En ze komen met allemaal irrelevante feitjes over verschillende typen auto's waar geen mens ooit van heeft gehoord.quote:
daar koopt niemand een M3 voorquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die hem mooi vinden. Maar dat komt natuurlijk niet in je op heNee, iemand moet wat te compenseren hebben om een M3 mooi te vinden. Houd toch op zeg.
Ik ken ze welquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ze komen met allemaal irrelevante feitjes over verschillende typen auto's waar geen mens ooit van heeft gehoord.
Als dan puber niet meer zeurt over de biefstuk, want voortaan is ie dan nog sneller bij zijn disco als ie door mams in haar M3 gebracht wordt.quote:
Ach, gelukkig ken jij van iedere M3 koper zijn motieven.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar koopt niemand een M3 voor
Het is of voor de prestaties, of voor de compensatie, helaas is t bij de meesten het laatste
Je braafheid natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ken ze welMaar goed, dat neemt niet weg dat ik de BMW M3 gewoon mooi vind. Ik ben benieuwd wat ik dan moet compenseren, m'n tieten kan het niet zijn.
Als ik dat moet compenseren, koop ik wel een Maserati Gran turismoquote:
klopt, ik zou zo'n auto alleen kopen, als ik em er zo uit kon laten zien als een 316quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar echt, hoe vaak je wel niet ziet dat iemand er ten onrechte zo'n plaatje op heeft geplakt![]()
Dan is juist de 335d of 535d een betere optiequote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alleen nooit in je op gekomen dat niet iedereen voor snelheid gaat?
Minstens.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
Als ik dat moet compenseren, koop ik wel een Maserati Gran turismo
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als dan puber niet meer zeurt over de biefstuk, want voortaan is ie dan nog sneller bij zijn disco als ie door mams in haar M3 gebracht wordt.
Da's fijn voor je. Ik vind die M3 tof en ik zou 'm wel willen hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, ik zou zo'n auto alleen kopen, als ik em er zo uit kon laten zien als een 316
[..]
Dan is juist de 335d of 535d een betere optiewant comfortabeler, economischer, luxer, etc, etc.
Ja dat ze nog denken iemand voor de gek te houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, ik zou zo'n auto alleen kopen, als ik em er zo uit kon laten zien als een 316
Oj, ik wil ook wel een oldtimertjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ik dat geld had voor zo'n nieuwe M3 zou ik een oude kopen en het verschil in poen investeren in een spuitbeurt, wat nieuwe onderdelen etc, zo'n oude M3 compleet oplappen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat ze nog denken iemand voor de gek te houden
quote:
De originele M3quote:Op zondag 20 februari 2011 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ik dat geld had voor zo'n nieuwe M3 zou ik een oude kopen en het verschil in poen investeren in een spuitbeurt, wat nieuwe onderdelen etc, zo'n oude M3 compleet oplappen.
Uiteraard gaat een Alfa altijd voor een BMW, maar meer van, als je dan toch een BMW zou moeten kopen dan liever dat idee.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De originele M3hoewel je voor dat geld ook hele toffe Alfa's kan kopen, lastig
Damn, ik ben verpest voor t leven, ik dacht dat zulke vrouwen alleen in mijn dromen bestondenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
Amber en haar vriendinnetje en biseksueel en toffe auto's
Heb een tijdje in zo'n 535d 'moeten' rijden en dat was geen straf, de boetes welquote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard gaat een Alfa altijd voor een BMW, maar meer van, als je dan toch een BMW zou moeten kopen dan liever dat idee.
quote:
In plaats van emotioneel te worden, kan je ook gewoon antwoord geven. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor je?quote:
Mee eens. Alleen met J-K (niet Jofu) en zo is het wel okay, de rest is ruk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Dit onderdeel mogen ze van mij wel schrappen. Vind er geen reet aan
Mwa, er zit incidenteel een leuk interview tussen, inderdaad die met Jay. Maar verder, vind ik er over het algemeen genomen geen ruk aanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen met J-K (niet Jofu) en zo is het wel okay, de rest is ruk.
De intervieuws zijn vaak wel leuk, sowieso is t rondje leuk om te zien. Ondanks dat je ze niet altijd kent.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen met J-K (niet Jofu) en zo is het wel okay, de rest is ruk.
mannen zullen dat altijd doen en blijven doenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
Kwijlen op iemand die je toch nooit krijgt
'Dreams to survivequote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoor het wel als deze droom is uitgekomenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef xFriendx het volgende:
'Dreams to survive
Dreams make a wish come true, oooh
Keep your dreams alive
Dream... dream on
Your dream will come alive'
Ach... Mannen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
Kan je lang wachtenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als deze droom is uitgekomen
Als al je dromen uitgekomen zijn, wat heb je dan nog om voor te leven?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als deze droom is uitgekomen
Bij mij komt er bij dergelijke mannen niet meer uit dan "hij ziet er wel goed uit"quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
Ach... Mannen.
Al kwijl ik ook op Johnny Depp... Maar die heeft dan ook gewoon echt iets gepresteerd
Euh, je vrienden en familie, het genieten van de dromen die dus zijn uitgekomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als al je dromen uitgekomen zijn, wat heb je dan nog om voor te leven?
Een ophaler van glas?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij komt er bij dergelijke mannen niet meer uit dan "hij ziet er wel goed uit"
Of ik moet in een vage bui zijn.. dan wil ik wel eens overdrijven.
Ik ga pas kwijlen als ik weet dat het evt mogelijk een kans zou kunnen bestaan. Zoals de glazen ophaler in de kroeg
Vrouwen doen dat helemaal niet natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mannen zullen dat altijd doen en blijven doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |