Weet je nog dat ik hier vroeg of ik die rode kattenlenzen of die blauwe zou bestellen? Jullie, onder anderen jij waren unaniem over de blauwe...quote:Op zondag 20 februari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blauwe lenzen? Refresh my mind if you'd please..
Da's blauw hoorquote:
Ziet er gaaf uit, reminds me of something..quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik hier vroeg of ik die rode kattenlenzen of die blauwe zou bestellen? Jullie, onder anderen jij waren unaniem over de blauwe...
Met succes:
[ afbeelding ]
Ik heb het over mijn nagels, niet over je ogenquote:
Delan's nagels zijn eveneens blauw op die foto, trouwensquote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over mijn nagels, niet over je ogen
Oh, niet gezien. De foto laadde niet helemaal net, dus zag alleen blauwe ogen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Delan's nagels zijn eveneens blauw op die foto, trouwens
jij let op! heel goed!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Hoe was je terugreis eigenlijk met de supporterts?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Terugreis ging goed, 4 supposten in de bus, dan houden ze zich wel kalmquote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was je terugreis eigenlijk met de supporterts?
Dan hoef je de rest van 't weekend niet meer te sportenquote:
Het is maar net waar je vrolijk van wordt...quote:
Als ik deze foto zie begrijp ik wel dat iedereen denkt dat ze op zo'n feestje strak van de drugs staan.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik hier vroeg of ik die rode kattenlenzen of die blauwe zou bestellen? Jullie, onder anderen jij waren unaniem over de blauwe...
Met succes:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van wat beweging en zo kan mijn auto tenminste knap in de tuin staan voorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar net waar je vrolijk van wordt...
Vrijdag denk ik inderdaad geen fitness, of ik moet met de ochtend al klaar zijn, dan ga ik 's middags gewoon. Wel gewoon squash op zaterdag en fitness op zondag.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoef je de rest van 't weekend niet meer te sporten
Ach soquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat beweging en zo kan mijn auto tenminste knap in de tuin staan voor
Bedoelde 'ie jou?quote:
Gezien zijn PM van vanmiddag, gok ik van wel jaquote:
Oeh, laat es meelezen...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Gezien zijn PM van vanmiddag, gok ik van wel ja
CLquote:
Ben jij altijd zo braaf?quote:
Ha werkende manquote:
Ik zit niet te wachten op een 48-uur ban om zoiets onzinnigsquote:
Anders was ze al lang es langs geweest.quote:
quote:
hey Missquote:
Ach, waaromquote:
Ik denk dat die bans ergens anders voor zijn bedoeldquote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op een 48-uur ban om zoiets onzinnigs
Goed puntquote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders was ze al lang es langs geweest.
Weekend met of zonder miniJoe?quote:
Waarvoor dan? Ken er een paar die geband zijn om het openbaar maken van PM's.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat die bans ergens anders voor zijn bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |