Je kan het later veranderen, dus vul je huidige nummer in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Vraag:
ik moet iphone nummer neerzetten he, maar ik ga van 06 veranderen. Ik wil mijn oude nummer meenemen, moet ik de 06 neerzetten van nu of van mijn oude telefoon
Dus gewoon de 06 die er nu bij zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan het later veranderen, dus vul je huidige nummer in.
Laat SKV maar, ik ken hem al wat langer op fokquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas wel
GAST! echt, ooit gehoord van google?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat als ik nog geen creditcard heb? Kan ik dan geen login maken?
De schermgrootte is minder relevant, het gaat voornamelijk om de resolutie. Als de resolutie van de iPhone 4 behouden blijft kan het scherm prima groter worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef skittelman het volgende:
Hoorde juist dat het schermformaat juist niet groter zal worden. Een van de krachten van de Iphone is dat Apps op alle Iphones werken omdat over het scherm even groot is, kan natuurlijk ook dat met de komst van een iOs voor ipad en iphone dat het niet meer uitmaakt.
Ja maar jullie zitten hier met verstand er vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef skittelman het volgende:
[..]
GAST! echt, ooit gehoord van google?
ik typ: itunes login creditcard en wat is de eerste hit?
http://support.apple.com/kb/ht2534
kijk eerst zelf eens!
Ja, of het nummer van je tante. Het is niet relevant en slechts ter informatie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dus gewoon de 06 die er nu bij zit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:48 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Laat SKV maar, ik ken hem al wat langer op fok
Hoe zie je dat voor je, een iPhone zonder homeknop?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat dacht je van NFC?
Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze de homeknop weglaten en het scherm verticaal groter maken. Maar dat is slechts een vermoeden van me.
Dit moet een grap zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef robuust89 het volgende:
Jo.
Ik heb een iPhone gevonden op straat, waarschijnlijk nieuw, zonder sim erin. Kan ik mijn sim gewoon overzetten naar het andere toestel, of is het nummer & toestel aan elkaar gelinkt?
Schermgrootte is ook relevant. Het is raar als interface elementen opeens van grootte veranderen. Het beeld zal ook minder 'retina' worden. Ik denk dat áls ze de schermgrootte gaan veranderen, dit alleen in de hoogte zullen doen en dat bestaande apps niet van de extra ruimte gebruik kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De schermgrootte is minder relevant, het gaat voornamelijk om de resolutie. Als de resolutie van de iPhone 4 behouden blijft kan het scherm prima groter worden.
Op marktplaats gooien en van de opbrengt een nieuwe kopen is de veiligste optie denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef robuust89 het volgende:
Jo.
Ik heb een iPhone gevonden op straat, waarschijnlijk nieuw, zonder sim erin. Kan ik mijn sim gewoon overzetten naar het andere toestel, of is het nummer & toestel aan elkaar gelinkt?
Nee, geen grap. Vond het ook frappant ja, het ontbreken van een simkaart.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn?
Je vind een (losse) iPhone (zonder doosje?)
En vervolgens zit er geen sim-kaartje in?
Vreemd?!
Paar krasjes aan de zijkant (op het metaal) en op de achterkant een beetje. Met een hoesje zie je er niks meer van.quote:
Vind je niet dat je op een minst poging zou moeten doen de rechtmatige eigenaar op te sporenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Paar krasjes aan de zijkant (op het metaal) en op de achterkant een beetje. Met een hoesje zie je er niks meer van.
Oké, en hoe zou ik dat moeten doen? Met een nieuwe telefoon?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind je niet dat je op een minst poging zou moeten doen de rechtmatige eigenaar op te sporen?
Is de telefoon helemaal leeg dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oké, en hoe zou ik dat moeten doen? Met een nieuwe telefoon?
Als ik een briefje ophang in de super daar heb ik gelijk 100 telefoontjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |