Ik vraag me meer af hoe het met die arts is die hem behandelde en toen steeds op tv was.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Nu ik aan Libie denkt, hoe zou het toch met dat Nederlands jongetje zijn dat die vliegramp vorig jaar overleefde?
En keurig door Libië met een gloednieuwe Cessna Citation 600 naar huis gevlogen werd?
Die zal heel trots zijn. Of denk je wat anders?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe het met die arts is die hem behandelde en toen steeds op tv was.
Misschien dat ie anders hier wil modererenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zie wel dat het niveau in MO sterk is afgenomen sinds de val van Mubarak.
Heel goed, het blokkeren van de olieleveranties is waarschijnlijk de enige manier om globale aandacht te krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Aloulou het volgende:
From now there will be no oil exported from Libya CONFIRMED no oil from libya, #Libya #Feb17 now the world will wake up
half a minute ago via web
Brega company in libya, their export field pipes in various areas such as tobrok etc have been burnt, no libya from oil officially #Libya
less than a minute ago via web
Op twitter van ShabaabLibya, van oppositie.
Nou dan gaat de benzineprijs snel naar de 2 euro.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Aloulou het volgende:
From now there will be no oil exported from Libya CONFIRMED no oil from libya, #Libya #Feb17 now the world will wake up
half a minute ago via web
Brega company in libya, their export field pipes in various areas such as tobrok etc have been burnt, no libya from oil officially #Libya
less than a minute ago via web
Op twitter van ShabaabLibya, van oppositie.
Ik ben benieuwd hoe het in zijn ziekenhuis in Tripoli is.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die zal heel trots zijn. Of denk je wat anders?
Overigen is die jongen, Ruben, daar volgens mij wel goed behandeld. Een topziekenhuis.
Haha, als dat gebeurd gaat het vast zo. Iemand post:quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Misschien dat ie anders hier wil modereren
Niet best... Vrees ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het in zijn ziekenhuis in Tripoli is.
Behalve dan dat verpleegkundigen het toelieten dat een Telegraaf-journaliste met hem sprak, nog voordat hij met zijn familie had gesproken en voordat hij was ingelicht over het lot van zijn ouders en andere medepassagiers.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Overigen is die jongen, Ruben, daar volgens mij wel goed behandeld. Een topziekenhuis.
Die werkt in de buurt van Tripoli, dus zal het minder druk hebben dan in het oosten, verwacht ik. Als hij uberhaupt in Libie is nu, hij had (toentertijd althans) een schengenvisum.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af hoe het met die arts is die hem behandelde en toen steeds op
tv was.
Andere cultuur. Maar was beter van niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Behalve dan dat verpleegkundigen het toelieten dat een Telegraaf-journaliste met hem sprak, nog voordat hij met zijn familie had gesproken en voordat hij was ingelicht over het lot van zijn ouders en andere medepassagiers.
Niet naar aanleiding van onderdrukking door van het volk door Saddam. Dan hadden ze in moeten grijpen toen Saddam de Koerden aan het vergassen was. En dan hadden ze dat eerlijk moeten zeggen, en niet aan moeten komen zetten met allerlei wapens die niet bestaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat deden de VS in Irak en toen lag ook de hele wereld te miepen...
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt, sowieso hoort een discussie over de vliegramp hier niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Behalve dan dat verpleegkundigen het toelieten dat een Telegraaf-journaliste
met hem sprak, nog voordat hij met zijn
familie had gesproken en voordat hij was
ingelicht over het lot van zijn ouders en
andere medepassagiers.
Zou die telegraaf journaliste nu ook er alles voor over hebben om ons nieuws te brengen uit Libie? Ik betaal graag haar vlucht naar Egypte en een huurbusje naar de grensquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Behalve dan dat verpleegkundigen het toelieten dat een Telegraaf-journaliste met hem sprak, nog voordat hij met zijn familie had gesproken en voordat hij was ingelicht over het lot van zijn ouders en andere medepassagiers.
Ik kan dat topic niet meer vinden, maar waag nog eens een poging.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die discussie over Ruben en die dokter die hem behandelde kan ook wel in een ander topic. Dit topic gaat over de protesten in Libië.
Probeer FOK!Search eens dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan dat topic niet meer vinden, maar waag nog eens een poging.
Vliegtuigcrash in Tripoli, met 70 Nederlandse doden #8quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Probeer FOK!Search eens dan.
Top!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vliegtuigcrash in Tripoli, met 70 Nederlandse doden #8
Werd ook eens tijd!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef remlof het volgende:
Amnesty International is wakker geworden: LIBYAN LEADER MUST END SPIRALLING KILLINGS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |