quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
het is heerlijk geworden allemaal
![]()
zo heerlijk he, paar uur in de keuken klooien en het dan nog allemaal op mogen eten ook![]()
Er zijn foto's gemaakt dus die komen zo
ah weer/nog op dieet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie
Maar hij gaat in sneetjes in de vriezer en natuuuuurlijk ga ik er ook van proeven, ik eet alleen de komende weken bijna geen brood vandaar
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
Muur is gewoon amper door te komenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?
JijKatten
![]()
![]()
Het is altijd gezellig met Steer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?
JaJa, ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet er van buiten goed uit, Bloes! Nu een pic van de binnenkant
Maar was het ook gezellig met eend en MeMo is de vraag?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig met Steer.![]()
Het is weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |