krijg ik ook twee boetes dat lijkt me logisch. Je mag idd maar 1x gestraft worden voor een overtreding maar je kunt wel degelijk meerdere overtredingen tegelijk makenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Mainport het volgende:
Wat Dennis zegt.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo één. Je krijgt geen gelijk, dus de rest heeft er geen verstand van, ja ja.
Je hebt helemaal gelijk, bezwaar maken!
Als je binnen dit blok reageert, krijg je de tweede boete gratis!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb er verstand van, die agent heeft het inderdaad verkeerd gedaan en nu heb je een grote kans dat je helemaal niets meer hoeft te betalen, moet je wel bezwaar indienen uiteraard.
Wat irriteer ik me aan jouw taalgebruik dandy, jij bent de aids van FOK!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:56 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben soort van knap ofzo....of iets anders ...weet het ook niet maar de politie die matst me altijd.....
ben al drie keer gepakt voor wildplassen maar nooit een boete....
laatste keer waren het twee dames die me pakte
ze vroegen "was u daar aan het plassen"?
dus ik zei "nee"...maar ha ha ze wisten wel dat ik zat te zeiken
ook geen id op zak
idem dito : geen boete
ha ha
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Mainport het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |