nou dan zullen ze nu wel liggen te rollebollen hèquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alphons heeft me expliciet beloofd dat er alleen streamlocks zouden komen bij fysiek geweld, en alleen erger dan haren trekken.
Oei oei oei.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alphons heeft me expliciet beloofd dat er alleen streamlocks zouden komen bij fysiek geweld, en alleen erger dan haren trekken.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:57 schreef Dementor het volgende:
Ze moeten nu in een bevroren houding blijven staan en aan niets denken.
Tweetje is weer weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alphons 'streamlock' Martens heeft de stekker eruit getrokken precies op 't moment dat 't eerste geheim geraden wordt. Hiermee jaagt ie ook de laatste fans weg.
Eikel.
Bestelling plaatst bij Deal Extreme en vast briefjes begint te schrijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef iBenny het volgende:
Tijd om met RC helikoptertjes de geheimen in de tuin te droppen
Mijn helikoptertje kan niet helemaal naar portugal vliegenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef iBenny het volgende:
Tijd om met RC helikoptertjes de geheimen in de tuin te droppen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het raden van het geheim moet geheim blijven, maar het geluid van de yellowbird doet 't nog.
Ook hier falen ze, hard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |