had ze bijna vannochtend.. Maar toen wisselden ze van camera :l Ik kon net precies onder die deken kijken toen ze zich omkleeddequote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef Boobman het volgende:
en zeker Laura, hallo, ze kan saai wezen maar ze doet je niet walgen. en we wachten nog steeds op de tietjes van haar
Ben je nu ineens Jomanda, dat je de uitkomst gaat voorspellen? Ik denk dat CC er best een eind aan kan breien!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wil je hier een discussie gaan voeren die nergens op uitloopt?
We hopen gewoon dat je uit de kast komtquote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Neuh, ik weet genoeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zolang ze naar eigen zaggen op de wc omkleed, kan je dat vergeten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef Boobman het volgende:
en zeker Laura, hallo, ze kan saai wezen maar ze doet je niet walgen. en we wachten nog steeds op de tietjes van haar
damzzzz heb ik gemistquote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef Lesterr het volgende:
[..]
had ze bijna vannochtend.. Maar toen wisselden ze van camera :l Ik kon net precies onder die deken kijken toen ze zich omkleedde
Lees ff terug schatquote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vind je het viés dan, om zonder dat er van haar kant een seksuele bijbedoeing is, even een vrouw in je armen te nemen? Guido keek alsof hij het vies vond.
Homofoob? Die zitten het diepst in de kast toch ?quote:
Jullie komen echt wat tekort!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef Lesterr het volgende:
[..]
had ze bijna vannochtend.. Maar toen wisselden ze van camera :l Ik kon net precies onder die deken kijken toen ze zich omkleedde
Dat weten we dus nog niet, misschien heeft ze hele ranzige tieten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zolang ze naar eigen zaggen op de wc omkleed, kan je dat vergeten.
Toch heeft ze niks om zich voor te schamen
Ik ga serieus meppen als "iemand" me wil knuffelen of kriebelen. Donder op zegquote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar vind je het viés dan, om zonder dat er van haar kant een seksuele bijbedoeing is, even een vrouw in je armen te nemen? Guido keek alsof hij het vies vond.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef Tinos85 het volgende:
Sofia die sommige foto's te prive vind
Staat dat krukje van Huub er nog voor?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef versabommie het volgende:
Homofoob? Die zitten het diepst in de kast toch ?
Hey meisje... Pssssssst! Knuffelen?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga serieus meppen als "iemand" me wil knuffelen of kriebelen. Donder op zeg
Nou, dan zou ik snel klaar zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Boobman het volgende:
[..]
en jij zit hier voor de intellectuele uitdaging?
Oh, dan heb ik het toch wel makkelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef Lesterr het volgende:
Neuh, die heeft hij mitgenomen naar Talpa, anders komt hij niet bij het koffiekarretje!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat dat krukje van Huub et nog voor?
Yay! Die had ik dus!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Doe mij de Jennifer Hopelezz maar!
previewquote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weten we dus nog niet, misschien heeft ze hele ranzige tieten.
Ik zou jou best in zo'n huis willen zien.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Soury het volgende:
Dat verbaast me ook helemaal niet van jou.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |