Ja, dat is inderdaad genoegquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In mijn PM heeft maar liefst 1 iemand gereageerd...maar dat is precies genoeg
Jij hebt er toch eigenlijk nooit zin in?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik heb zulke momenten. Voel me wat verrot eigenlijk. Niemand bedoel ik dus natuurlijk.
Ik zou eigenlijk naar acting class moeten maar heb geen zin
Een probleem hebben met de (een) OP.....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Steeds meer mensen hebben er blijkbaar problemen meeIk vind die OP met kleine ava's ook veel mooier trouwens dan deze
En hoi![]()
Volgens mij heeft ze ook het merendeel wel weg gedaan, een paar dingen heeft ze nogquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft toch geen bakken met babykleertjes bewaard?
Als ik zeker weet dat ik er niet meer eentje ga bakken dan doe ik alles naar een goed doel![]()
Alleen het eerste shirtje dat Thijs aan had bewaar ik.
Dat is absoluut waar. Zal wel komen omdat ik moe ben en me niet lekker voel dat ik serieus overweeg om niet te gaan. Ik heb nog 20 minuten bedenktijdquote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt er toch eigenlijk nooit zin in?
Net als ik met yoga![]()
Maar als je dan gaat dan is het eigenlijk altijd toch wel weer leuk
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Een probleem hebben met de (een) OP.....
Oooh, 20 minuten nog maar?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Zal wel komen omdat ik moe ben en me niet lekker voel dat ik serieus overweeg om niet te gaan. Ik heb nog 20 minuten bedenktijd
Hoiquote:
En zijn je gastjes er al?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 houdt niet van verandering
Geen idee wat dat is?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik heb zulke momenten. Voel me wat verrot eigenlijk. Niemand bedoel ik dus natuurlijk.
Ik zou eigenlijk naar acting class moeten maar heb geen zin
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
Op zich wel slecht want vorige week ben ik ook niet geweest omdat ik in Nederland was. Volgende week is het half-term dus dan is het pas over 2 weken weer. Hmmmzquote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, 20 minuten nog maar?
Dan ga je denk ik niet
Ja, die hele poll is natuurlijk eigenlijk ook overbodig...bijna iedereen hier raakt in paniek van veranderingquote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die hele poll is natuurlijk eigenlijk ook overbodig...bijna iedereen hier raakt in paniek van verandering
Lekker even rustigquote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel slecht want vorige week ben ik ook niet geweest omdat ik in Nederland was. Volgende week is het half-term dus dan is het pas over 2 weken weer. Hmmmz
die zijn ziekquote:
Stiekem wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die hele poll is natuurlijk eigenlijk ook overbodig...bijna iedereen hier raakt in paniek van verandering
Pannenkoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn ziek
iemand pannenkoeken??
ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn ziek
iemand pannenkoeken??
Gastjes? Ziek?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn ziek
iemand pannenkoeken??
Lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn ziek
iemand pannenkoeken??
Du spinnst ja!quote:
Dat vindt mijn zoon nou ookquote:
Doe mij ook maar een potjequote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vindt mijn zoon nou ook![]()
Die krijgt zo serieus een potje, terwijl wij pannenkoeken gaan eten
Ben jij mOAmOA?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vindt mijn zoon nou ook![]()
Die krijgt zo serieus een potje, terwijl wij pannenkoeken gaan eten
wie zegt dat ik nu nog steeds aangekleed benquote:Op zondag 20 februari 2011 16:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja!
toevallig ga ik die zo bakken![]()
had je je trouwens dus helemaal niet hoeven aankleden
Meestal eet een ander ze voor je?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Stuart het volgende:
Moet jaren geleden zijn dat ik voor het laatst zelf pannenkoeken heb gegeten
Het schijnt dat hij wat lang is voor sommige mobiele telefoonsquote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Een probleem hebben met de (een) OP.....
Prima, dan laten we hem zoals hij isquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wie zegt dat ik zei dat je dat nog steeds was?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nu nog steeds aangekleed ben
Nee, ik maak ze wel eens klaar voor kinderen maar die willen het als ontbijtquote:
er zouden hier twee mini's komen eten en daarna in bad.. maar een van de twee mini's is ziekquote:
Als jij er bent pik je steeds mijn grapjes inquote:
Nu wil ik zeker bij jou pannenkoeken komen etenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nu nog steeds aangekleed ben
Ghehe zo las ik het dus ookquote:
Ik heb iets anders gestemd hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij wat lang is voor sommige mobiele telefoons.
[..]
Prima, dan laten we hem zoals hij is.
Whehe, sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij er bent pik je steeds mijn grapjes in
Lekker tochquote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik maak ze wel eens klaar voor kinderen maar die willen het als ontbijt
Nee nee, ik vind je hilarischquote:
Is ie ook, maar heb er zelf geen problemen meequote:Op zondag 20 februari 2011 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij wat lang is voor sommige mobiele telefoons.
Gezellig, maar wel sip dat mini ziek isquote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er zouden hier twee mini's komen eten en daarna in bad.. maar een van de twee mini's is ziekdus.. nu zelf pannenkoeken eten
Geen ideequote:is MZ nog bij toek en muck ??
Soms zou ik daar geen problemen mee hebbenquote:
Nee, ze is al weg...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er zouden hier twee mini's komen eten en daarna in bad.. maar een van de twee mini's is ziekdus.. nu zelf pannenkoeken eten
is MZ nog bij toek en muck ??
Ah, gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee, ik vind je hilarisch
D. kan het trouwens ook, doet 'ie dat ook wel eens bij jou?quote:
Nee, ik deed het laatst bij hem...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D. kan het trouwens ook, doet 'ie dat ook wel eens bij jou?
sowieso.. mannen met lang haarquote:
Nou, dan weten we meteen wie de snelste en wie de langzaamste isquote:
dat is toch geen man, gekkiequote:
Sommigen staat hetquote:
Mwah, ik twijfel nog...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is toch geen man, gekkie
Jawelquote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is toch geen man, gekkie
Houdoe!quote:
Ben ik blij dat ik Strongbow drinkquote:
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb iets anders gestemd hoor
Die arts heeft nooit Nederlandse les gehad?quote:
Wat is dat aan z'n kin?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Het is een jongen!
Dit hier is een man met lang haar:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die arts heeft nooit Nederlandse les gehad?
Weet ik veel, ik zeg ook niet dat het een mooie man met lang haar is..maar het is een man met lang haarquote:
Een poging tot baard, denk ikquote:
Niet echt neequote:Op zondag 20 februari 2011 16:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die arts heeft nooit Nederlandse les gehad?
Dat vind ik echt niet eens een heel klein beetje grappigquote:
Vind het ook niet grappigquote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet eens een heel klein beetje grappig
Ik vind 'm ook best grofquote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook best grofMaar die gezichten
Wat suikerbeeeeeeeeeeb zegtquote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Te vies voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Jij zult de doelgroep wel zijnquote:
Van dat fietsje mag ik hopenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zult de doelgroep wel zijn
Denk dat de doelgroep toch iets van 16-18 isquote:
Oh well..in elk geval zit jij daar dichterbij dan wijquote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk dat de doelgroep toch iets van 16-18 is
Ik denk het ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zult de doelgroep wel zijn
Dat zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well..in elk geval zit jij daar dichterbij dan wij
Ik ook niet, ik sta nu bijna aan de andere kant van dat fietsjequote:Op zondag 20 februari 2011 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
Ik ben dat niet meer, geloof ik.
Eet smakelijk alvast DMquote:Op zondag 20 februari 2011 17:14 schreef DaMart het volgende:
Zo, even genoeg rondgereden in TDU2, nu even macaroni maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |