Ik heb geen zin om eruit te gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen! Chinees is veel lekkerder!
Die wilde ik mijn vader vrijdag laten halen na de HHB maar mijn moeder wilde friet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, hij is uit de OP en ik heb een JJH
De tt ging over eten hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is seks op zijn Hollands eigenlijk?
Met spruiten en boerenkool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Greys echtquote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is seks op zijn Hollands eigenlijk?
Met spruiten en boerenkool?
Wat leuk! Feli Tombo!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
Tombo! Je hebt gewonnen met je geweldige inzending, denk je eraan mij even je emailadres te PM'en voor de kaartjes? En als je het meer vertrouwt, mag het vast ook wel naar Greys.
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeursquote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk! Feli Tombo!![]()
Linkje naar het winnaarstopic zodat ik kan ooh-en en aah-en?
Ew.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greys echt
Met from-unda cheese okee. Het liefst Gouda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt maar kan zo'n pijn doen dan dus dan maar even nietquote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Goede kapitein vaart ook door de rode zee
Watskebeurt?quote:
Alle chinezen hier zijn dichtquote:
O noes!quote:
Ja, en nu heb ik zo GEEN zin meer in die zuurkoolschotel makenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
En ik dacht dat ik in een durrup woonde.![]()
En nu kom ik er ook nog achter dat al mn ovenroosters bij mn moeder staanquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik zo GEEN zin meer in die zuurkoolschotel maken
Moet je ook nog he-le-maal naar je moeder.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu kom ik er ook nog achter dat al mn ovenroosters bij mn moeder staan![]()
![]()
Ik weet ook niet waarom ze dicht zijn vandaag, normaal echt nooit!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je ook nog he-le-maal naar je moeder.![]()
Hier zijn minimaal 2 chinezen open. Kom gezellig aan, zou ik zeggen!
Kun je meteen aanschuiven.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ze dicht zijn vandaag, normaal echt nooit!
En ik heb nu al een reep chocola op, ga zo wel soep eten ofzoMoeder heeft etentje dus die ga ik niet storen...
Het valt wel mee hoor, ik eet een broodje erbij en het is tomatensoep dus komt goedquote:Op zondag 20 februari 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je meteen aanschuiven.![]()
![]()
Ach, met soep kun je ook lekker eten. Heb je geen etens-nood voorraad in huis die je meteen kunt aanbreken voor een wat uitgebreider avondhapje?
*wacht*quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Eerst even wachten tot Sjefke van mn schoot is
Hij is met me aan het kroelen, dat kan ik er toch niet af gooienquote:
Morgen kan je weer bij APK etenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu kom ik er ook nog achter dat al mn ovenroosters bij mn moeder staan![]()
![]()
Nee dat kan nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is met me aan het kroelen, dat kan ik er toch niet af gooien
Die deed vorige keer ook niet openquote:
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is met me aan het kroelen, dat kan ik er toch niet af gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ook al gesloten.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die deed vorige keer ook niet open
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!Ik wacht wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Strega heel veel sterkte voor morgen ,ook voor Pagan.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Strega het volgende:
Zo meteen hier aan tafel.
Morgen komt nu wel weer dicht bij.
Gisteren had ik zo'n kutdag, twee keer een hypo.
Dat zijn nu juist de dingen waar ik Pagan eigenlijk liever even niet mee opscheep.
Drukt me wel weer met de neus op de feiten hoeveel ik ingeleverd heb de laatste drie jaar.
Gelukkig nu weer wat vooruitgang.
Maar van mij mag het dinsdag middag zijn.
Om 7.45 is Pagan morgen gelijk aan de beurt. De operatie duurt 4 á 5 uur.
Als ik dus morgen vreemd post, komt dat door de zenuwen
Dank je, het is dan toch echt fijn zo'n prettige SC te hebben!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Strega heel veel sterkte voor morgen ,ook voor Pagan.
We denken aan jullie
Is dat ook een metafoor?quote:
Die, das gewoon die witte koude meuk die uit de lucht valt jeweetsquote:
Ja ga ik ook zo kijken, de homo gaat naar de Ardennenquote:
Short but sweet eej?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die, das gewoon die witte koude meuk die uit de lucht valt jeweets![]()
De Griek is al weer weg, het was waaaaaaay past kinderbedtijd, kind was druk moe en vervelend
Wanneer komt hij weerquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die, das gewoon die witte koude meuk die uit de lucht valt jeweets![]()
De Griek is al weer weg, het was waaaaaaay past kinderbedtijd, kind was druk moe en vervelend
Ik vind het zo'n leuke serie.quote:
Het is zo superleuk jaquote:
Ik vind die middelste dochter zo leuk. Lekker eigenwijs.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het is zo superleuk jaDie meisjes vind ik ook altijd tof
en Lee is best lekker
Kijk je ook Fringe?
Heerlijk jaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind die middelste dochter zo leuk. Lekker eigenwijs.![]()
Fringe kijk ik niet.
Ja, Carla!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Heerlijk ja
Oh Fringe vind ik ook echt zo tofmaar dan moet ik wel goed opletten.
Hee! Tutje uit Scrubs
Ja, heilige Maria leert het al snel.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]jongste grietje wordt ook lekker zo met dr afpersing
Heel erg veel sterkte morgen en een kus voor Pquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Strega het volgende:
Zo meteen hier aan tafel.
Morgen komt nu wel weer dicht bij.
Gisteren had ik zo'n kutdag, twee keer een hypo.
Dat zijn nu juist de dingen waar ik Pagan eigenlijk liever even niet mee opscheep.
Drukt me wel weer met de neus op de feiten hoeveel ik ingeleverd heb de laatste drie jaar.
Gelukkig nu weer wat vooruitgang.
Maar van mij mag het dinsdag middag zijn.
Om 7.45 is Pagan morgen gelijk aan de beurt. De operatie duurt 4 á 5 uur.
Als ik dus morgen vreemd post, komt dat door de zenuwen
Volgens mij als je iemand volgt kan die jou ook volgen als je uitnodiging hebt gedaan, maar ik weet het niet. Voeg mij eens toe anders? http://twitter.com/LadyMiaraequote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
Ik gebruik sinds gister twitter he, maar ik heb hem prive staan dus ik moet eerst een uitnodiging accepteren als iemand mij wil volgen. Ik volg zwangere-kip, kan zij mij dan nu ook automatisch volgen? Of ziet ze niks als ik op haar reageer? Anders is het ook niet leuk
Donequote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Volgens mij als je iemand volgt kan die jou ook volgen als je uitnodiging hebt gedaan, maar ik weet het niet. Voeg mij eens toe anders? http://twitter.com/LadyMiarae
O geweldig wat een relaxte katquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
Boor heeft een lazy sunday.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik heb geen uitnodiging gedaan, maar heb alleen op follow geklikt bij zwangere-kip want die is openbaar. Dus ik vraag me af of zij dan wel mijn reacties op haar kan zien maar dat zal dan wel nietquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Volgens mij als je iemand volgt kan die jou ook volgen als je uitnodiging hebt gedaan, maar ik weet het niet. Voeg mij eens toe anders? http://twitter.com/LadyMiarae
Ik dacht bij die eerste foto dat Boor tussen de achterpoten van Bink lag.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cuuuuuutequote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haiquote:
Nee denk het niet dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar ik heb geen uitnodiging gedaan, maar heb alleen op follow geklikt bij zwangere-kip want die is openbaar. Dus ik vraag me af of zij dan wel mijn reacties op haar kan zien maar dat zal dan wel niet
En toch denk je aan ons en wil je het live delen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Boor![]()
![]()
Zo zeg, heb ik mezelf toch ff lang gedaan....en meneer I. is me nog steeds aan het doen![]()
Ik viel in slaap na de pietsaaa en werd net pas wakkerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hai![]()
Er wordt geen BZV gekeken hiero?
Nope. Notting Hill hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hai![]()
Er wordt geen BZV gekeken hiero?
Op z'n Grieks he? Dan kun je intussen gewoon op de laptopquote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch denk je aan ons en wil je het live delen.
Ow ja, nu snapt ze het.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op z'n Grieks he? Dan kun je intussen gewoon op de laptop
Boer Zoekt Vrouw.quote:
Oh, die is ook leuk. Heb ik een paar maanden geleden nog gezien. Die huisgenoot van Hugh Grantquote:
Die vond ik zo tof in Harry Potterquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die is ook leuk. Heb ik een paar maanden geleden nog gezien. Die huisgenoot van Hugh Grant
Hihihihiquote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik viel in slaap na de pietsaaa en werd net pas wakker
Ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Die vond ik zo tof in Harry Potter
Ik denk dat ik die nu aan het kijken ben.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die is ook leuk. Heb ik een paar maanden geleden nog gezien. Die huisgenoot van Hugh Grant
Valt mee, maar nu wel een stijve nek en heel raar en naar gedroomd de hele tijd.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihi
Heb jij dan nooit dat je zo brak wakker wordt? Ik doe bijna nooit tukkies (gisteren was een uitzondering) omdat ik dan echt met koppijn wakker word!
Kun je vannacht nog slapen na zo'n tuk? Ik slaap overdag echt nooit, behalve als ik ziekjes ben. En na zo'n grote dut zou m'n hele ritme volgens mij op z'n gat liggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt mee, maar nu wel een stijve nek en heel raar en naar gedroomd de hele tijd.
Zodat je weet dat je droomt, maar er niet echt uit wakker kan worden
Misschien was je wakker en dacht je dat je droomdequote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt mee, maar nu wel een stijve nek en heel raar en naar gedroomd de hele tijd.
Zodat je weet dat je droomt, maar er niet echt uit wakker kan worden
We zijn morgen beide vrij, dus we kunnen ook weer wat later op bed en wat later eruit.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je vannacht nog slapen na zo'n tuk? Ik slaap overdag echt nooit, behalve als ik ziekjes ben. En na zo'n grote dut zou m'n hele ritme volgens mij op z'n gat liggen.
Nee ,ik slaap ook nooit overdag,want dan lig ik de hele nacht wakkerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je vannacht nog slapen na zo'n tuk? Ik slaap overdag echt nooit, behalve als ik ziekjes ben. En na zo'n grote dut zou m'n hele ritme volgens mij op z'n gat liggen.
Allebei vrij, da's wel lekker ja. Als je verder geen plannen hebt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zijn morgen beide vrij, dus we kunnen ook weer wat later op bed en wat later eruit.
Als ik had moeten werken, had ik niet gaan liggen met het risico van enorrrm in slaap vallen
Slapen kan ik altijd heeeeeel goedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ,ik slaap ook nooit overdag,want dan lig ik de hele nacht wakker
Oh lekker!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We zijn morgen beide vrij, dus we kunnen ook weer wat later op bed en wat later eruit.
Als ik had moeten werken, had ik niet gaan liggen met het risico van enorrrm in slaap vallen
Vandaar dat jij een naamslaapje hebt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Slapen kan ik altijd heeeeeel goed
oh oh....quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef indaha het volgende:
Ik heb Oh-oh een melige kaart gestuurd,ik was een kaart aan het zoeken voor iemand anders en toen kwam ik er een tegen die me aan haar deed denken
En mijn katten zijn dolgelukkig op een koude slaapkamer.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Boor![]()
Chico doet met hem mee. Die at zelfs zijn avondeten vanavond gewoon met zijn deken nog als cape over zich heen gedrapeerd![]()
En dan ploft ie weer ergens neer en dan ligt ie gelijk weer toegedekt.
Hij was alleen not pleased dat ik Robijntje in de was gedaan had vanmiddag, maar ze zijn alweer herenigd inmiddels
Die van ons kruipen het liefst op schoot of op bed, lekker warm willen ze het hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En mijn katten zijn dolgelukkig op een koude slaapkamer.
Robijntje!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Boor![]()
Chico doet met hem mee. Die at zelfs zijn avondeten vanavond gewoon met zijn deken nog als cape over zich heen gedrapeerd![]()
En dan ploft ie weer ergens neer en dan ligt ie gelijk weer toegedekt.
Hij was alleen not pleased dat ik Robijntje in de was gedaan had vanmiddag, maar ze zijn alweer herenigd inmiddels
Ik zal nog es een foto maken, Kees heeft zich net onder Chico zn kop uit weten te wrikken though , die speelt nu met de kotsertquote:
Dus hij is ook nog handig, houden die manquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Chico is nu een beetje bozig, want hij ligt met zn kop op Kees ( dies zachter en warmer dan Robijntje, Robijntje ligt tussen zn voorpoten geklemd) maar die stomme Kees ligt niet stil
![]()
En Sjon heeft weer een schrok en kots dag.
Vanmorgen kon ik hem nog net op tijd het bed uit smijten toen ik m hoorde kokhalzen, en vanavond had het kind hondenkoekjes uitgedeeld en die slikt ie dan zonder kauwen door, en daarna kotste hij de hele bank en de hele vloer onder.
Heb ik ook eindelijk de bank es schoon opgelegd en de vloer gedweild![]()
Kon de Griek het nog es overdoen
Jaaaa!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal nog es een foto maken, Kees heeft zich net onder Chico zn kop uit weten te wrikken though , die speelt nu met de kotsert
Ff uppen, momentje, die andere heb je allemaal wel al gezien toch?quote:
Jezusfuck, het was gezellig, maar het kind was overprikkeld na een hele dag dierentuin en speeltuin, dus daar hadden we onze handen vol aanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar hoe was het met de Griek?
Zijn er potentiele Griekse intenties beiderzijds?
oh-oh goes maternal!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezusfuck, het was gezellig, maar het kind was overprikkeld na een hele dag dierentuin en speeltuin, dus daar hadden we onze handen vol aan
Ik ben echt nu al altijd de strengerd waar ze respect voor heeft, dus ik ben de perfecte stiefmoederquote:
Whihihihi, how cutequote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Voor GB:
[ afbeelding ]
En nou opbokken met die kutflits van je!
[ afbeelding ]
( en Kees dook er juist weer meteen naast, want de diva wil op geen enkele foto ontbreken)
Lief hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Voor GB:
[ afbeelding ]
En nou opbokken met die kutflits van je!
[ afbeelding ]
( en Kees dook er juist weer meteen naast, want de diva wil op geen enkele foto ontbreken)
Robijn lacht echt eng. Voordeel is dat t kind dr ook bang voor is, dus die laat Chico en Robijntje fijn met rustquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whihihihi, how cute![]()
Dat pootje ligt echter wel erg, eh, suggestief![]()
En Robijntje is een beetje een psychopaat, ja!
[ afbeelding ]
OMG hij heeft er idd iets van wegquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whihihihi, how cute![]()
[ afbeelding ]
Ll, kom der maar inquote:
Mhaw. Ga zo mijn nest (Weer) inquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
en weer bijgekomen van de zware nacht
Als als als , weeeeeeeet ik veeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op zondag 20 februari 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe, die foto's![]()
JF gezellig my ass![]()
Als dat kind nou niet mee was geweest en je heup smooth and silky as evah was, zou je dan willen Grieken met de Griek?
Puur hypothetisch gezien dan he?
Ja hahahaa, die had ik al gezien! Vooral die derde foto is echt ubercute!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
GB had je deze al gezien?
[CENTRAAL] Honden met foto's #38
Hij kreeg m twee weken en ze zijn onafscheidelijk
Foto doet me aan Perez Hilton denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whihihihi, how cute![]()
[ afbeelding ]
Je weet het dondersgoedquote:Op zondag 20 februari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als als als , weeeeeeeet ik veeeeeeeeeeeeeeeel![]()
Laten we maar es netjes wachten tot moeder en kind vertrokken zijn.
Ja ik ga niet voor de kat zn kut morgen naar de dokter voor meer en betere drugs natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je weet het dondersgoed![]()
Volgend weekend Batsos Griekos Hoppos dus!
Jazeker en dan review alhierquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ga niet voor de kat zn kut morgen naar de dokter voor meer en betere drugs natuurlijk![]()
Nee echt, romantisch is het niet te noemen als dr een drieëneenhalfjarig meisje krijsend achter je honden aanjaagt of op de grond ligt te bonken met dr kop.
Dus
OMG Ing dadelijk is het kind de pijp uitquote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog diazepam?
ff 3 tabletjes door haar bekertje drinken en Batsos tot je er bij neer valt maar
Ik hoop zo dat ie Muis nog ziet zitten als we oooooooooit weer gaan werken, das zn kantoorsleepbuddyquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Die tweede foto met die Muis is ook lief, trouwens!
How verry ESF 2010.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaah, welnee.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG Ing dadelijk is het kind de pijp uit
Ik ben fan na afgelopen NSFquote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
How verry ESF 2010.Hoppaaaa! Opaaaaah!
Oh ja, die is cute. PM komt er aan!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ie Muis nog ziet zitten als we oooooooooit weer gaan werken, das zn kantoorsleepbuddy![]()
Van die tweede foto met Muis heb ik kaarten, als je dr een wil , PM me je adres dan maar
Ik heb dr nog 10quote:Op zondag 20 februari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog diazepam?
ff 3 tabletjes door haar bekertje drinken en Batsos tot je er bij neer valt maar
Waar?quote:
Hee, daar was je net niet.quote:
Tis gewoon een jankende kutkatquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Die kat van gister jankt dus nog steeds/weer maar nu zijn ze wel thuis
Geile (oh-oh) krijs of ik 'ik ben zo zielig alleen' gil?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Misschien is hij krolsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Poespoes.quote:
En die post van Ing zag IK dus weer nietquote:
Heel belangrijk om de diverse onderdelen niet door elkaar te halen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die post van Ing zag IK dus weer niet
Zooooo, zombies dood, ovenschotel voor morgen klaar in de koelkast, katten gevoerd
Dat heb je wel eens meegemaaktquote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zou ook janken danals ik in iemand kut gepropt zat
Welterusten Oognipquote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Slapenwekker gaat weer om 5:45
Kat is nu weer stil
Nou!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel belangrijk om de diverse onderdelen niet door elkaar te halen.
Mijne alleen naar: HEY!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Mijn kat luistert alleen maar naar "Poesssspoespoespoes"![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne alleen naar: HEY!Klinkt bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moet morgen weer werken, dus ik lekker slapen! Trusten allemaal!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat haar is een beetje glibberig hoor, wie is dit?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Zeg effe he... maar deze is toch best (heul) aantrekkelijk?
[ afbeelding ]
Gerard uit Secret Story.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat haar is een beetje glibberig hoor, wie is dit?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne alleen naar: HEY!De mijne luisteren naar de deur van de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En kijken heel geïnteresseerd als ze ergens zijn waar ze niet mogen zijn en me zien roepen. Maar ze vertrekken pas als ik opsta. Elke keer weer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Welterusten Goodbye en ik ga ook slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt bekend!![]()
![]()
Ik moet morgen weer werken, dus ik lekker slapen! Trusten allemaal!
Mwah, hij is niet lelijk, maar wel gladjes iddquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, gekkiequote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Of Beth.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Ja. Nou. Het is geen Jennifer idd.
Nou, dat bedoel ik! Hoewel ik blij zou zijn als jij hem zou kiezen als wij mochten kiezen uit hem en Bettequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik! Hoewel ik blij zou zijn als jij hem zou kiezen als wij mochten kiezen uit hem en Bette
Ik vond die blik op de cap wel eh...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik! Hoewel ik blij zou zijn als jij hem zou kiezen als wij mochten kiezen uit hem en Bette
Ik doelde op je geboortequote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zeg wat denk je wel van mij
slaap lekker
en jij ook Goodbye!
Nee sorry, daar glij ik niet door van m'n stoel.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond die blik op de cap wel eh...
brr wat een gluiperdquote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar jezus fuck wat is die lekker, en het begon al met naakt weerquote:
Idd niet verkeerd, maar hij is wel ouder geworden zegquote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar jezus fuck wat is die lekker, en het begon al met naakt weer
Hij was vroeger echt veeeeel minder sexy ende geilquote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd niet verkeerd, maar hij is wel ouder geworden zeg
Op zn Grieks FTW dusquote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb JF spijt van die halve bak knoflooksaus die ik bij de pizza heb verorberd.
Dreuge smuil en ik meur, aldus meneer I.
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik moest kiezen dan toch de bovenste
Als meneer I de andere helft van die bak saus op heeft is mijn gouden tip : NIET SLIKKEN!quote:
Maar ik zou m'n nek niet verrekken voor hem hoorquote:
Ik mn heup ook niet, maar als ik persé een van beiden moest kiezen dan echt de bovenstequote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik zou m'n nek niet verrekken voor hem hoor
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als meneer I de andere helft van die bak saus op heeft is mijn gouden tip : NIET SLIKKEN!
Das pas goor![]()
En ik zou ook de bovenste kiezen als ik echt echt moest kiezen Greys
Dit is ook niet echt een flatteuze capquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
Srsly? Die bovenste vind ik echt vre-se-lijk
[ afbeelding ]
Gatverdamme.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Meneer I. heeft niets gehad.
Die had pizza met tonijn en asperges, huuuu
Met een walm als de mijne mag ik vast niet bij piempie in de buurt komen, straks maak ik em doodquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Dan zou ik gewoon al preventief niet slikken, stel dat het smaakmaakt
Ik zou zorgen dat er niets te slikken was. Gewoon, voor de zekerheidquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Gatverdamme.
Dan zou ik gewoon al preventief niet slikken, stel dat het smaakmaakt
Getuige mij reactiequote:
Sexy pakkie, toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Ja die foto probeer ik te blocken, bedankt APK
Je had die piem0l haast in je oog?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Getuige mij reactie![]()
Had je niet ff kunnen waarschuwen?
Ik denk steeds dat die gast een hazenlip heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Ing en oh-oh, nu nog steeds?
[ afbeelding ]
Nee hoor, bellen graag. Ik heb de buurman als honden uitlaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel erg veel sterkte morgen en een kus voor P
Ik zal aan jullie denken morgen en ik bel je morgenavond wel even om te vragen hoe het gegaan is. (als dat je uitkomt. Ik kan me voorstellen dat je gezelschap hebt en dat je liever even geen telefoon wilt of zo)
Ik ga zo bij hem liggen!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is tieviequote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Crap, hij neemt nog meer drugs dan wij allemaal bij elkaar
Succes!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb morgen scriptiegesprek dus ik ga er vandoor, kijken of ik slaap voor 4 uur![]()
Ja Greys , maar besef jij dat ook?quote:
Ja?quote:
Nou, mss issie wel haske doodquote:Op zondag 20 februari 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja?
Wat heeft dat te maken met of ik iemand wel of niet leuk vind om te zien dan?
Zouden ze er in het echt héél anders uitzien dan in een RLS?
Hank neemt niet ECHT zoveel drukkkkks, mopje!
Ik vind die ene die met Guido moet doen of ze een relatie hebben wel knap.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
APK, van de dames is dit de mooiste, right?
[ afbeelding ]
Ja die is ook wel cute idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind die ene die met Guido moet doen of ze een relatie hebben wel knap.
Dat lichaam iig
Dat krijg je niet echt mee als je de streams niet volgt, zal volgende week wel in de uitzending komen denk ik...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
En zo grappig dat ze met Guido moet doen alsof ze iets hebben en ondertussen heel de tijd stiekem aan Alex loopt te frunniken
OMFGquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Er zit ook een jongetje in dat het heel de tijd heeft over dat ie zo hetero is en dat ie een gaydar heeft enzo... dit is hem:
[ afbeelding ]
Maar dit is hem ook (![]()
)
http://www.malemodel.nl/n(...)38.jpg&nr=0&groot=ja
(Even verder bladeren via 'volgende foto')
Bwahahaha
Ze hebben allemaal 'een geheim'. En dat moeten ze verborgen zien te houden, maar er hangen aanwijzingen in het huis enzo. Alleen de geheimen zijn zo stomquote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er helemaal niets van meegekregen; ze hebben allemaal een soort geheime opdracht ofzo?
Hé ik wil morgen een heleboel Sjon foto's als afleiding!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net mn geheugenkaartje nog maar es leeggemaakt en doorgekeken op de pc.
Deze vond ik het posten nog wel waard![]()
[ afbeelding ]
En de rest moet daar zien achter te komen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal 'een geheim'. En dat moeten ze verborgen zien te houden, maar er hangen aanwijzingen in het huis enzo. Alleen de geheimen zijn zo stom
- Ik overleefde de tsunami
- Ik heb een borstverkleining ondergaan
- Ik ben miljonair
- Ik ben bingokoningin
enz
Ga je mee naar het ziekenhuis?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé ik wil morgen een heleboel Sjon foto's als afleiding!
Ik zal mn best doen, Sjon hopelijk ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé ik wil morgen een heleboel Sjon foto's als afleiding!
En anders gooi je er wat ouwetjes in; die doen het ook altijd goedquote:
Ja, ze moeten elkaars geheim raden.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de rest moet daar zien achter te komen?
Of keizer Chico en zn cape?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En anders gooi je er wat ouwetjes in; die doen het ook altijd goed
Nee, hij moet er om 6'45 zijn, om 7.15 begint de operatie, die duurt 4 tot 5 uur.quote:
Nogmaals succes en sterkte morgen!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef Strega het volgende:
Zo, Pagan wil nu naar bed, dus ik ook.
Hij moet er om 05.00 uit.![]()
Bedankt voor jullie oppeppers hé!
Ik hou jullie morgen wel op de hoogte.
Trustequote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef Strega het volgende:
Please doquote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef Strega het volgende:
Ik vind 'm als man leukerquote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Ing kijk, dit is Servio:
[ afbeelding ]
Maar dit is hem ook
[ afbeelding ]
Ik vind m als man leuker dan die andere tweequote:
Ahhhhh, lekker luieren met het vrouwtjequote:Op maandag 21 februari 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
De honden hebben echt zwaar te lijden onder mijn ziekzijn
Tweedst!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
APK, dit waren de benen van Laura vanmiddag, en dat was NIET de hand van Guido
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |