ok, maar je weet niet wat ze in gedachten hebben he voor de iphone5quote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, die is de beste op de markt. Ik wilde daarmee aangeven dat er, buiten de specificaties nog meer opfokken en vernieuwingen in de software (die je op de iPhone 4 ook zult krijgen) niet veel nieuws hoeft te verwachten van de iPhone 5.
Je doet je best maar, anyweetjes, over een paar uur komt m'n iphone4quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Ik stem voor een aparte topic voor de iPhone 5
En die van mij vrijdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je doet je best maar, anyweetjes, over een paar uur komt m'n iphone4
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Niet zo gek doen, Bollequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
Klopt, maar wat kunnen ze nog meer doen dan het scherm vergroten, de batterijduur verlengen en er een betere camera in stoppen? Misschien een dualcore A4-chip en het aantal RAM verdubbelen, maar verder is het plateau qua hardware vernieuwingen wel zo'n beetje bereikt. Reken er dus op dat de meest indrukwekkende vernieuwingen softwarematig zullen zijn, en daarvan kun je met de iPhone 4 ook prima meegenieten (al zie ik het wel gebeuren dat Apple bijvoorbeeld 1080p filmen alleen toestaat op de iPhone 5).quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ok, maar je weet niet wat ze in gedachten hebben he voor de iphone5
Geen slecht idee, maar moet wel overzichtelijk blijven, not another craptopic dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef Gekkebolle het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar zonder itunes kan je niet even kijken op je telefoon?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef Merkie het volgende:
Staat wel duidelijk vermeld wat je moet doen.
Nee je moet hem daarmee activerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar zonder itunes kan je niet even kijken op je telefoon?
Ik vraag me dan toch sterk af wat je nou precies wilt horen dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Toch nog niemand die normaal kan reageren
Het is niet echt moeilijk wat paul vraagt toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch sterk af wat je nou precies wilt horen dan.
Wat dacht je van NFC?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat kunnen ze nog meer doen dan het scherm vergroten, de batterijduur verlengen en er een betere camera in stoppen? Misschien een dualcore A4-chip en het aantal RAM verdubbelen, maar verder is het plateau qua hardware vernieuwingen wel zo'n beetje bereikt. Reken er dus op dat de meest indrukwekkende vernieuwingen softwarematig zullen zijn, en daarvan kun je met de iPhone 4 ook prima meegenieten (al zie ik het wel gebeuren dat Apple bijvoorbeeld 1080p filmen alleen toestaat op de iPhone 5).
Volgens mij wil Paul niet dat zijn iPhone gaat syncen met die pc ofzo. Gebeurt dat direct bij activatie? Dat ben ik ff vergeten namelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Merkie het volgende:
Maakt niet uit via welke computer je je iPhone activeert.
Near field communication kan me gestolen worden. Dat is voor mij geen reden om te upgraden.quote:
Dat kan natuurlijk. Dat valt dan onder het kopje 'groter scherm'quote:Ik zie het ook nog wel gebeuren dat ze de homeknop weglaten en het scherm verticaal groter maken. Maar dat is slechts een vermoeden van me.
Oefen er eerst mee voor je ontzettend domme vragen gaat stellen hier. Of denk eerst na.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dit is mijn 1e iphone ja, voor mij is alles nieuw, sjaggies
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Oefen er eerst mee voor je ontzettend domme vragen gaat stellen hier. Of denk eerst na.
Om raad vragen bij mensen die wél even die twintig seconden moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe het werkt wel. Het is hier geen gratis helpdesk voor mensen die te lui zijn om zelf ook maar een paar seconden na te denken. Het gewoon direct maar gaan vragen is wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet. Domme kutusers op fora die vinden dat je alles vanaf je geboorte al moet weten helaas wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |