Linkskabinet verhoogd boetes, Rechtskabinet verhoogd boetes. Waarom stemmen we nog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Twiitch het volgende:
Is wildplassen alweer 100 Euro?
Vorig jaar was het nog 90.
Dit! Smeerlap!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoe durf je man! Walgelijk. Weetje wel wat van het Hoff voor Nederland betekend heeft.
Ik plas wel even tegen jouw voordeurquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:06 schreef Mainport het volgende:
Ik en een paar vrienden zijn gisteren naar het IFFR geweest en hebben op weg naar het hotel met onze zatte kop tegen het standbeeld van meneer Van het Hoff aan gepist. Gelukkig was oom agent in de buurt en kregen we een boete van honderd euro; achja, dat soort dingen hoort er nu eenmaal bij, daar doen we niet moeilijk over.
Echter, omdat we tegen een monument hadden aangezeken kregen we daar ook zeventig euro boete voor. Hoe schraal is dat? De les die ik daaruit trek is dat je beter tegen iemands voordeur, het politiebureau of door een raampje bij de febo kunt pissen. Dat doe ik dan maar de volgende keer.
quote:
Wellicht zodat een van de partijen eens wat meer geld in onderwijs zou steken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Linkskabinet verhoogd boetes, Rechtskabinet verhoogd boetes. Waarom stemmen we nog?
Idd, waarom stem jij nog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:09 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Links kabinet (spatie toegevoegd) verhoogdt boetes, Rechts kabinet (spatie toegevoegd) verhoogdt boetes. Waarom stemmen we nog?
Dat jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wellicht zodat een van de partijen eens wat meer geld in onderwijs zou steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |