Iets enthousiaster mag wel hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dinsdag komt mijn iphone van Telfort![]()
niemand die het weet????????quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef poqpoq het volgende:
omdat mijn laptop maar 2 usb aansluitingen heeft wil ik graag mijn iphone opladen via een usb hub. Echter als ik dit doe krijg ik de melding "opladen niet ondersteund met dit accessoire". Is er een foefje dat ik toch kan opladen? Of is dit gewoon echt niet mogelijk.
MISSCHIEN WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
iOS 4.3 bereikt Gold Master-status, woensdag 2 maart beschikbaar? http://tblt.nl/9HP
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.quote:
De grootste verbetering vind ik third-party access voor AirPlay.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.
Waarom zouden die er nu niet meer in zitten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat is toch ook de enige noemenswaardige verbetering in iOS 4.3? Voor de iPad hadden ze nog de gestures maar nu die er waarschijnlijk niet meer in zitten blijft er niets meer over.
Yup. Ik kan 't bij Vodafone vergeten om dat te kunnen gebruiken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
Echt handig, van die updates doorvoeren die dan door providers weer geblokkeerd worden
Dat was alleen een preview, het zou niet in de final zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zouden die er nu niet meer in zitten?
Waarom laten ze het dan in de preview zien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat was alleen een preview, het zou niet in de final zitten.
Om te kijken hoe het werkt icm third party apps, voor feedback van developers. Waarschijnlijk willen ze het bewaren voor iOS 5 ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom laten ze het dan in de preview zien?
Iemand?quote:Iemand enig idee of Apple enigszins nog coulant is wat betreft de accu van een iPhone 3G van bijna 2 jaar oud die elke dag (bijna 2x per dag) opgeladen moet worden? Heeft opsturen veel zin of gaat me dat geld kosten (denk zelf dat het geld gaat kostenMaar misschien zijn er andere ervaringen)
Denk dat het je geld gaat kosten.quote:
Sommige zullen boos worden dat ik dit zeg, maar goed.quote:
Drie dagen laten drogen en vooral niet aanzetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:08 schreef Dionysiou het volgende:
Waterschade iPhone 4, wat kan ik het beste doen nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |