Het is nog steeds bevolking tegen regime, maar stukjes leger lijken over te lopen, en mensen kunnen zelf wapens hebben geregeld.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:22 schreef Onverlaatje het volgende:
Begrijp ik goed dat er nu burgeroorlog is in Libie? Ik lees berichten op CNN van een ooggetuigeverslag van een aanval van tanks op een pro-Khadaffi kazerne.
Nee, het zou nu wel helpen als de US wat precisiebombardementen uitvoerde. Maar dat doen ze vast niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Muamar geeft het niet zomaar op.
Berlusconi denkt alleen aan zichzelf. Next.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
Waar de EU het geweld in Libië veroordeelt, doet de Italiaanse premier Berlusconi dat niet. Berlusconi heeft gezegd Gadhaffi momenteel 'niet te willen storen' en heeft nog niet gebeld met de Libische leider. Italië heeft een goede band met Libië en heeft voor Gadhaffi meerdere keren de rode loper uit gelegd bij staatsbezoeken.
Die zou ook eens moeten verdwijnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Libië: Veel doden bij chaos demonstraties
Waar de EU het geweld in Libië veroordeelt, doet de Italiaanse premier Berlusconi dat niet. Berlusconi heeft gezegd Gadhaffi momenteel 'niet te willen storen' en heeft nog niet gebeld met de Libische leider. Italië heeft een goede band met Libië en heeft voor Gadhaffi meerdere keren de rode loper uit gelegd bij staatsbezoeken.
Het is een interne aangelegenheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou nu wel helpen als de US wat precisiebombardementen uitvoerde. Maar dat doen ze vast niet.
Dat hielp in Egypte ook geweldigquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jaaaaa!!!!! Geruchten over een avondklok in Tripoly
Zou meer stuk dan goed maken, het zal nog helaas veel slachtoffers kosten maar voor de eigenwaarde moet het volk dit echt zelf doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het zou nu wel helpen als de US wat precisiebombardementen uitvoerde. Maar dat doen ze vast niet.
Ja, ben ik met je eens. Maar Ghadaffi is veel gewelddadiger (en gekker) dan Mubarak. Dit gaat veel, heel veel, slachtoffers kosten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Zou meer stuk dan goed maken, het zal nog helaas veel slachtoffers kosten maar voor de eigenwaarde moet het volk dit echt zelf doen.
Ik hoorde dat Ghadverdafie gezegd zou hebben: "Ik heb Libië gemaakt en ik zal het afbreken ook. "quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Muamar geeft het niet zomaar op.
Ah, Keizer Nero all over againquote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Ghadverdafie gezegd zou hebben: "Ik heb Libië gemaakt en ik zal het afbreken ook. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |