Ik heb geen zin om eruit te gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen! Chinees is veel lekkerder!
Die wilde ik mijn vader vrijdag laten halen na de HHB maar mijn moeder wilde friet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoor, hij is uit de OP en ik heb een JJH
De tt ging over eten hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is seks op zijn Hollands eigenlijk?
Met spruiten en boerenkool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Greys echtquote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is seks op zijn Hollands eigenlijk?
Met spruiten en boerenkool?
Wat leuk! Feli Tombo!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
Tombo! Je hebt gewonnen met je geweldige inzending, denk je eraan mij even je emailadres te PM'en voor de kaartjes? En als je het meer vertrouwt, mag het vast ook wel naar Greys.
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeursquote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk! Feli Tombo!![]()
Linkje naar het winnaarstopic zodat ik kan ooh-en en aah-en?
Ew.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greys echt
Met from-unda cheese okee. Het liefst Gouda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt maar kan zo'n pijn doen dan dus dan maar even nietquote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Goede kapitein vaart ook door de rode zee
Watskebeurt?quote:
Alle chinezen hier zijn dichtquote:
O noes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |