Helaas "Plazadetoros" komt uit het 1e legioen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef Broertie het volgende:
+1 voor Habork
Gokje: Asterix in Hispania?
Indien goed: Tekenis
kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Panoramix tegen Obelix, nadat ie zijn geheugen kwijt is geraakt.
Asterix en de Kampioen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Panoramix tegen Obelix, nadat ie zijn geheugen kwijt is geraakt.
Asterix en de Kampioen
Wanneer gaat dat gebeuren? Anders heb ik nog wel een nieuwe......quote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef PhysicsRules het volgende:
als ik mijn albums in de buurt heb zal ik een nieuwe verzinnen
quote:Zeg Asterix, er is rechts helemaal geen deur!
quote:Als jullie me willen doden, barbaren, laat 't jullie dan gezegd zijn dat ik m'n huid duur zal verkopen
quote:Ik dacht Asterix en de Britten
quote:Alvast (of eigenlijk, alsnog) mijn opdracht, kan best tegelijkertijd, toch?
helaas is wormonline je voor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
[..]
... nog even over die opdracht van je - ik weet 'm (nog) niet maar dit topic is een goed excuus om de stapel nog eens door te nemen!
Jij hebt 'em! Ik heb gespiekt (in het album)...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef enilnomrow het volgende:
Caesar, Asterix en de Belgen?
Tof topic trouwens.
Oh wacht, is dit de broedertwist?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef Nemephis het volgende:
..dan gooi ik er alvast een tegenaan niet bedoeld om lomp voor te dringen, tel anders maar als spek-en-bonen-vraag:
Obelix:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Oh wacht, is dit de broedertwist?
O, verrek, dat is natuurlijk dat verhaal dat ze die bureaucratische hel terechtkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef Nemephis het volgende:
..dan gooi ik er alvast een tegenaan niet bedoeld om lomp voor te dringen, tel anders maar als spek-en-bonen-vraag:
Obelix:
[..]
Bureaucratische hel? Dat zou Asterix & Het eerste legioen moeten zijn denk ik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
O, verrek, dat is natuurlijk dat verhaal dat ze die bureaucratische hel terechtkomen.
Astrix verovert Rome
Ah, een echte kenner!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asterix_verovert_Rome
Is eigenlijk een tekenfilm van Asterix, maar is ook als album uitgebracht (gratis bij Eppo)
http://www.stripverhalen.(...)s?reeks=asrx&niv=yes
HIj is blijkbaar nooit apart verschenen, maar heb 'm hier liggen. Zeker de moeite waard.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben een boef, maar ik ben niet gek
Sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Broertie het volgende:
Het loopt allemaal een beetje door elkaar heen, maar laten we maar zeggen dat dit de lopende opgave is.....
[..]
Dat is 'm inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef ShadyLane het volgende:
Die is uit het 1e legioen, ze zijn op zoek naar Tragicomix "met de T van timeo danaos et dona ferentes
quote:Neem ons niet kwalijk, we dachten jullie Filistijnen waren. Wij zijn Assyriers en we zijn in oorlog met de Filistijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |