In mijn PM heeft maar liefst 1 iemand gereageerd...maar dat is precies genoegquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Stuart het volgende:
Ik verbaas me eigenlijk wel dat er niet op je topic heeft gereageerd
Hmmmz, ik heb zulke momenten. Voel me wat verrot eigenlijk. Niemand bedoel ik dus natuurlijk.quote:
Ja, dat is inderdaad genoegquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In mijn PM heeft maar liefst 1 iemand gereageerd...maar dat is precies genoeg
Jij hebt er toch eigenlijk nooit zin in?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik heb zulke momenten. Voel me wat verrot eigenlijk. Niemand bedoel ik dus natuurlijk.
Ik zou eigenlijk naar acting class moeten maar heb geen zin
Een probleem hebben met de (een) OP.....quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Steeds meer mensen hebben er blijkbaar problemen meeIk vind die OP met kleine ava's ook veel mooier trouwens dan deze
En hoi![]()
Volgens mij heeft ze ook het merendeel wel weg gedaan, een paar dingen heeft ze nogquote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft toch geen bakken met babykleertjes bewaard?
Als ik zeker weet dat ik er niet meer eentje ga bakken dan doe ik alles naar een goed doel![]()
Alleen het eerste shirtje dat Thijs aan had bewaar ik.
Dat is absoluut waar. Zal wel komen omdat ik moe ben en me niet lekker voel dat ik serieus overweeg om niet te gaan. Ik heb nog 20 minuten bedenktijdquote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt er toch eigenlijk nooit zin in?
Net als ik met yoga![]()
Maar als je dan gaat dan is het eigenlijk altijd toch wel weer leuk
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Een probleem hebben met de (een) OP.....
Oooh, 20 minuten nog maar?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Zal wel komen omdat ik moe ben en me niet lekker voel dat ik serieus overweeg om niet te gaan. Ik heb nog 20 minuten bedenktijd
Hoiquote:
En zijn je gastjes er al?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 houdt niet van verandering
Geen idee wat dat is?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik heb zulke momenten. Voel me wat verrot eigenlijk. Niemand bedoel ik dus natuurlijk.
Ik zou eigenlijk naar acting class moeten maar heb geen zin
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
Op zich wel slecht want vorige week ben ik ook niet geweest omdat ik in Nederland was. Volgende week is het half-term dus dan is het pas over 2 weken weer. Hmmmzquote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, 20 minuten nog maar?
Dan ga je denk ik niet
Ja, die hele poll is natuurlijk eigenlijk ook overbodig...bijna iedereen hier raakt in paniek van veranderingquote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Barretje80 het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die hele poll is natuurlijk eigenlijk ook overbodig...bijna iedereen hier raakt in paniek van verandering
Lekker even rustigquote:Op zondag 20 februari 2011 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel slecht want vorige week ben ik ook niet geweest omdat ik in Nederland was. Volgende week is het half-term dus dan is het pas over 2 weken weer. Hmmmz
die zijn ziekquote:
Stiekem wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die hele poll is natuurlijk eigenlijk ook overbodig...bijna iedereen hier raakt in paniek van verandering
Pannenkoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn ziek
iemand pannenkoeken??
ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn ziek
iemand pannenkoeken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |