Helaas "Plazadetoros" komt uit het 1e legioen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef Broertie het volgende:
+1 voor Habork
Gokje: Asterix in Hispania?
Indien goed: Tekenis
kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Panoramix tegen Obelix, nadat ie zijn geheugen kwijt is geraakt.
Asterix en de Kampioen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Panoramix tegen Obelix, nadat ie zijn geheugen kwijt is geraakt.
Asterix en de Kampioen
Wanneer gaat dat gebeuren? Anders heb ik nog wel een nieuwe......quote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef PhysicsRules het volgende:
als ik mijn albums in de buurt heb zal ik een nieuwe verzinnen
quote:Zeg Asterix, er is rechts helemaal geen deur!
quote:Als jullie me willen doden, barbaren, laat 't jullie dan gezegd zijn dat ik m'n huid duur zal verkopen
quote:Ik dacht Asterix en de Britten
quote:Alvast (of eigenlijk, alsnog) mijn opdracht, kan best tegelijkertijd, toch?
helaas is wormonline je voor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
[..]
... nog even over die opdracht van je - ik weet 'm (nog) niet maar dit topic is een goed excuus om de stapel nog eens door te nemen!
Jij hebt 'em! Ik heb gespiekt (in het album)...quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef enilnomrow het volgende:
Caesar, Asterix en de Belgen?
Tof topic trouwens.
Oh wacht, is dit de broedertwist?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef Nemephis het volgende:
..dan gooi ik er alvast een tegenaan niet bedoeld om lomp voor te dringen, tel anders maar als spek-en-bonen-vraag:
Obelix:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Oh wacht, is dit de broedertwist?
O, verrek, dat is natuurlijk dat verhaal dat ze die bureaucratische hel terechtkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:38 schreef Nemephis het volgende:
..dan gooi ik er alvast een tegenaan niet bedoeld om lomp voor te dringen, tel anders maar als spek-en-bonen-vraag:
Obelix:
[..]
Bureaucratische hel? Dat zou Asterix & Het eerste legioen moeten zijn denk ik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
O, verrek, dat is natuurlijk dat verhaal dat ze die bureaucratische hel terechtkomen.
Astrix verovert Rome
Ah, een echte kenner!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asterix_verovert_Rome
Is eigenlijk een tekenfilm van Asterix, maar is ook als album uitgebracht (gratis bij Eppo)
http://www.stripverhalen.(...)s?reeks=asrx&niv=yes
HIj is blijkbaar nooit apart verschenen, maar heb 'm hier liggen. Zeker de moeite waard.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben een boef, maar ik ben niet gek
Sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Broertie het volgende:
Het loopt allemaal een beetje door elkaar heen, maar laten we maar zeggen dat dit de lopende opgave is.....
[..]
Dat is 'm inderdaadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:17 schreef ShadyLane het volgende:
Die is uit het 1e legioen, ze zijn op zoek naar Tragicomix "met de T van timeo danaos et dona ferentes
quote:Neem ons niet kwalijk, we dachten jullie Filistijnen waren. Wij zijn Assyriers en we zijn in oorlog met de Filistijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Iblardi op 19-03-2011 23:49:12 (Hint uitgebreid) ]
Obelix die Latijn spreekt? Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien.....quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef enilnomrow het volgende:
Volgens mij zegt Obelix het, maar ik kan het album even niet voor me halen.
Dat ging om de hint.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:28 schreef Broertie het volgende:
[..]
Obelix die Latijn spreekt? Volgens mij heb ik dat nog nooit gezien.....
* Broertie zit in de richting van Asterix en de Belgen te denken *
goed hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef boertie het volgende:
Asterix in Indus-land?
Damn ik moet ze toch weer eens gaan lezen. De meeste teksten hier kan ik heel slecht plaatsen. :x
quote:Niks! sla nog
maar 'ns... ik voel
steeds meer pijn,
maar angst...
nee...
yepquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef boertie het volgende:
Ik dacht Asterix en het ijzeren schild. Volgens mij is dat in 1 of andere vreetschuur waar abraracourcix het er nog even van neemt voordat hij naar een kuuroord gaat.
Bingoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef Iblardi het volgende:
Ja, want Obelix geeft hem een enorme por... Is dat in Het Geschenk van Caesar, waar ze een ruzie om een meisje bijleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |