Betekent in mijn ogen dat ze iets willen met hem daar te houden.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Staal het volgende:
[..]
NOS meldt het ook op het journaal.
Hij kan iig niet weg.
Wat een regen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef Drifter__ het volgende:
Dag met die kamelen/paarden. Pro's vs anti's in n van de zijstraten van het Tahrir plein.
Zou idd jammer zijn. Echt een mooi gebouw. Oldskool Sovjet-Unie stijlquote:Op maandag 28 februari 2011 21:10 schreef Drifter__ het volgende:
Omg nee niet de Mogama' ! Zeker aangestoken of niet
'Mooi' is niet het goede woord vind ik, maar het is wel een bijzonder gebouw ja. Maar ja, voor het volk is het waarschijnlijk ook een symbool..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zou idd jammer zijn. Echt een mooi gebouw. Oldskool Sovjet-Unie stijl
Prachtigquote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Drifter__ het volgende:
Deze vid is volgens mij niet langs geweest ? Het "moment" gefilmd in Alexandri , kreeg er kippenvel van![]()
Bronquote:Egypte krijgt een nieuwe regering. Premier Shafiq, die nog door president Mubarak was benoemd, heeft zijn ontslag ingediend. Volgens de militaire leiders van Egypte gaat oud-minister Sharaf van Transport een nieuwe regering vormen.
De beslissing volgt op druk van de oppositie. Die vond dat niet alleen Mubarak moest opstappen, maar ook zijn regering. De ministersploeg bleef na de omwenteling echter grotendeels intact.
Het is nog onduidelijk of in het nieuwe kabinet ook mensen van de oppositie worden opgenomen. Aan het eind van de zomer moeten presidents- en parlementsverkiezingen worden gehouden.
ik kwam deze tweet indd. ook tegen AlArabiya_Eng Egypt pm resigns after calls for purge: http://goo.gl/ULvClquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |